یک تجربه جدید و راحت تر روی مچ دست شما، HUAWEI WATCH Buds اینجاست راهنمای خریدمقاله و آموزش

یک تجربه جدید و راحت تر روی مچ دست شما، HUAWEI WATCH Buds اینجاست

هواوی در سال 2022 یک ساعت هوشمند جدید با طراحی خلاقانه و ترکیبی کاربردی با نام HUAWEI WATCH Buds معرفی کرد. HUAWEI WATCH Buds به عنوان اولین ساعت هوشمند صنعت با پوشش پاپ آپ مغناطیسی و طراحی هدفون، با معماری کلی بسیار یکپارچه طراحی شده است تا مرزهای میان هدفون‌های TWS و ساعت‌های هوشمند را کم‌رنگ نماید. این دستگاه، ویژگی‌ها و عملکردهای هر دو دستگاه هوشمند را ترکیب و هدفون‌های TWS و ساعت‌های هوشمند را در یک پوشیدنی زیبا ادغام می‌نماید.

هوآوی واچ بادز مشکل فراموشی یا گم شدن هدفون های TWS را در طول استفاده روزانه حل و یک تجربه هوشمند راحت و سبک را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

طراحی زیبای ساعت با معماری بسیار یکپارچه

امروزه ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های TWS به‌طور فزاینده‌ای به محصولات ضروری برای مصرف‌کنندگانی که به طور مداوم در حال جابه‌جایی هستند، تبدیل شده است. با این حال، ساعت هوشمند و هدفون اغلب به عنوان دو دستگاه جداگانه در نظر گرفته می شوند. هوآوی با تجسم روح نوآوری، اولین ساعت هوشمند را با طراحی پوشش پاپ آپ مغناطیسی ایجاد کرده است که میزبان یک جفت هدفون TWS است. HUAWEI WATCH Buds از طراحی ساختاری بسیار منسجمی استفاده می‌کند تا با استفاده از اجزای دقیق کوچک شده سفارشی و فرآیندهای تولید پیشرفته، تجربه‌ای جدید و راحت را به ارمغان آورد.

HUAWEI WATCH Buds در یک بدنه فولادی با سختی بهبود یافته و مقاومت در برابر خوردگی قرار گرفته است. این ساعت از طریق صیقل دادن دستی و ساتن عالی، درخشندگی ظریفی را ایجاد می‌کند که هاله‌ای از زیبایی جویی را در کاربران، قابل لمس می‌نماید. این ساعت با یک صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا و رزولوشن 1.43 اینچی، رزولوشن 466 در 466، صفحه نمایش رنگی با وضوح بالا AMOLED، به طور بی عیب و نقصی مکمل بدنه فولادی ضد زنگ است و سطح جدیدی از پیچیدگی را نشان می‌دهد. دکمه الماسی خیره‌کننده با الگوی 710 Clous de Paris یک درخشش فلزی منحصر به فرد با بافت ظریف ارائه می دهد و بند چرمی تمام دانه ساخته شده از چرم طبیعی با بافت‌های نفیس، درخشندگی ظریفی را به همراه دارد.

با طراحی معماری بسیار یکپارچه، HUAWEI WATCH Buds قادر است اجزای بیشتری را در یک فضای محدود قرار دهد. WATCH Buds با ضخامت تنها 14.99 میلی‌متر، 21 لایه را در یک قاب، بسته بندی می‌کند، از جمله حسگرهای فوتوالکترونیک هشت کانالی، یک ماژول محور چرخان میکرو بسیار دقیق، واحد شارژ هدفون، یک واحد اتصال مغناطیسی و یک جفت هدفون TWS. در انتخاب جنس مواد داخلی از شیشه سیلیکات آلومینیوم لیتیومی نازکتر و با استحکام بالا استفاده شده است که نازکتر از HUAWEI WATCH GT3 است اما 25 درصد استحکام بیشتری دارد. ساختار داخلی ساعت به کاربران اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های قدرتمند ساعت هوشمند را تجربه کنند، در حالی که از نظر فضا بسیار صرفه‌جویی شده است.

این فقط ساعت ها نیستند که با فرآیند طراحی یکپارچه طراحی شده اند. هدفون های بی سیم داخلی آنها مطمئناً از این قاعده مستثنی نیستند. هدفون‌های داخلی HUAWEI WATCH Buds دستگاه‌های دقیق مینیاتوری سفارشی با شش درایور صدا هستند که در فضای بسیار محدودی تعبیه شده‌اند. در مقایسه با هدفون‌های سنتی TWS، هدفون‌های HUAWEI WATCH Buds  در حدود پنجاه درصد کوچک‌تر و 90 درصد کارآمدتر هستند. با وزن خالص تنها حدود 4 گرم، این هدفون برای حمل و پوشیدن، مانند یک پر سبک است.

از نظر ساخت، اجزای ساعت با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته ساخته می‌شوند، جایی که 20 جزء مختلف با فناوری جوش لیزری دقیق با هم ترکیب می‌شوند. این امر به طور مستقیم از مواد بیرونی به عنوان مواد جوش برای افزایش استفاده از فضا، قابلیت اطمینان اتصال و زیبایی محصول استفاده می‌کند. WATCH Buds، از ساعت تا هدست، از طراحی تا مونتاژ، بسیار دقیق و منحصر به فرد است.

به عنوان اولین ساعت هوشمند در نوع خود که با هدفون طراحی شده است، طراحی نوآورانه پاپ آپ WATCH Buds این امکان را به کاور ساعت می دهد تا فوراً مانند یک ساعت جیبی با یک فشار ساده ظاهر شود و دو هدفون متصل به دیگری پیدا شوند. این ایده ساده و در عین حال زیبا، فناوری و محصولات را با هم ترکیب می‌کند. هواوی WATCH Buds برای اطمینان از تجربه محصول عالی، از شفت چرخشی بسیار مینیاتوری استفاده می‌کند که برای باز و بسته شدن نرم با چرخ های مقعر و محدب طراحی شده و 100000 بار باز و بسته شده و تست استرس 5 کیلوگرمی و سایر موارد سخت را نیز پشت سر گذاشته است. آزمایشات متعدد این ساعت هوشمند را قوی و بادوام می‌کند.

برای اطمینان از دسترسی آسان به هدفون‌ها، WATCH Buds از آرایه مغناطیسی متقابل ابتکاری روی هدفون و پوشش ساعت استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد هنگام باز کردن درب، هدفون‌ها به سمت بالای درب وصل شوند. علاوه بر این، هدفون‌ها پس از بازگرداندن به جعبه شارژ می‌شوند، با دو حلقه شارژ پلاتینیوم 360 درجه روی سطح هدفون‌ها که به آنها اجازه می‌دهد در هر زاویه‌ای شارژ شوند و طراحی کارآمد و دقیقی را به ارمغان می‌آورند. هنگامی که هدفون‌ها دوباره در قاب قرار می‌گیرند، WATCH Buds دارای یک صفحه ساعت انحصاری جدید است که وضعیت قرارگیری هدفون و وضعیت باتری را تنها با بالا بردن مچ دست نشان می‌دهد و راحتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

هدست TWS با امکانات کامل با فناوری شناسایی تطبیقی

همانطور که همه می‌دانیم، هدفون های TWS سنتی برای تمایز بین کانال های چپ و راست طراحی شده اند، بنابراین هنگام قرار دادن هدفون‌ها در کیس، باید آنها را مطابق با موقعیت ثابت چپ و راست در کیس تنظیم کرد. هنگام استفاده از هدفون، کاربران باید آنها را مطابق با سمت چپ یا راست از پیش تعیین شده، بر اساس کانال های صوتی اختصاص داده شده، بپوشند.

هدفون‌های بی‌سیم داخلی WATCH Buds یک سنت شکنی مستقیم از رسم پیشین تمایز بین هدفون‌های TWS چپ و راست است. هر دو هدفون دارای طراحی استوانه‌ای هشت ضلعی یکسان هستند و از بازنشانی درون جعبه و فناوری شناسایی تطبیقی ​​پشتیبانی می‌کنند. فناوری شناسایی تطبیقی ​​کانال‌های صوتی چپ و راست را به‌طور خودکار تصحیح می‌کند، به طوری که کاربران می‌توانند دو هدفون را بدون نیاز به تمایز بین آنها بپوشند، از خارج کنند و به ساعت برگردانند.

هنگام استفاده از هدفون، WATCH Buds فناوری شناسایی تطبیقی ​​مجهز به هدفون چپ و راست را فعال می‌کند تا سرعت زاویه‌ای شتاب را بر اساس حرکت کاربران از طریق حسگر IMU (واحد اندازه‌گیری اینرسی) اندازه‌گیری کند و به ساعت امکان تشخیص جهت را بدهد. از هدفون‌هایی که در شرایط عادی استفاده می‌شوند، اگر هدفون‌ها در جهت اشتباه استفاده شوند، به‌طور هوشمندانه کانال‌های صوتی چپ و راست را تصحیح می‌کنند و از شر طراحی سفت و سختی که در آن هدفون‌های راست و چپ باید به روشی خاص پوشیده و ذخیره شوند، خلاص می‌کند. علاوه بر این، برای ساختار مجرای گوش هر کاربر، هدفون های WATCH Buds به فناوری تطبیق کانال گوش نیز مجهز شده اند. میکروفون داخل گوش تغییرات سیگنال صوتی در کانال گوش را به صورت لحظه ای دریافت می‌کند و به طور هوشمند بهترین کیفیت صدا را برای ساختارهای مختلف کانال گوش در زمان واقعی تطبیق می‌دهد و به مصرف کنندگان امکان می‌دهد تا از موسیقی عالی لذت ببرند.

هدفون‌های WATCH Buds علاوه بر فناوری شناسایی تطبیقی، از کنترل‌های لمسی جدید گوش‌های پهن نیز پشتیبانی می‌کنند. کنترل‌های لمسی که هدفون‌ها، گوشواره و ناحیه جلوی گوش را می‌پوشانند، به کاربران اجازه می‌دهند تا با ضربه زدن روی گوش‌های خود به چندین عملکرد دسترسی داشته باشند و دامنه وسیع‌تر و تشخیص لمس دقیق‌تر را امکان‌پذیر می‌سازد. برای پاسخ دادن یا رد تماس، یا پخش یا توقف یک آهنگ، دو ضربه سریع بزنید. برای فعال یا غیرفعال کردن حذف نویز، سه ضربه بزنید. همچنین این ساعت از سفارشی‌سازی پشتیبانی می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا آنچه را که نیاز دارند با یک ضربه، برنامه‌نویسی کنند.

از نظر کیفیت صدا، هدفون‌های WATCH Buds به دیافراگم مسطح چهارگانه مغناطیسی مجهز شده‌اند که این واحد کوچک را قادر می‌سازد تا صدای قدرتمند، فرکانس کامل و با وضوح بالا را ارائه دهد و به کاربران امکان گوش دادن به جزئیات صدای غنی را می‌دهد. علاوه بر این، هدفون‌های HUAWEI WATCH Buds از EQ تطبیقی ​​سه‌گانه نیز پشتیبانی می‌کنند. صدا در زمان واقعی با توجه به تفاوت در ساختار کانال گوش، وضعیت پوشیدن و سطح صدا، سفارشی سازی صدا برای دستیابی به بهترین تجربه گوش دادن با فرکانس کامل برای کاربران بهینه شده است.

به غیر از گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس یکی دیگر از بخش‌های ضروری داشتن هدفون است. HUAWEI WATCH Buds کوچک و در عین حال قدرتمند هستند – با میکروفون‌های دوگانه با پیکاپ صوتی و سنسور رسانایی استخوان ساخته شده‌اند. این دو میکروفون می‌توانند هم صدای شخص و هم صدای محیط را دریافت کنند، در حالی که حسگر هدایت استخوانی صداها را از طریق طنین در استخوان‌های کاربر به دقت شناسایی می‌کند و صدای آن‌ها را جذب و آن را به وضوح از صداهای محیط متمایز می‌کند. سپس توسط یک الگوریتم کاهش نویز تماس شبکه عصبی عمیق (DNN) پردازش می‌شود که به طور موثر نویز را لغو و صداها را برای ارائه تماس‌های واضح افزایش می‌دهد.

ساعت هوشمند با امکانات کامل، ورزش و سلامت نقاط قوت خود را حفظ می کنند

WATCH Buds به عنوان یک ساعت هوشمند جدید با هدفون‌های مخصوص به خود، علاوه بر داشتن هدفون TWS با ویژگی‌های کامل، از نظر عملکرد و تجربه به عنوان یک ساعت بسیار عالی باقی می‌ماند.

از نظر ویژگی‌های سلامت، WATCH Buds از چندین ویژگی نظارت بر سلامت مانند تشخیص خودکار اشباع اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب TruSeen™ 5.0+ و نظارت بر خواب پشتیبانی می‌کند.

HUAWEI WATCH Buds وارث فناوری ورزشی و تناسب اندام موجود در طولانی مدت پوشیدنی های هوآوی است که با هوش مصنوعی کار می‌کنند. این دستگاه دارای 80 حالت ورزشی است که در میان آنها 10 حالت ورزشی حرفه ای شامل دویدن در فضای باز، دویدن در فضای داخلی، پیاده روی در فضای باز، پیاده روی در فضای داخلی، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در داخل خانه، پرش طناب و قایقرانی، آموزش رایگان ارائه می شود. علاوه بر این، WATCH Buds به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت دستی بیش از 70 ورزش را متناسب با فعالیت های کاربر اضافه کنند.

به عنوان یک همراه همه کاره، ساعت هوشمند همچنین تجزیه و تحلیل حرفه‌ای داده‌ها و سیستم پاداش فعالیت را در اختیار شما قرار می دهد که کیفیت تمرینات تناسب اندام را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد عادات تمرینی بهتری ایجاد کنید.

به عنوان یک دستگاه پوشیدنی هوشمند، WATCH Buds سناریوهای کاربردی زیادی دارد. کاربران می‌توانند پیام‌های متنی را از تلفن‌های هوشمند متصل خود همگام‌سازی کنند، همچنین از پاسخ‌های سریع برای سهولت استفاده پشتیبانی می‌کند. HUAWEI WATCH Buds مرزهای استفاده خود را گسترش داده است و امکان دسترسی به مجموعه گسترده ای از برنامه ها را از طریق Watch AppGallery فراهم کرده است.

باتری ساعت WATCH Buds می‌تواند هم ساعت و هم هدفون را تامین کند، اما همچنان عمر باتری مناسبی دارد. با شارژ کامل در برنامه های معمولی تا 3 روز و در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی تا 7 روز دوام می‌آورد (در حالی که ساعت در حال شارژ هدفون خاموش است). علاوه بر این، سوپر شارژر بی‌سیم HUAWEI WATCH که از سرامیک‌های اکسیدی با رسانایی حرارتی بالا ساخته شده است، برای بهبود قابلیت اتلاف حرارت تا 100 درصد در مقایسه با نسل قبلی استفاده می‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!