120 هزار اپلیکیشن سازگار با HMS؛ پیشرفت و نوآوری در اپ گالری هواوی ادامه دارد اخبار

120 هزار اپلیکیشن سازگار با HMS؛ پیشرفت و نوآوری در اپ گالری هواوی ادامه دارد

AppGallery  اکوسیستم هوشمند و مبتکرانه‌ی هواوی است که به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن های hms اجازه می‌دهد تجربیات بی‌نظیری را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنند. اَپ گالری که اکنون لقب سومین فروشگاه بزرگ برنامه‌های موبایلی را با خود یدک می‌کشد، در سالی که گذشت توانست رکوردهای بسیاری را جابه‌جا کند. در ادامه به آخرین اخبار توسعه دهنگان اپ گالری هواوی و اپلیکیشن های سازگار با Hms خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

اَپ استور هواوی اکنون به تعداد 530 میلیون کاربر فعال ماهیانه در سراسر جهان دست پیدا کرده است که روی هم رفته بیش از 384.4 میلیارد بار برنامه‌های AppGallery را دانلود کرده‌اند؛ این موضوع رشد حدوداً دو برابری آمار توزیع اپلیکیشن‌های موجود در اَپ گالری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

فروشگاه اپلیکشین هواوی با رشدی بی‌سابقه اکنون با حدود 2.3 میلیون توسعه‌دهنده‌ی رسمی همکاری می‌کند. در بین سِیل اپلیکیشن های hms موجود در این فروشگاه اما بازی‌ها در جذب مخاطب رکوردشکنی کرده‌اند. از این رو دسته‌بندی Game اَپ گالری نسبت به سال گذشته‌ی خود با 500 درصد افزایش، بازی‌های فراوانی را به لیست خود اضافه کرده است.

علاوه بر 120 هزار برنامه‌ای که همچون دیگر فروشگاه‌ها قادر به استفاده خواهید بود، هواوی در اَپ گالری سعی بر این داشته است تا اولین ارائه‌ی دهنده‌ی برخی بازی‌های محبوب نظیر Asphalt 9: Legends و Clash of Kings باشد و بدین شکل رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

آمار و ارقام همگی پیشرفت چشمگیر AppGallery را نشان می‌دهد، طوری که در پایان سال 2019 تنها 25 کشور بودند که بیش از یک میلیون کاربر فعال را به نام خود ثبت کردند. اما اکنون این تعداد به 42 کشور رسیده است و شاهد رشدی شگرف خصوصاً در کشورهای حوزه‌ی اروپا، آمریکای جنوبی، آسیای شرقی، خاورمیانه  آفریقا بوده‌ایم.

با تکیه بر این آمار و ارقام می‌توان به بیان ساده گفت اکنون توسعه‌دهندگان بیشتری به سرویس موبایلی هواوی (HMS) روی آورده‌اند و به دنبال آن نیز با افزایش تعداد اپلیکیشن های hms، کاربران بیشتری میل به استفاده از خدمات هواوی دارند.

اپلیکیشن های hms

AppGallery همچنین تلاش می‌کند تا با کمک کردن به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن های سازگار با Hms ، مسیر پیشرفت داخلی و جهانی را برای آن‌ها هموار سازد تا بدین شکل گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تری را در اختیار کاربر قرار دهد.

هواوی توانسته محیط مناسبی را برای توسعه‌دهندگان محلی در اَپ گالری فراهم کند و آن‌ها را به بازارهای جهانی برساند. جدای از آن AppGallery راه ورود به چرخه‌ی اقتصادی بزرگ موبایل در چین را نیز فراهم کرده است تا بدین شکل توسعه‌دهندگان بتوانند به بازار 904 میلیون نفری چین دست یابند.

کاربران اینترنت گوشی در چین حدوداً بیش از 100 میلیارد دانلود را به خود اختصاص داده‌اند. فروشگاه اَپ هواوی تا کنون هزاران توسعه‌دهنده همچون برنامه‌‌ی پرطرفدار PicsArt را به این جمع ملحق کرده که اکنون به تنهایی 300 میلیون بار دانلود را به ثبت رسانیده است.

علاوه بر آن اَپ گالری به بیش از 10 هزار اپلیکیشن چینی برای رسیدن به بازار هدف خارجی کمک کرده است.

به طور کل باید گفت هواوی قصد دارد به معنای واقعی استراتژی 1+8+N خود را با هدف یکپارچه‌سازی دنیای دیجیتال محقق کند. در این راه فروشگاه اپلیکشین AppGallery توانسته است محیط مناسبی را برای رشد توسعه‌دهندگان اپلیکیشن های hms و مصرف کاربران فراهم کند که پشتیبانی شدن بیشتر از 170 کشور و منطقه در این اَپ استور، می‌تواند گواهی برای رشد محبوبیت آن باشد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!