کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024: هوآوی پوشیدنی‌های هوشمند را با ادغام انقلابی سلامتی و تکنولوژی، بازتعریف می‌کند رویدادها

کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024: هوآوی پوشیدنی‌های هوشمند را با ادغام انقلابی سلامتی و تکنولوژی، بازتعریف می‌کند

با بالا رفتن پرده‌ها در MWC 2024، گروه مصرف‌کننده هوآوی از چشم انداز استراتژیک خود رونمایی می‌کند که زیربنای آن تلفیقی از پیچیدگی‌های سطح بالا، زیبایی‌شناسی رو به جلو و قدرت تکنولوژیک بی‌نظیر است. در دنیای پرشتاب امروزی، جایی که آگاهی سلامت در حال افزایش است، تلاقی فناوری و تندرستی به نقطه کانونی مصرف‌کنندگان در سراسر جهان تبدیل شده است.

در میان پیشتازان در این عرصه، پوشیدنی‌های هوشمند هوآوی به عنوان یک محرک اصلی رشد تجارت جهانی و در حال ظهور مطرح شده است. هوآوی با پیگیری نوآوری و تعهد به رفع نیازهای مصرف کننده، خود را به عنوان یک پیشگام در صنعت پوشیدنی هوشمند معرفی کرده است.

رونمایی از سفر هوشمند پوشیدنی‌های هوآوی

گجت‌های پوشیدنی هوشمند هوآوی از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته‌اند به طوریکه خاورمیانه و آفریقا بازاری با پتانسیل بالا برای این دسته از محصولات هستند. بر اساس تحقیقات Counterpoint، هوآوی شاهد افزایش خیره کننده 56 درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2023 بوده که جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در سطح جهانی مستحکم کرده است. با سهم بازار 14 درصد و رتبه سوم در سطح جهانی، صعود هوآوی در بخش ساعت های هوشمند پیشرفته قابل توجهی بوده است.

قدمت هوآوی در عرصه پوشیدنی‌های هوشمند به بیش از یک دهه بازمی‌گردد که با تکامل مستمر و پیشرفت‌های پیشگام مشخص شده است. توسعه فناوری نظارت بر علائم حیاتی TruSeen گواهی بر تعهد هواوی به نوآوری سلامت محور است. در طول هشت سال، این فناوری دستخوش پنج نسل ارتقاء قرار گرفته و هوآوی را به برندی در رده‌های بالای صنعت پوشیدنی هوشمند تبدیل کرده است.

تامین سوخت موتور نوآوری هوآوی، نتیجه سرمایه‌گذاری بی دریغ آن در بخش تحقیق و توسعه است. در سال 2023، هوآوی بزرگترین آزمایشگاه بهداشتی خود را در خارج از چین، واقع در هلسینکی فنلاند، رونمایی کرد. این مرکز پیشرفته به عنوان مرکزی برای تحقیقات پیشرفته در زمینه پوشیدنی‌های هوشمند عمل می‌کند و ماموریت هوآوی برای ارائه ویژگی‌های سلامت مبتنی بر علم به کاربران در سراسر جهان را تقویت می‌نماید. همکاری با موسسات و کارشناسان بر تعهد هوآوی به پیشبرد مرزهای فناوری متمرکز بر سلامت تاکید دارد.

در قلب اکوسیستم گجت‌های پوشیدنی هوشمند هوآوی، تعهد به مدیریت جامع سلامت نهفته است. اپلیکیشن Huawei Health دارای بیش از 450 میلیون کاربر است و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که برای بهبود رفاه کاربران طراحی شده‌اند. از مدیریت خواب گرفته تا نظارت بر سلامت روان، پوشیدنی‌های هوشمند هوآوی مجهز به عملکردهای پیشرفته‌ای هستند که هدف آنها ارتقای مدیریت سلامت پیشگیرانه در میان مصرف‌کنندگان است.

تمایز هوآوی: ادغام نوآوری و سلامتی

تعهد هوآوی به نوآوری سلامت فراتر از مرزهای معمولی است. هوآوی با اولویت‌بندی چالش‌های فنی مانند خواب، فشار خون و مدیریت سلامت روان، آماده است تا چشم‌انداز پوشیدنی‌های سلامت محور را باز تعریف کند. فناوریTruSeen 5.5+، با قابلیت‌های نظارتی پیشرفته‌ای که دارد، نمونه‌ای از تعهد هوآوی به ارائه راه‌حل‌های پیشرفته به مصرف‌کنندگان جهانی است.

چیزی که هوآوی را متمایز می‌کند، رویکرد کلی‌نگر آن به نوآوری است که به طور یکپارچه تکنولوژی را با سلامتی ادغام می‌کند. ساعت HUAWEI WATCH D با قابلیت‌های پیشگامانه اندازه گیری فشار خون خود، نمونه ای از تعهد هوآوی به ادغام سخت افزارهای پیشرفته با نرم افزار کاربر محور است. HUAWEI WATCH D که توسط مؤسسات و سازمان‌های جهانی به رسمیت شناخته شده است، به دلیل دقت و قابلیت اطمینان خود تحسین برانگیز شده و استاندارد جدیدی را در پوشیدنی‌های متمرکز بر سلامتی ایجاد کرده است.

فراتر از نظارت بر سلامت، هوآوی در زمینه تناسب اندام نیز پیشرو است. از دوره‌های جذابی که با همکاری کارشناسان تناسب اندام ایجاد شده تا تمرین‌های سطح حرفه‌ای متناسب با نیازهای مختلف کاربران، هوآوی به میلیون‌ها نفر الهام می‌بخشد تا سبک زندگی سالم‌تری داشته باشند. ادغام فناوری TruSport، با پشتیبانی از بیش از 100 حالت تمرین، بر تعهد هوآوی برای دسترسی به تناسب اندام برای همه تاکید دارد.

ترسیم دوران پیش رو

همانطور که هوآوی سفر خود را در سال 2024 آغاز می‌کند، تمرکز بر روی رسیدگی به نیازهای در حال رشد مصرف‌کنندگان ثابت باقی می‌ماند. هوآوی با اولویت بخشیدن به نوآوری‌های سلامت محور و ایجاد مشارکت های استراتژیک، آماده است تا آینده پوشیدنی های هوشمند را دوباره تعریف کند.

در چشم‌اندازی که به سرعت در حال تحول است، جایی که سلامت در مرکز توجه قرار می‌گیرد، پوشیدنی‌های هوشمند هوآوی در پیشتاز نوآوری قرار دارند و ترکیبی هماهنگ از فناوری‌های پیشرفته و طراحی متمرکز بر سلامتی را در بر می‌گیرند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!