رونمایی هواوی از ساعت هوشمند Watch D و گوشی تاشو Mate V تا 10 روز دیگر اخبار

رونمایی هواوی از ساعت هوشمند Watch D و گوشی تاشو Mate V تا 10 روز دیگر

هواوی تا 10 روز دیگر یک رویداد خبری برای معرفی محصولات خود برگزار می‌کند و طبق گزارش‌ها در روز 23 دسامبر در چین شاهد رونمایی هواوی از محصولاتی چون ساعت هوشمند Watch D و گوشی تاشو Mate V در کنار چندین محصول هوشمند دیگر خواهیم بود.

به نقل از منابع متعدد، هواوی در رویداد موردبحث از محصولات جدید متنوعی چون گوشی تاشو، ساعت هوشمند، تبلت مخصوص کتاب خوانی، کامپیوتر شخصی، اسپیکر و محصولات هوشمند بیشتری رونمایی خواهد کرد. بر اساس همین گزارش‌ها هواوی محصولات جدید متنوعی چون گوشی Huawei Mate V flip، ساعت هوشمند Watch D با قابلیت اندازه‌گیری فشارخون، تبلت مخصوص کتاب‌خوانی، اسپیکر Sound Joy، ساعت هوشمند Watch Fit mini و بسیار بیشتر برای رونمایی و عرضه در دستور کار قرار داده است.

باوجود اینکه 10 روز تا رونمایی رسمی هواوی از محصولات جدید این کمپانی فاصله باقی است، رسانه‌ها اقدام به افشای مشخصات و قابلیت‌های برخی از آنها کرده‌اند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ساعت هوشمند Huawei Watch D

هواوی واچ دی اولین ساعت هوشمند هواوی باقابلیت سنجش فشارخون کاربر است که موفق به اخذ تأییدیه های پزشکی هم شده است. اخیراً تصویری از جعبه این محصول افشاشده که طراحی مربعی آن را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند دارای قابلیت اندازه‌گیری فشار خون Huawei Watch D نیز از سیستم‌عامل موفق HarmonyOS در کنار ویژگی‌هایی چون دقت بالا و کمک به‌پایش و مدیریت فشارخون بهره می‌برد که انتظار می‌رود با استقبال گسترده خریداران روبرو شود.

گوشی تاشو Huawei Mate V

گوشی تاشو بعدی هواوی Mate V نام دارد و از صفحه‌نمایش تاشو روبه‌داخل با ناچ در بخش بالایی صفحه برخوردار است. طبق اطلاعات افشاشده این محصول بهتر از Galaxy Z Flip 3 است.

Sound Joy یک اسپیکر استوانه‌ای با ارتفاع 202 میلی‌متر، قطر 73 میلی‌متر و وزن 680 گرم است. این اسپیکر هوشمند دارای یک بلندگو مرغوب ساخت کمپانی مشهور Devialet با بلندی صدا 79dBA و فناوری صوتی Devialet SAM است. هواوی ساند جوی از بلوتوث 5.2 برخوردار است و از کدک هایی چون AAC و SBC در کنار دوام باتری طولانی بهره می‌برد.

تبلت مخصوص کتاب‌خوانی

تبلت مخصوص کتاب‌خوانی هواوی که به‌عنوان link screen از آن یاد می‌شود، از نوع مخصوصی صفحه‌نمایش با جوهر الکتریکی بهره می‌برد که باعث می‌شود مطالعه کتاب بر روی آن مشابه کاغذ باشد و مشکلات صفحه‌نمایش های معمولی را نداشته باشد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!