چگونه گوشی‌های هوشمند انقلابی در نسل Z  ایجاد کرده‌اند؟ تجربه کاربران

چگونه گوشی‌های هوشمند انقلابی در نسل Z ایجاد کرده‌اند؟

انرژی شخصیت اصلی خود را با سری HUAWEI nova 10 به رخ بکشید

عشقی که Gen Z به دوربین گوشی‌های هوشمند خود دارد، یک ویژگی کاملا مستند و اغلب تقلید شده از زندگی مدرن ما است. چه ژست گرفتن با اعتماد به نفس جلوی دوربین جلو باشد، چه عکس گرفتن سریع از دوستان، خانواده یا حتی حیوانات خانگی مورد علاقه‌شان، دوربین گوشی‌های هوشمند اکنون ابزاری ضروری برای نسل Z به جهت مستندسازی زندگی‌شان است. برخی حتی ممکن است تا آنجا پیش بروند که آن را «انرژی شخصیت اصلی» بنامند، روندی که تمایل این نسل را برای عمومی کردن نکات برجسته زندگی خود تعریف می‌کند، گویی که آنها قهرمان داستان‌های خود هستند.

هوآوی از جسارت نسل Z برای بیان خود از طریق رسانه عکاسی تجلیل می‌کند و از آن برای فرموله کردن فلسفه اصلی و طراحی سری جدید HUAWEI nova 10 استفاده می‌کند. نسل جدید nova عشق نسلZ به عکس را به عنوان راهی برای اتصال و حتی کشف مجدد زیبایی و شگفتی که در اطراف آنها وجود دارد، می شناسد.

این مسئله درک از نقشی که گوشی‌های همراه در بیان و شکل دادن به دیدگاه جوانان ایفا می‌کنند را در عملکرد دوربین سری جدید هوآوی nova 10 بسیار قابل توجه می‌کند. سری HUAWEI nova 10 که اکنون دارای تجربه تصویربرداری ارتقا یافته است، به کاربران nova امکان می‌دهد تا زندگی روزمره خود را ثبت و با اعتماد به نفس تازه‌ای ابراز وجود کنند. مانند مخاطبان هدف Gen Z، که از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود برای ایجاد حس اتصال و تعلق خاطر استفاده می‌کنند.

خلاقیت را از طریق هنر عکاسی به اوج برسانید

هدف اصلی سری HUAWEI nova 10 خلاقیت است: نه تنها در طراحی و فناوری دوربین، بلکه در تشخیص خلاقیت و زندگی درونی کاربران، این سری گوشی های پرچمدار برای تولید کیفیت بالا طراحی شده است. این امر عمدتاً با استفاده از قابلیت‌های عالی عکاسی گوشی‌های هوشمند سری HUAWEI nova به دست می‌آید. از جمله ویژگی‌های جدید دوربین در نوا 10 پرو می‌توان به عکاسی چند بینایی هوآوی، دوربین جلوی فوکوس خودکار دوگانه 60 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار فوری با تشخیص چهار مرحله‌ای اشاره کرد که عملکردهایی مانند فوکوس نمایشی، ویدئو با دید دوگانه و زوم سلفی 0.7X-5X و ویدیو سلفی با زوم 0.7X-5X را فراهم می‌کند. آن‌ها مهارت‌های سلفی شما را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند و عکس‌هایی تولید می‌کنند که به اندازه عکاسانشان پر جنب و جوش و زنده هستند.

دوربین جلویی 60 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار Ultra-Wide از زاویه فوق عریض 100 درجه با سنسور 1/2.61 اینچی پشتیبانی می‌کند که کیفیت 4K را تولید می‌نماید. اساساً، هنگام استفاده از HUAWEI nova 10 Pro، روزهای اضطراب از نور و عکس‌های با وضوح ضعیف گذشته است.

نسبت به پوست خود، اعتماد به نفس داشته باشید

با ویژگی HUAWEI Multi-Vision Photography، می‌توانید زیبایی خود را با الگوریتم کاملاً جدید AI Portrait Nova 10 Pro نشان دهید، که می‌تواند ویژگی‌های شما را برجسته کند و جزئیات ظریفی مانند تارهای مو و بافت پوست را به نمایش بگذارد. با دوربین نزدیک پرتره، کاربران می‌توانند از آزمایش زوم اپتیکال 2 برابر و ویژگی زوم دیجیتال تا 5 برابر لذت ببرند، که به آنها امکان می‌دهد به یک تجربه پرتره نزدیک بی‌نظیر دسترسی داشته باشند که می‌تواند آنچه را که چشم انسان درک می‌کند گسترش دهد. در حالی که ما اغلب مشکلات Gen Z را در مورد عکس‌های نامطلوب از خود نادیده می‌گیریم، هوآوی راه‌حلی برای این مشکل از طریق این ویژگی‌های دوربین جدید ارائه می‌دهد که اهمیت گرفتن عکس‌هایی را که به طور واقعی حس ما را از خود منعکس می‌کنند، ارائه می‌کند.

نورافکن را در اختیار داشته باشید و مرکز داستان خود باشید

علاوه بر این، HUAWEI nova 10 Pro از عکاسی پرتره با جلوه‌های بوکه، به لطف موتور فیوژن HUAWEI XD و HUAWEI Multi-Vision Photography پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که زمان کمتری برای نگرانی در مورد بمب‌افکن‌های عکس اشتباه، پس‌زمینه‌های پر هرج و مرج حواس‌پرتی، یا نورپردازی‌های نه چندان خوب صرف خواهید کرد. در واقع، وقتی کاربران با استفاده از دوربین جلو عکس می‌گیرند، موتور داخلی XD Fusion سری 10 HUAWEI nova به طور خودکار تجزیه و تحلیل معنایی را روی تصاویر RAW چند فریمی انجام می‌دهد و به آن تقسیم‌بندی پرتره با درجه پیکسل و وضوح شفافی که کاهش می‌یابد، دست می‌یابد.

در هر صحنه و موقعیتی متمایز شوید

تمایل نسل Z برای تنوع تجربیات نیز به دوربینی قابل اعتماد و با وضوح بالا نیاز دارد که آماده عکسبرداری در هر شرایطی باشد. هوآوی  nova 10 Pro فقط ابزاری برای انجام این کار دارد: عکاسی HUAWEI Multi-Vision.

HUAWEI Multi-Vision Photography با قابلیت فوکوس دقیق روی صورت، بهبود روشنایی و شفافیت، قهرمان داستان را برجسته‌تر می‌کند، بنابراین دیگر لازم نیست از تأثیرات نور ضعیف بترسید. با الگوریتم پرتره بافت هوش مصنوعی و ترکیب فریم RAW، بهبود کیفیت تصویر با درجه پیکسل و بهبود سه بعدی نور و سایه، می‌توانید مطمئن باشید که نور جلو، پس زمینه و محدوده دینامیکی بالا به خوبی توسط دوربین پوشش داده می شود. شما به سادگی می‌توانید عقب بایستید، لبخند بزنید و بدانید که بدون توجه به موقعیتی که در آن هستید بهترین ظاهر خود را خواهید داشت.

هم‌اکنون زمان آن رسیده است تا قهرمان داستان خود باشید. گوشی هوشمندnova 10 در رنگ‌های نقره‌ای ستاره‌ای و مشکی ستاره‌ای در دسترس است، در حالی که nova 10 در رنگ‌های بنفش، نقره‌ای ستاره‌ای و مشکی ستاره‌ای عرضه شده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!