nova Y61، جایی که استایل با عملکرد رو به رو می‌شود تجربه کاربران

nova Y61، جایی که استایل با عملکرد رو به رو می‌شود

هوآوی در سال 2022 از عرضه HUAWEI nova Y61، جدیدترین گوشی هوشمند تحت سری HUAWEI nova Y خبر داد nova Y61 با داشتن کاربردی‌ترین ویژگی‌ها مانند فناوری دوربین تا ظاهر عالی، عمر باتری طولانی، شارژ سریع، تجربه کاربری روان و کیفیت قابل اعتماد، تجربه‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند تا جایی که می‌توان گفت که فناوری با مد ترکیب شده است.

تجربه دوربین گوشی هوشمند خود را با دوربین سه گانه هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی ارتقا دهید

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های گوشی هوآوی nova Y61 دوربین سه‌گانه هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی است. سه لنز پشتی توسط دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می شوند که به شما امکان می دهد عکس‌هایی با وضوح بالا با جزئیات شفاف و روشنایی ایده‌آل بگیرید. دومین لنز پشتی،  دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سنجش عمق همراه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی کار می‌کند تا عکس‌هایی با دیافراگم همراه با نور خوب تولید کند که سوژه و ویژگی‌های آن با وضوح کامل برجسته می‌شوند، لایه‌های ثبت تصویر را غنی می‌کند و پس‌زمینه بوکه ایجاد می‌کند که کنتراست خیلی شدیدی در مقابل عکس ندارند. در نهایت، سومین لنز؛ دوربین ماکرو 4 سانتی متری است که به کاربران اجازه می دهد تا دنیای میکروسکوپی را فراتر از تجربه عادی خود کشف کنند.

عکاسی فوق‌العاده در شب

گوشی هوآوی nova Y61 از Super Night Shot پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون سه‌پایه مناظر زیبای شبانه را ثبت کنید. Super Night Shot از یک الگوریتم کاهش نویز چند فریمی بهره می‌برد که می‌تواند هایلایت‌ها را بهتر مشخص کند. علاوه بر این، Super Night Shot می‌تواند تا 6 ثانیه شاتر را ثبت کند که امکان نوردهی طولانی‌تری را فراهم می‌کند.

اسنپ شات AI

گوشی هوآوی nova Y61 دارای AI Snapshot است که به صورت هوشمند حرکت را از طریق الگوریتم تشخیص صحنه هوآوی تشخیص می‌دهد. شاتر fool-proof point-and-shoot  دوربین به صورت تطبیقی ​​سرعت شاتر را تنظیم می‌کند و به طور خودکار لحظه حرکت را ثابت می‌نماید. این شما را از دردسر یادگیری تکنیک‌های جدید برای چنین عکس‌هایی نجات می دهد. چه در حال عکاسی از حیوانات خانگی خود باشید چه در حال حرکت، ورزش یا دویدن، اکنون می‌توانید آن لحظه را در زمان ثابت و بدون تردید خاطره‌ای ارزشمند را ثبت کنید.

حالت‌های مختلف عکاسی

دوربین پشتی دارای ویژگی Slow Motion است که می‌توان از آن به‌طور خلاقانه استفاده کرد، به‌ویژه برای تولیدکنندگان محتوا که می‌خواهند فیلم‌های آشپزی یا لحظات ارزشمندی در یک رویداد ورزشی یا کنسرت را ثبت نمایند. این دوربین همچنین با Master AI ساخته شده است که می‌تواند به طور هوشمند اشیاء و صحنه‌های خاص را شناسایی، رنگ و روشنایی را بهینه کند و عکس‌های بهتری را در صحنه‌های مختلف از جمله پرتره، غذا، طلوع/غروب خورشید، برف و غیره به دست آورد.

تجربه کاربری راحت با طراحی درجه یک

هوآوی nova Y61 یک گوشی هوشمند باریک است که اندازه مناسب و قابل حملی برای استفاده روزانه دارد. کاربران می‌توانند قفل گوشی خود را با یک دکمه روشن، ایمن و در عین حال راحت با اثر انگشت فعال کنند. اگرچه اندازه باریکی دارد، اما دکمه پاور کناری می تواند اثر انگشت شما را به دقت تشخیص دهد و با یک لمس و فشار ساده قفل گوشی شما را باز کند.

گوشی nova Y61 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح 1600 x 720p با HD+ داخلی است. علاوه بر تجربه تماشای با وضوح بالا، کاربران می توانند صفحه نمایش گوشی را با ویژگی‌هایی مانند کنترل لمسی 8x با وضوح فوق العاده بالا تجربه کنند. از طریق 8x کنترل لمسی با وضوح فوق العاده بالا، کاربران می توانند از تجربه لمس TP با دقت در سطح پیکسل و تجربه لمسی نرم تر لذت ببرند. علاوه بر این، Dimming Master هوشمند می‌تواند تصاویر را در محیط‌های کم نور یا با نور شدید ثبت و معیارهایی را برای ترجیحات آنها ایجاد کند. سطح روشنایی ترجیحی کاربر یک بار ثبت می شود و وقتی کاربر دوباره در همان محیط تاریک یا روشن قرار می گیرد، می تواند به طور خودکار مقدار دلخواه خود را تنظیم کند.

HUAWEI nova Y61 را در سه رنگ کاملاً جدید با الهام از جهان و دنیای طبیعی تجربه کنید. چه یک رنگ روشن و تازه باشد یا یک رنگ تیره و ظریف. نیمه شب سیاه الهام گرفته از آسمان یک شب آرام و پر از ستاره است. آبی یاقوتی کبود یادآور سنگ قیمتی است که اغلب در لباس‌های سلطنتی و زرق و برق دیده می‌شود. سبز نعنایی یک سبز روشن و پاستلی است که از رنگ‌های طبیعت الهام گرفته است.

عملکرد باتری قوی برای تمام نیازهای کار و سرگرمی تلفن همراه شما

گوشی nova Y61  توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که می‌تواند بدون دردسر از استفاده سنگین پشتیبانی کند. این گوشی قادر است از 9.5 ساعت بازی، 25 ساعت تماس تلفنی، 13.5 ساعت وبگردی و 13.3 ساعت پخش ویدیو پشتیبانی نماید. علاوه بر این، سوپرشارژ 22.5 واتی هوآوی بسیار سریعتر از محصولات رقیب در همان زمان  شارژ می شود.

nova Y61 دارای دستیار هوشمند ظرفیت باتری است. از طریق الگوریتم تشخیص داخلی، می تواند به طور هوشمند ظرفیت باتری را تشخیص دهد، وضعیت باتری را شناسایی و یادآور ظرفیت باتری را برای مصرف کنندگان ارسال کند.

با EMUI 12 Seamless AI Life هوشمندتر و کارآمدتر زندگی کنید

گوشی هوآوی nova Y61 از فناوری سوپردیوایس پشتیبانی می‌کند، که امکان اتصال یکپارچه را تنها با یک اسلاید یک دکمه فراهم می‌نماید و با ابزارهایی مانند HUAWEI Vision، HUAWEI Freebuds 3/4/5i سازگار است.

با سیستم فایل توزیع‌شده، گوشی هوشمند می‌تواند به صورت مجازی به درایو حافظه و پوشه انتقال فایل برای رایانه شخصی تبدیل شود، اکنون که اسناد روی تلفن همراه با استفاده از سیستم فایل توزیع‌شده به راحتی در رایانه قابل دسترسی هستند. شما می توانید از طریق یک عملیات کاملا بی سیم فایل های تلفن همراه را در سمت کامپیوتر مشاهده، پشتیبان گیری و وارد کنید.

کاربران می‌توانند حالت ساده را برای دریافت فونت‌های بزرگ‌تر، نمادهای بزرگ‌تر و حجم بلندتر فعال کنند – سه ویژگی که امکان دسترسی بیشتر را فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران مسن‌تری که می‌خواهند با فناوری مدرن همگام شوند و خواهان تجربه کاربری ساده‌تر و کاربردی‌تر هستند، کمک می‌کند. روشن کردن ویجت‌های سرویس می‌تواند به مصرف‌کنندگان کمک کند تا ویجت‌های مختلف و صفحات مختلف را با توجه به سبک‌های زندگی و نیازهای مختلف راه‌اندازی کنند و تجربه‌ای از گوشی‌های هوشمند را برای استفاده آسان‌تر و کارآمدتر بسازند.

 

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!