HUAWEI nova 10 SE – همه آن چیزی که ذهن ما را در رابطه با این گوشی هوشمند خیره کننده با دوربین 108 مگاپیکسلی Hi-Res و سوپرشارژر 66 واتی شگفت زده می‌کند تجربه کاربرانراهنمای خرید

HUAWEI nova 10 SE – همه آن چیزی که ذهن ما را در رابطه با این گوشی هوشمند خیره کننده با دوربین 108 مگاپیکسلی Hi-Res و سوپرشارژر 66 واتی شگفت زده می‌کند

طراحی عالی، دوربین 108 مگاپیکسلی با وضوح بالا، سوپر شارژر 66 واتی هوآوی، نمایشگر 6.67 اینچی OLED  تمام صفحه و بسیاری ویژگی‌های دیگر را می‌توانید از این گوشی انتظار داشته باشید.

گوشی هوآوی nova 10 SE بدون شک تجسم زیبایی شناسی مدرن  است. این موضوع در رنگ‌ها، بافت‌ها و عناصر استفاده شده در گوشی مشهود است. با این وجود، حتی با تاکید زیاد روی طراحی، می‌توان این گوشی را آمیزه‌ای از استایل و تکنولوژی است. بیایید نگاه دقیق‌تری به این گوشی بیندازیم.

نام نوا از کلمه لاتین “novas” گرفته شده است، به این معنی که هر ستاره در حال طلوع برای درخشیدن متولد می شود، شبیه به شور و شوق جوانی هنگام تعقیب رویاهای خود برای آینده ای بهتر. هر نسل از سری نوا هوآوی که بر اساس فناوری نوآورانه ایجاد شده است، تلاش می‌کند تا ایدئولوژی یک قطعه فناوری نوآورانه را نشان دهد که دارای طراحی جدید، دوربین‌های قدرتمند، عملکرد عالی، و تجارب تعامل هوشمند است. با در نظر گرفتن این ایدئولوژی، عرضه سری جدید HUAWEI nova 10 آغاز شد و این سری را وارد نسل دهم خود کرد. از جولای 2022، سری nova در مجموع بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان جمع آوری کرده است.

حلقه ستاره مدار و طراحی فوق‌العاده نازک: زیبایی شگفت‌انگیز در طرحی نمادین

سری هوآوی nova به دلیل رنگ‌های مد روز و زیبایی‌شناسی مدرن خود شناخته شده است و HUAWEI nova 10 SE نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، سبز نعنایی و مشکی ستاره‌ای عرضه می‌شود. هر یک از این رنگ‌ها نشان دهنده یک سبک زیبایی شناختی متمایز است. با این حال، رنگی که توجه را به خود جلب می‌کند رنگ نقره‌ای است. قاب پشتی مات کریستال گوشی با یک Starry Flash Craft ویژه عرضه می‌شود و مکمل ماژول دوربین خیره کننده این گوشی است. بدنه باریک 7.39 میلی‌متری گوشی که با در نظر گرفتن راحتی و سهولت استفاده طراحی شده است، در دست گرفتن گوشی و استفاده با یک دست را آسان‌تر می‌کند.

با دوربین 108 مگاپیکسلی با وضوح بالا در عکاسی استاد باشید

ماژول دوربین عقب دارای سیستم تصویربرداری دامنه RAW 108 مگاپیکسلی است که یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با وضوح بالا، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض وسنجشگر عمق میدان و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. الگوریتم فیوژن چند فریمی گوشی در حوزه RAW عملکرد عالی را ارائه می‌دهد، چه در محیط‌های داخلی، چه در فضای باز، چه در محیط‌های تاریک که با نور پس‌زمینه عکس‌برداری می‌کنید. سنسور با وضوح فوق العاده بالا قادر است نور بیشتری را جمع آوری کند. علاوه بر این، انسجام بین الگوریتم ترکیبی چند فریم در حوزه RAW و فناوری پیشرفته کاهش نویز چند فریمی تضمین می‌کند که حتی تصاویر گرفته شده در نور کم نویز کمتر، سطح بهینه روشنایی و محدوده دینامیکی بالا دارند.

علاوه بر این، با ویژگی Dual-View Video، می‌توانید صحنه‌هایی را با نمای تقسیم‌شده عکس بگیرید و عکس‌العمل خود را در حالی که صحنه در مقابل شما باز می‌شود، ثبت کنید. همچنین یک ویژگی ضبط مداوم جلو/عقب وجود دارد که به‌طور یکپارچه بین دوربین‌های جلو و عقب سوئیچ می‌کند تا مطمئن شود که فیلم بدون وقفه باقی می‌ماند و همه چیز در یک فایل ویدیویی ضبط می‌شود. این کار ثبت و به اشتراک گذاری لحظات فوق العاده زندگی شما را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

زمانی که خارج از منزل هستید  ویژگی Remote Shutter به شما کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که HUAWEI nova 10 SE را با HUAWEI WATCH 3 یا سری HUAWEI WATCH GT/FIT یا دستگاه های سری HUAWEI Band جفت کنید تا از راه دور عکس بگیرید و در عکسی که می گیرید بمانید. دیگر نیازی نیست از غریبه ها بخواهید از شما عکس بگیرند.

سوپرشارژ 66 واتی هوآوی

گوشی nova 10 SE با سوپر شارژر 66 واتی خود باعث می شود تا تمام شدن باتری برای شما کمتر نگران کننده باشد. این فناوری به معنای واقعی کلمه می‌تواند تنها در 38 دقیقه باتری گوشی را از صفر به 100 برساند و با وجود بدنه نازک گوشی، باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است که عمر باتری طولانی را در اختیار شما قرار می دهد.  وقت آن است که با اضطراب کم باتری خداحافظی کنید و از بازی‌ها و تماشای فیلم لذت ببرید، بدون اینکه ترس از خاموشی غیرمنتظره تلفن همراهتان داشته باشید.

نمایشگر 6.67 اینچی OLED  خیره کننده تمام صفحه

اگر اهل بازی‌های موبایلی هستید یا از آن دسته افرادی هستید که فیلم‌ و ویدیوها را روی گوشی تماشا می‌کنید، به یک صفحه نمایش خوب نیاز دارید. صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED  تمام صفحه در  nova 10 SE برای همین منظور ارائه شده است. از تنظیمات روشنایی خودکار 10K-Level پشتیبانی و از سخت افزارها و راه حل‌های نرم افزاری پیشرفته برای کاهش فشار به چشمان شما در شب استفاده می‌کند. همچنین از اعلان‌های Always-on-Display (AOD) پشتیبانی می‌کند، به این معنی که شما همچنان می‌توانید زمان و میزان باتری را حتی زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است، مشاهده کنید. به علاوه از طیف رنگی گسترده P3 برای رنگ‌های زنده و سینمایی با کنتراست قوی پشتیبانی می‌نماید.

 

تجربه کاربری رویایی و الهام بخش

به لطف ویژگی سوپردیوایس، هوآوی منوهای مختلف را با یک کشیدن انگشت در کنترل پنل ادغام کرده است. کاربران می‌توانند کنترل پنل را کاوش کنند و به پخش صدا، تنظیمات Wi-Fi و بلوتوث دسترسی سریع داشته باشند، این مسئله کنترل چند دستگاه را آسان‌تر می کند، گویی که فقط یک دستگاه را کنترل می کنید.

با سیستم فایل توزیع شده، HUAWEI nova 10 SE می تواند به عنوان یک واحد ذخیره سازی خارجی متصل به صورت بی سیم برای رایانه شخصی عمل کند، به این معنی که کاربران می توانند راحت‌تر از همیشه به فایل‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. وقتی در حال تهیه پیش‌نویس ایمیل در رایانه شخصی هستید، می‌توانید فایل‌های گوشی هوشمند را به عنوان پیوست اضافه کنید یا وقتی تصویری را که دوست دارید هنگام مرور اینترنت در رایانه شخصی ببینید، می‌توانید آن تصویر را مستقیماً در تلفن هوشمند ذخیره کنید.

به طور کلی اگر چیزی که شما نیاز دارید یک گوشی هوشمند با طراحی مد، دوربین های خیره کننده، سرعت شارژ شگفت انگیز و صفحه نمایش فوق العاده است، پس HUAWEI nova 10 SE جدید باید انتخاب شما برای گوشی بعدیتان باشد!

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!