معرفی قابلیت Game Space در گوشی‌های هواوی و آموزش فعالسازی آن مقاله و آموزش

معرفی قابلیت Game Space در گوشی‌های هواوی و آموزش فعالسازی آن

تقریباً می‌توان گفت که همه کاربران با گوشی‌های خود در طول شبانه روز بازی می‌کنند ولی عدم قدرت بالای سخت‌افزاری گروهی از دستگاه‌ها ممکن است کاربر را از آن لذتی که به دنبال تجربه آن است دور کند. اما برخی از شرکت‌ها مانند هواوی قابلیت‌هایی را برای گوشی‌های خود در نظر گرفته‌اند که شما را از خرید یک گوشی گران‌قیمت برای تجربه بازی با کیفیت بالاتر بی‌نیاز می‌کند. با ما همراه باشید تا ببینیم قابلیت گیم اسپیس هواوی چیست و چه تأثیری روی افزایش کیفیت بازی‌ها می‌گذارد.

یکی از قابلیت‌های نسخه‌های EMUI 11 و بالاتر وجود امکانب برای افزایش عملکرد بازی موسوم به قابلیت گیم اسپیس هواوی است. این امکان به بیان ساده می‌تواند توان گرافیکی دستگاه شما را افزایش دهد تا بتوان بازی‌ها را با کیفیت بالاتری روی دستگاه اجرا کرد.

در واقع برای اینکه گوشی شما بتواند از پس بازی برآید نیاز نیست که یک سخت‌افزار پرچمدار روی آن نصب شده باشد. هواوی با تکیه بر بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و استفاده مفید از منابع سیستمی شرایطی ایجاد می‌کند که عملکرد اجرای بازی بهبود یافته و بازی‌ها را در فضای متفاوتی از قبل اجرا نمود.

در واقع هواوی مکانی را برای تجمیع همه بازی‌ها فراهم کرده و آنها را از صفحه اصلی دستگاه شما به مکانی مخصوص گیمینگ منتقل می‌کند تا هم رابط کاربری دستگاه تر و تمیزتر شده و هم وقتی وارد این مکان می‌شوید بدانید که بازی در اولویت است.

در اولویت بودن بازی بدان معناست که قابلیت گیم اسپیس هواوی می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های ورودی را محدود کرده و تمرکز خود را به بازی بدهید. همچنین این قابلیت وجود دارد که لمس‌های اشتباه صفحه را به رابط کاربری بسپارید تا به صورت خودکار آنها را حذف کند. قفل کردن سطح روشنایی نمایشگر و مهمتر از همه این موارد، افزایش توان پردازشی دستگاه با استفاد  ه از تکنیک‌های نرم‌افزاری است.

نحوه فعال‌سازی قابلیت گیم اسپیس هواوی  و استفاده از فضای بازی هواوی

برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید آن را فعال کرد که تنها کافیست پس از ورود به بخش تنظیمات دستگاه، وارد گزینه Apps، سپس AppAssistant شده و در آنجا با ورود به بخش Game Space گزینه Add and Open را بزنید.

معرفی قابلیت Game Space هواوی

با فعالسازی این بخش، قابلیت فضای بازی با ویژگی‌های عنوان شده در بالا فعال می‌شود. همچنین با استفاده از این قابلیت گیم اسپیس هواوی می‌توانید کنترلرهای خارجی مانند دسته‌های بازی را نیز به گوشی متصل کرده و برای بازی استفاده کنید.

این قابلیت گیم اسپیس هواوی توانایی شناسایی خودکار بازی‌ها و افزودن به لیست فضا را دارد ولی اگر خواستید می‌توانید بازی‌ها و نرم‌افزارهایی که در لیست ظاهر نشده‌اند را به راحتی با انتخاب گزینه Add Games به فضای بازی هواوی اضافه نمایید.

حتی برای کاربرانی که علاقه‌مند به تجربه بازی‌های جدید هستند نیز گزینه‌ای موسوم به Discover وجود دارد که کمک می‌کند به راحتی بتوانند از لیست بازی‌های موجود در AppGallery گزینه‌های مورد نظر خود را پیدا کرده و به لیست فضای بازی گوشی خود اضافه نمایند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!