نسخه جدید سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شد اخبار

نسخه جدید سیستم عامل HarmonyOS 3.0 منتشر شد

هواوی خود را برای انتشار نسخه جدید HarmonyOS یعنی HarmonyOS 3.0 برای گوشی‌های هوشمند خود در آینده نزدیک آماده می‌کند؛ اما پیش از آن شاهد انتشار بتای سوم HarmonyOS با انبوهی از تغییرات جدید و بهبودها هستیم.

سیستم عامل HarmonyOS 3.0، نسخه‌ی کاملاً جدیدی نیست اما با ارتقاهای متعددی همراه شده است. حالا رابط برنامه نویسی Huawei HarmonyOS بهبود پیدا کرده و توانایی‌های سیستم به منظور کمک به توسعه سریع‌تر و گسترده‌تر افزایش یافته است.

از جمله تغییرات نسخه جدید HarmonyOS می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • اضافه شدن بیش از 1000 رابط برنامه نویسی HarmonyOS
  • تسهیل انتقال محتوا از گوشی و تبلت به صفحه نمایش‌های بزرگ، ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌هایی که از قابلیت‌های توزیع شده پشتیبانی می‌کنند
  • مکانیزم مدیریت حافظه با راندمان بالا
  • اضافه شدن کنترل JAVA برای تنظیم فونت و رابط کاربری
  • اضافه شدن پشتیبانی از مدیریت کانکشن ساعت‌های هوشمند، تبلت و وسایل دیگر

بر اساس یک گزارش جدید، هواوی کنفرانس Huawei Developer Conference (HDC) را در بازه 24 تا 26 آوریل برگزار می‌کند و انتظار می‌رود در رویداد مزبور شاهد ارائه جزئیات جدید درباره سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS باشیم. همچنین گفته می‌شود در روز 24 آوریل نسخه تازه‌ای از HarmonyOS معرفی خواهد شد که می‌تواند نسخه مخصوص موبایل باشد.

هارمونی اواس 3 هواوی / سیستم عامل HarmonyOS 3.0

به گفته Yu Chengdong، گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی از ماه آوریل به نسخه جدید HarmonyOS ارتقا پیدا می‌کنند. به نظر می‌رسد این آپدیت در روز 24 آوریل منتشر می‌شود.

شایعات حاکی از معرفی گوشی‌های پرچم‌دار سری Huawei P50 با سیستم عامل هارمونی اواس 3 هواوی هستند. گفته می‌شود سری Huawei P50 در روز 27 آوریل از راه می‌رسند. با این حال معرفی جهانی آنها می‌تواند در ماه مِی رقم بخورد.

سری Huawei P50 متشکل از سه گوشی Huawei P50 ،Huawei P50 Pro Plus و Huawei P50 Pro است و از گونه‌های مختلف چیپست Kirin 9000 بهره می‌برند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!