خلاصه‌ای از بررسی نمایشگر هواوی MateView توسط رسانه معتبر Android Authority در رسانه

خلاصه‌ای از بررسی نمایشگر هواوی MateView توسط رسانه معتبر Android Authority

رسانه معتبر Android Authority اخیراً به سراغ بررسی جدیدترین مانیتور هواوی یعنی Huawei MateView رفته است و آن را محصولی با طراحی زیبا، بی نقص و کارآمد می‌داند. در ادامه نتایج بررسی نمایشگر هواوی MateView توسط این رسانه معتبر را آورده ایم. همراه ما باشید.

بررسی نمایشگر هواوی MateView توسط Android Authority، میت ویو هواوی را یک مانیتور بی نقص با مجموعه‌ای از ویژگی‌های رقابتی و نسبت تصویر 3: 2 کارآمد است و اگر دنبال یک صفحه نمایش شیک و انعطاف پذیر برای میز کار خود هستید، کاملاً ارزش خرید آن را دارد.

پوشش عالی فضای رنگ

پس از انجام تست‌های بخش نمایشگر در بررسی نمایشگر هواوی MateView، این رسانه مشهور اذعان دارد مانیتور میت ویو دارای 98 درصد فضای رنگی DCI-P3 با DeltaE  کمتر از دو و پوشش 100 درصد فضای sRBG با DeltaE رنگ کمتر از یک است که همراه با گواهی HDR400 و حداکثر روشنایی 500 نیت، آن را به نمایشگری بسیار زیبا برای انواع محتوا بدل می‌کند.

بررسی نمایشگر هواوی MateView

همچنین نویسنده بررسی نمایشگر هوآوی MateView در رسانه Android Authority تأکید دارد که مانیتور MateView هواوی برای انجام کارهای روزمره و اداری عملکردی بیش از اندازه کافی به همراه دارد.

Android Authority در ادامه بررسی نمایشگر هوآوی میت ویو می‌گوید بر طراحی زیبای این نمایشگر توجه دارد و می‌گوید نمی توان انکار کرد که Huawei MateView  یک مانیتور فوق العاده زیبا است. همچنین با رنگ نقره‌ای که روی آلیاژ آلومینیوم باریک اعمال شده، ساختار خوبی دارد.

طراحی و کارایی نمایشگر

به گفته آن‌ها نسبت صفحه نمایش به بدنه 94 درصد و حاشیه‌های باریک از این صفحه نمایش بزرگ نهایت استفاده را به همراه می‌آورند و به لطف نسبت ابعاد 3:2، جزئیات زیادی در صفحه نمایش برای حرفه‌ای‌ها ارائه می‌شود.

بررسی نمایشگر هوآوی میت ویو

جزئی دیگر از طراحی این مانتیور، پایه نگهدارنده آن است که بنا بر گفته نویسنده، به واسطه تنظیم ارتفاع از 7 تا 18 سانتی‌منتر و چرخش 5- تا 18 درجه‌ای می‌توان براحتی بهترین موقعیت در استفاده از مانیتور را پیدا کرد.

طراحی ظاهری جذاب و پایه نگهدارنده قطعاً دو مورد از نقاط قوت فروش این مانیتور هستند.

نتایج بررسی نمایشگر هواوی MateView

درگاه‎‌ها و روش‎های ارتباطی

طبق گفته Android Authority در بررسی نمایشگر هواوی MateView، دامنه گزینه‌های اتصال در مانیتور میت ویو واقعاً درجه یک است. نویسنده همچنین به پشتیبانی از صفحه نمایش بی سیم برای انجام سریع و اسان کارها نیز اشاره می‌کند.

این مانیتور از طریق درگاه HDMI، Mini DisplayPort یا USB-C می‌تواند به رایانه خانگی متصل شود. همچنین امکان اتصال بی سیم از طریق قابلیت Wireless Display نیز وجود دارد که طی آن آن علاوه بر PC و لپ‌تاپ، برخی گوشی‌های حدید هواوی نیز از ان پشتیبانی می‌کنند.

قابلیت‌‎های جذاب جانبی

نگارنده مطلب در بررسی نمایشگر هواوی MateView در خصوص قابلیت کنترل مانیتور با ویژگی Smart Bar نیز معتقد است که با گذشت زمان، استفاده از آن بسیار راحت‎تر و دلپذیرتر می‎شود. این قابلیت راه حل بهتری نسبت به منوهای چند دکمه‌ای است که در برخی از نمایشگرها ارائه شده‌اند.

از جمله دیگر موارد مورد تشویق این رسانه در بررسی مانیتور MateView هواوی می‌توان به کیفیت و وضح صدای میکروفون خصوصاً برای مکالمات صوتی اشاره کرد. همچنین حضور استاندارد TÜV Rheinland برای محافظت از چشم و کاهش نور آبی صفحه نیز قابلیت ویژه‎‌ای محسوب می‎شود.

و اما در آخر Android Authority در بررسی نمایشگر هواوی MateView، این محصول را این طور ارزیابی می‌کند که مطمئناً در این بازه قیمتی یکی از بهترین مانیتورها است و پوشش 98 درصد فضای رنگی DCI-P3 در آن به مراتب بیشتر از رقبا است.

 

این رسانه در پیشنهاد می‌کند که  اگر به دنبال ویژگی‌هایی از جمله قابلیت نمایش بی سیم، میکروفون یکپارچه و اتصال USB-A هستید، مانیتور هواوی میت ویو یک انتخاب کاملاً رقابتی است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!