خلاصه بررسی سایت های معتبر از مانیتور هواوی MateView GT در رسانه

خلاصه بررسی سایت های معتبر از مانیتور هواوی MateView GT

هواوی با معرفی محصولات متنوع و جدید خود نشان داد که می‌تواند با تکیه بر دانش و تخصص سطح بالا، محصولاتی مناسب کاربران را تولید کند. در گروه مانیتورها، این شرکت محصولات متنوعی مانند سری MateView را معرفی کرده که نسخه MateView GT بالاترین مشخصات را دارد. اما شاید بهترین راه برای پی بردن به کیفیت واقعی این مانیتور مطالعه بررسی مانیتور هواوی MateView GT در وبسایت‌های معتبر باشد.

مقدمه

میت ویو جی تی مانیتوری در گروه گیمینگ است که در دو نسخه Normal و Sound Edition در اختیار کاربران قرار می‎‌گیرد. فارغ از ویژگی‎‌های جذابی که به واسطه ساند بار پیشرفته و قابلیت‎‌های آن در اختیار کاربر قرار می‎‌گیرد، در بخش پنل و مشخصات تصویر نیز با یک محصول عالی روبرو هستیم. این شرکت از پنل خمیده IPS با رزولوشن 3K در ساخت MateView GT استفاده کرده که قادر به نمایش محتوای HDR10 و 100 درصد فضای رنگ sRGB است. فارغ از ویژگی‎‌های فنی رده بالای این مانیتور بهتر است نظر برترین رسانه‎‌های تخصصی که نسبت به بررسی این مانیتور اقدام کرده‌‎اند را بخوانیم تا ببینیم نمایشگر پرچمدار هواوی چه ویژگی‎‌هایی دارد.

بررسی مانیتور هواوی MateView GT از دیدگاه وب سایت t3

رسانه t3 در بررسی مانیتور هواوی MateView GT، ابتدا به ظاهر زیبا و صدای فراگیر مانیتور هواوی پرداخته و پس از آن نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی این مانیتور توجه نویسنده را به خود جلب کرده است. به اعتقاد نگارنده نرخ نوسازی یکی از مهم‌ترین معیارهای کاربران در خرید مانیتورهای گیمینگ بوده و هواوی هم با توجه به این موضوع مانیتور خود را به پنلی با پشتیبانی از نرخ بروزرسانی کلاس گیمینگ حرفه‌ای مجهز کرده که همزمان تصاویر را با رزولوشن بسیار بالا و جذاب WQHD به نمایش می‌گذارد. در ادامه این بررسی آمده که میزان انحنای 1500R این مانیتور کاملاً متناسب با فضای دید انسان بوده و همین خصیصه، تجربه‌ای دلپذیر را در هنگام بازی برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

وب سایت t3 از ظاهر این مانیتور نیز تمجید کرده و ظرافت طراحی و تعبیه هنرمندانه درگاه‌های ورودی و خروجی مانیتور گیمینگ از دید این وبگاه دور نمانده است. راحتی نصب، جابجایی و تعامل با محصول جدید هواوی از جمله ویژگی‌های مثبت این محصول ذکر شده است.

نگارنده مطلب در ادامه به تنوع درگاه‌های ورودی خروجی دستگاه اشاره کرده و پس از آن به بررسی عملکرد این مانیتور پرداخته است. با اجرای چندین بازی مختلف از جمله Cyberpunk 2077 روی این مانیتور نظر نویسنده آن بوده که MateView GT رنگ‌ها را به صورت زنده و با کنتراست و شفافیت بالا به تصور می‌‎کشد که کیفیت قابل توجهی را ایجاد می‌کند.

بررسی مانیتور هواوی MateView GT

در ادامه بررسی مانیتور هوآوی MateView GT، نویسنده به خلاقانه‌ترین ویژگی این مانیتور یعنی ساندبار مجهز به نورپردازی RGB دستگاه پرداخته است. این  ساندبار حرفه‌ای با دو بلندگوی 5 واتی می‌تواند یک تجربه صوتی دلنشین و واقع‌گرایانه را در اختیار گیمرها قرار دهد. اما مهم‌ترین ویژگی آن بهره‌مندی از یک نوار لمسی ذکر شده که ضمن قابلیت کنترل میزان صدای بلندگوها به‌وسیله یک رابط کاربری لمسی ساده، امکان نمایش جلوه‌های نوری مختلف در هنگام بازی یا گوش دادن به موسیقی را نیز فراهم می‌کند. نگارنده معتقد است هواوی با طراحی خلاقانه خود علاوه بر یک ساندبار بی‌نظیر توانسته بهترین حالت از یک پایه تکیه‌گاه حرفه‌ای را برای این مانیتور طراحی کند.

در انتهای این مطلب میت ویو GT به عنوان یک مانیتور همه‌کاره معرفی شده که کاربران را تا مدت‌ها از ارتقای سیستم خود بی‌نیاز می‌کند. همچنین قیمت مناسب این محصول را در زمره مانیتورهای با ارزش خرید بالا قرار داده است.

بررسی مانیتور هواوی MateView GT از دیدگاه وب سایت trustedreviews

این وب سایت در ابتدای کار بررسی مانیتور هواوی MateView GT، آن را محصولی با ظاهری عالی و قیمت مناسب معرفی و حتی یکی از تاثیرگذارترین مانیتورهایی دانسته که تاکنون معرفی شده‌اند. نگارنده این مطلب همانند سایرین ابتدا به طراحی ظاهری این محصول پرداخته و پس از آن به اندازه 34 اینچی و وضوح 3440 در 1440 پیکسلی محصول اشاره کرده است. نسبت ابعاد تصویر 21 به 9 موجب شده تا کاربر میدان دید گسترده‌ای داشته و بدون حرکت دادن چشم بتواند کل کادرتصویر را حین بازی تحت نظر داشته باشد.

نگارنده مطلب کیفیت نمایشگر را نیز ، زیر ذره‌بین برده و به پنل با عمق رنگ 10 بیتی و زمان پاسخ‌دهی 4 میلی ثانیه و نرخ نوسازی 165 هرتزی آن در کنار پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync اشاره کرده و معتقد است که این ویژگی‌ها می‌توانند خیال هر گیمری را از بابت تجربه هیجان‌انگیز در هنگام انجام بازی‌ راحت کنند.

بررسی مانیتور هوآوی MateView GT

مورد بعدی که توجه نویسنده را به خود جلب کرده کیفیت صدای ساندبار این مانیتور است. بلندگوهای 5 واتی این محصول توسط هواوی تقویت شده‌اند و صدای آن به قدری بلند است که کاربر را از هرگونه اسپیکر و هدست بی‌نیاز می‌کند.

نگارنده در بررسی مانیتور MateView GT، همچنین به درگاه‌های ورودی و خروجی این مانیتور نیز به صورت ویژه اشاره کرده است. روی بدنه مانیتور MateView GT انواع و اقسام اتصالات از جمله درگاه USB-C برای انتقال اطلاعات و شارژ دستگاه‌های دیگر، درگاه‌های HDMI و DisplayPort در کنار جک 3.5 میلی‌متری صدا در نظر گرفته شده است. پشتیبانی از محتوای HDR10، کنتراست 4000 به 1 در کنار نمایشگر عریض بسیار روشن با طراحی جسورانه و قیمت بسیار مناسب و اقتصادی از دیگر مواردی است که در انتهای این بررسی به آنها اشاره شده است.

بررسی مانیتور MateView GT

جمع بندی

در این مطلب به بررسی مانیتور هواوی MateView GT از دیدگاه معتبرترین رسانه های دیجیتال جهان پرداختیم. هواوی با معرفی MateView GT ورود قدرتمندی به بازار مانیتورهای گیمینگ داشته و اولین محصول این شرکت با نوآوری‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد متعددی همچون نمایشگر باکیفیت، ساندبار به عنوان پایه نگهدارنده، طراحی مینیمال و زیبا و میکروفن دوتایی هوشمند توانسته نظر گیمرها و کاربرانی را به خود جلب کند. مسلماً این ویژگی‌ها برای گیمرهایی که خواهان یک تجربه هیجان انگیز بازی هستند بسیار پرارزش بوده و MateView GT را به یک گزینه با ارزش برای خرید تبدیل می‎‌کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!