مانیتور هواوی به طور جداگانه از  MateStation B515 برای خرید عرضه می‌شود اخبار

مانیتور هواوی به طور جداگانه از MateStation B515 برای خرید عرضه می‌شود

چندی قبل سیستم آماده MateStation B515 را به همراه مانیتور هواوی، کیبورد و ماوس اختصاصی معرفی کرد. خبر خوب اینکه حالا امکان خرید جداگانه مانیتور Huawei AD80HW این سیستم فراهم شده است.

MateStation B515 اولین کامپیوتر دسکتاپ هواوی است و از یکی از دو پردازنده AMD Ryzen 5 4600G یا AMD Ryzen 7 4700G با فناوری ساخت پیشرفته 7 نانومتری بهره می‌برد. این سیستم آماده همچنین از 8 یا 16 گیگایت حافظه رم پرسرعت 3200 مگاهرتزی، پردازنده گرافیکی داخلی AMD Radeon، یک ترابایت هارد دیسک و 256 یا 512 گیگابایت حافظه پرسرعت NVMe SSD بهره می‌برد.

سیستم آماده میت استیشن B515 هواوی دارای یک پاور 300 واتی داخلی، بلوتوث 5.0، وای فای دو بانده با آنتن داخلی، درگاه ارتباطی مُدرن USB-C و سایر درگاه‌های ارتباطی رایج است. هواوی برای دفع مناسب گرما با کمترین آلودگی صوتی، از یک سیستم کنترل هوشمند سرعت چرخش فن در MateStation B515 استفاده کرده است.

مانیتور هواوی

خرید جداگانه مانتیور هواوی از سیستم MateStation B515

هواوی همراه با MateStation B515 یک مانیتور اختصاصی، یک ماوس بیسیم و یک کیبورد بیسیم ارائه می‌کند. حالا هواوی امکان خرید جداگانه مانیتور هواوی MateStation B515 را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

مانیتور 24 اینچی ارائه شده همراه با سیستم آماده MateStation B515 هواوی که حالا می‌توان آن را به طور جداگانه خریداری کرد، دارای وضوح تصویر 1920×1080 پیکسل یا همان Full HD با نسبت ابعاد 16:9 است. از ویژگی‌های این مانیتور خیره کننده می‌توان به زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه، پوشش 72 درصد رنگ‌های طیف رنگی NTSC، کنتراست 1000:1 و نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی 90 درصد را برشمرد.

مانیتور Huawei AD80HW دارای طراحی تمام‌صفحه با حاشیه‌های بسیار نازک 5.7 میلی متری است. همچنین این مانیتور هواوی دارای امکان تنظیم زاویه نیز بوده و می‌توان آن را رو به بالا یا پایین تنظیم کرد تا بهترین دید را فراهم کند.

مانیتور Huawei AD80HW - مانیتور هوآوی

مانیتور AD80HW هواوی از یک درگاه ورودی تصویر HDMI در کنار یک درگاه ورودی تصویر VGA بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به نور زمینه LED اشاره کرد. برای آنهایی که به سلامت چشمان خود اهمیت می‌دهند، مانیتور AD80HW هواوی موفق به اخذ گواهی TUV Rheinland شده است و به چشم کاربر آسیب نمی‌رساند.

با وجود اینکه این اولین مانیتور هواوی است، اما مطمئناً آخرین آنها نخواهد بود و این کمپانی در آینده مدل‌های بیشتری با صفحه بزرگ‌تر عرضه خواهد کرد. استقبال از مانیتور AD80HW هواوی به حدی بالا بوده که هم اکنون موجودی آن به پایان رسیده است. با این وجود انتظار می‌رود مجدداً در فروشگاه‌های مختلف موجود شود و بدین شکل علاقه‌مندان قادر به خریداری این مانیتور زیبا خواهند بود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!