افتتاح لابراتوار سلامتی هواوی برای توسعه سلامت از طریق ابزار پوشیدنی اخبار

افتتاح لابراتوار سلامتی هواوی برای توسعه سلامت از طریق ابزار پوشیدنی

هواوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای گوشی هوشمند، اسمارت واچ و لوازم پوشیدنی، امروز یک مرکز جدید به نام لابراتوار سلامتی هواوی (Health Lab) در شهر شی‌آن چین افتتاح کرد. در لابراتوار سلامتی هواوی پژوهشگرهای هواوی، توسعه‌دهندگان و مهندسان این کمپانی به طور مشترک بر روی ایده‌ها و فناوری‌های جدید به منظور به‌کارگیری در ساعت‌های هوشمند و خدمت به سلامتی و ورزش کار می‌کنند.

در لابراتوار امنیت سایبری هواوی ایده‌ها و طرح‌های مفهومی به بحث و اشتراک گذاشته می‌شوند و بر روی آنها کار می‌شود تا در نهایت به ارائه نوآوری در سلامت و ورزش بیانجامد. پیش بینی می‌شود دستاوردهای این مرکز به بهبود عملکرد ساعت‌های هوشمند و نقش آنها در سلامتی و ورزش کمک کند.

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند Huawei جزء محبوب‌ترین‌های بازار هستند و این کمپانی خود را نسبت به اعتماد مشتریان متعهد می‌داند. هواوی نشان داده به نوآوری و ارائه فناوری‌های جدید پایبند بوده و در همین راستا توجه ویژه‌ای به تحقیق و توسعه در زمینه فناوری‌های سلامتی دارد.

لابراتوار سلامتی هواوی

فعالیت هواوی در زمینه سلامت

مهم ترین امسال هواوی هفت مدل ساعت هوشمند روانه بازار کرد که Watch GT 2 ، Watch GT 2 Pro و Watch FIT برخی از آنها هستند. ساعت‌های هوشمند هواوی به سرعت توانستند استاندارد تازه‌ای در زمینه پایش سلامتی و ورزش حرفه‌ای تعریف کنند که تمام این صنعت را متحول کرد. آمارهای منتشر شده از سوی موسسه IDC نیز نشان می‌دهد لوازم پوشیدنی مچی هواوی در فصل دوم سال میلادی جاری از هر برند دیگری محبوب‌تر و پر فروش‌تر بوده‌اند.

در لابراتوار امنیت سایبری هوآوی ده‌ها پژوهشگر، توسعه دهنده و داوطلب در همکاری با یکدیگر برای دستیابی به یک سبک زندگی فعال‌تر و سالم‌تر تلاش می‌کنند. آنها به این منظور از تجهیزات تخصصی و روش‌های نوین پژوهشی استفاده خواهند کرد که هواوی تامین کرده است.

سرمایه گذاری‌ها و برنامه‌های بزرگ هواوی در حوزه ورزش و سلامتی به همین جا ختم نمی‌شود و این کمپانی در نظر دارد در آینده تأسیسات مشابهی در نقاط دیگری احداث کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!