نرم افزار نقشه اختصاصی هواوی برای دانلود همگانی در App Gallery عرضه شد اخبار

نرم افزار نقشه اختصاصی هواوی برای دانلود همگانی در App Gallery عرضه شد

اگر شما هم یک گوشی یا تبلت اندرویدی هواوی دارید، همین حالا می‌توانید سرویس نرم افزار نقشه اختصاصی هواوی را از فروشگاه AppGallery دانلود و نصب کنید تا از مزایا و امکانات متمایز کننده اپلیکیشن petal maps هواوی بهره‌مند شوید.

سرویس نقشه Petal Map هواوی برای اولین بار در ماه اکتبر 2020 معرفی شد و در بیش از 140 کشور و منطقه در زبان‌های مختلف در دسترس است. نقشه پتال مپ هواوی امکاناتی چون نمایش نقشه، مشخص کردن موقعیت کاربر بر نقشه، ناوبری و نمایش وضعیت آنی راه‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارد. این اپلیکیشن هم اکنون با گوشی‌های سری Huawei Mate 40، سری Huawei P40 و سری Mate 30 سازگار است که باید به رابط کاربری EMUI 11 آپدیت شده باشند.

سرویس نرم افزار نقشه اختصاصی هواوی در کنار ارائه تمامی قابلیت‌های مرسوم، برای اولین بار امکان تعامل با نقشه از طریق فرامین عیر لمسی را ممکن کرده است. برای نمونه حین رانندگی می‌توان با انجام حرکات مشخص توسط دست، بدون لمس گوشی کارهایی چون مشاهده مسیر و پیش نمایش نقشه را انجام داد. قابلیت سودمند دیگری که نقشه Petal Map در اختیار کاربر می‌گذارد، امکان مشاهده وضعیت اتوبوس‌ها و زمان رسیدن آنها به برخی شهرها است. بنابراین می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق‌تری سفر کرد.

در حال حاضر سرویس نرم افزار نقشه اختصاصی هواوی از زبان‌های چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی برای اجرای فرامین صوتی پشتیبانی می‌کند و در آینده زبان‌های دیگری به آن اضافه خواهد شد.

نرم افزار نقشه اختصاصی هواوی

اما در کنار سرویس نرم افزار نقشه اختصاصی هواوی، یکی دیگر از سرویس‌های مشابه هواوی که برای کاربران غیرچینی معرفی شده است، موتور جستجوی Petal Search است. Petal Search به عنوان یک موتور جستجوی همه منظوره، قادر به ارائه خدمات در 20 دسته مختلف به کاربران بیش از 170 کشور و منطقه در جهان است.

کاربران قادر خواهند بود از طریق موتور جستجوی Petal Search اپلیکیشن‌ها، اخبار، ویدئوها، تصاویر، فروش اینترنتی، مسافرت، بلیت هواپیما، رزرو هتل، موسیقی، خدمات محلی و اطلاعات مختلف دیگر مورد نیاز خود را پیدا کنند. این سرویس از بیش از 50 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند.

قابلیت کاربردی دیگری که سرویس جستجوی Petal Search ارائه می‌کند، امکان جستجو با استفاده از تصاویر است. کاربران اپلیکیشن petal maps می‌توانند با عکس گرفتن از سوژه‌هایی چون افراد، حیوانات، صحنه‌های ورزشی، کالاها و غذاها، به جستجوی اینترنتی بپردازند و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.

Petal Map و Petal Search بخشی از سرویس‌های موبایلی اختصاصی هواوی (HMS) هستند. سرویس‌های موبایلی هواوی جایگزینی جدی و کارآمد برای سرویس‌های گوگل هستند و در کنار ارائه همان کارکردها، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی به کاربر ارائه می‌کنند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!