قابلیت تصویر در تصویر در دوربین گوشی‌های هواوی چیست و چگونه از آن استفاده کنیم مقاله و آموزش

قابلیت تصویر در تصویر در دوربین گوشی‌های هواوی چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

با قابلیت تصویر در تصویر دوربین گوشی های هواوی می‌توانید پیش نمایشی از کل صحنه را حین زوم کردن داشته باشید و دیگر لازم نیست با دشواری زیاد گوشی خود را حرکت دهید تا قسمت دلخواه آن را پیدا کنید. کافی است اپلیکیشن دوربین را اجرا کنید و فاصله کانونی را از طریق لمس به آسانی تنظیم کنید. در صورتی که بزرگ نمایی از 15 برابر فراتر برود، تصویر کامل صحنه بر روی بخش بالایی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و عکس گرفته شده هم در بخش پایینی نمایشگر، نمایش داده می‌شود.

دنیای پیرامون ما به حدی بزرگ و زیباست که همه ما می‌خواهیم لحظات به یادماندنی و صحنه‌های شگرف آن را ثبت کنیم تا خاطره شوند. برای ثبت لحظات، داشتن یک گوشی هوشمند با دوربین باکیفیت و قابلیت‌های پیشرفته ضروری است که هر دوی این‌ها در محصولات هواوی یافت می‌شود.

مدت‌هاست گوشی‌ های هواوی به گواه وبسایت معتبر DXOMARK (مرجع تخصصی تست عکاسی) بهترین دوربین‌ها را در دنیای گوشی‌های هوشمند دارند و قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند که به سختی در محصولات سازنده‌های دیگر یافت می‌شود. یکی از این قابلیت‌های منحصر به فرد حالت تصویر در تصویر (Picture in Picture) برای بزرگنمایی بهتر و آسان‌تر است.

شاید گرفتن عکس، زوم کردن و عکس گرفتن از نزدیک کار دشواری نباشد اما هنگامی که می‌خواهید بر روی سوژه‌ها زوم کنید، زاویه دید محدود است و نمی‌توانید تمام صحنه را به طور کامل مقابل خود داشته باشید. قابلیت تصویر در تصویر هواوی این امکان را به شما می‌دهد تا همانند لنزهای حرفه‌ای بسیار پرسرعت، صحنه‌های دور دست را جلوی چشمان خود ببینید و به آسانی بر روی قسمت دلخواه آنها زوم کنید.

 

  • قابلیت تصویر در تصویر دوربین گوشی های هواوی

در حال حاضر اندازه تصویر در تصویر تغییر نمی‌کند اما می‌توان فاصله کانونی را تغییر داد. همچنین میدان دید فریم داخلی با میدان دید تصویر پیش‌نمایش زوم کردن، یکسان است. قابلیت تصویر در تصویر دوربین گوشی های هواوی باعث می‌شود به آسانی بتوان مکان انتخاب شده از صحنه را برای بزرگنمایی انتخاب کرد. قابلیت پیش نمایش تصویر در تصویر همین حالا در گوشی‌های پرچم‌دار هواوی یافت می‌شود.

برای استفاده از قابلیت تصویر در تصویر دوربین گوشی های هوآوی (Picture in Picture) مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن دوربین گوشی هوشمند خود را باز کنید
  • به صفحه عکاسی معمولی بروید
  • بر روی آیکون بزرگنمایی ضربه بزنید و فاصله کانونی را به گونه‌ای تنظیم کنید که بزرگ‌نمایی حداقل بر روی 15 برابر قرار بگیرد
  • حالا صفحه پیش‌نمایش تصویر در تصویر ظاهر می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!