فناوری هوآوی برای جلوگیری از تصادفات رانندگی به ثبت رسید اخبار

فناوری هوآوی برای جلوگیری از تصادفات رانندگی به ثبت رسید

فناوری هوآوی برای جلوگیری از تصادفات با توجه به ارزیابی خطر ابداع شده است که می‌تواند از تصادفات رانندگی پیشگیری کند. این فناوری جدید هوآوی که درخواست آن سال 2017 میلادی ارائه شده بود، اخیراً توسط سازمان مالکیت معنوی چین به ثبت رسیده است.

فناوری هوآوی برای جلوگیری از تصادفات

مدت طولانی است که هوآوی بر روی نوآوری در زمینه فناوری‌های جدید برای اتومبیل‌های نسل جدید سرمایه گذاری می‌کند و تاکنون راهکارهای بی بدیلی را برای استفاده در خودروها ارائه کرده است. همچنین هواوی راهکارهایی برای هوشمند کردن خودروها دارد که از سوی سازندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هواوی با سرمایه گذاری‌های هنگفت و بلند مدت خود در تلاش برای تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین تأمین کنندگان فناوری‌های مورد استفاده در نسل جدید اتومبیل‌ها است.

افزون بر فناوری‌های جدید برای خلق خودروهایی هوشمندتر؛ ایمنی راننده و سرنشینان نیز بسیار حائز اهمیت است و هواوی توجه کاملاً ویژه‌ای به آن دارد. فناوری هوآوی برای جلوگیری از تصادفات، پتنت تازه‌ای است که می تواند با دقت بالایی میزان خطر حین رانندگی را برآورد کند و با هشدار دادن به راننده، از وقوع حوادث و خسارات پیش گیری کند.

فناوری هواوی برای جلوگیری از تصادفات

فناوری ارزیابی خطر و برآورد ریسک رانندگی هواوی از مجموعه‌ای از اطلاعات مختلف استفاده می‌کند که شامل موقعیت، سرعت و شرایط خودرو، موقعیت و سرعت اشیاء در حال حرکت، ویژگی‌های فیزیکی محیط و سوابق بروز حوادث رانندگی در آن محیط است.

فناوری هوآوی برای جلوگیری از تصادفات راه حل نوآورانه ای است که فناوری هوآوی برای جلوگیری از تصادفاتدر نهایت با احتساب همه عوامل مؤثر، میزان ریسک بروز تصادف را برآورد می‌کند و راننده از شانس وقوع تصادف مطلع می‌شود از این طریق از تصادف‌های رانندگی جلوگیری شود.

راهکار هواوی برای پیشگیری از وقوع تصادف‌های رانندگی از مدل‌های بسیار پیشرفته پردازش اطلاعات استفاده می‌کند و قادر به انطباق دادن خود با محیط‌ها و شرایط گوناگون است. امید می‌رود این فناوری بتواند به ساخت خودروهایی با ایمنی بالاتر کمک کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!