قابلیت‌های نوین رابط کاربری هواوی EMUI 12 را بشناسید اخبار

قابلیت‌های نوین رابط کاربری هواوی EMUI 12 را بشناسید

احتمالاً می دانید هواوی دوازدهمین نسخه بزرگ از رابط کاربری EMUI را برای محصولات خود معرفی کرده است. این کمپانی در طراحی EMUI 12 از قابلیت‌ها و نوآوری‌های سیستم عامل هارمونی 2.0 الهام گرفته است تا برخی از آنها را به اندروید بیاورد. در ادامه به معرفی قابلیت های EMUI 12 برای اندروید می‌پردازیم.

رابط کاربری ساده و واقع‌گرا

هواوی همواره در طراحی رابط کاربری سعی کرده از پیچیدگی‌های ظاهری بکاهد تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر به گزینه یا قابلیت مورد نظر خود دست پیدا کنند. هواوی در طراحی EMUI 12 از سفید، مشکی و آبی به عنوان رنگ اصلی استفاده کرده تا یک تجربه چشم نواز و آسان را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به گفته هواوی در طراحی ویژگی های EMUI 12 سعی شده تا یک تجربه واقع گرایانه و منطبق بر زندگی کاربران در دنیای واقعی خلق شود.

روان و پویا

هواوی برای افکت و تجربه حرکت میان عناصر رابط کاربری از طبعیت و نیروی جاذبه الهام گرفته است تا کاربران یک تجربه بیش از پیش واقع گرایانه تر داشته باشند. به لطف نوآوری‌ها و بهینه سازی های هوآوی، EMUI 12 یک رابط کاربری بسیار روان و پویا است و کاربران احساس محدود بودن نخواهند کرد.

فونت دلخواه

به لطف توجه هواوی به نیاز کاربران، یکی از قابلیت های EMUI 12 این است که امکان تغییر اندازه و ضخامت فونت سیستم عامل را به آسانی هرچه تمام می‌دهد و تنها کافی است نوار لغزان آن جابجا شود. با این قابلیت جدید خوانایی نوشته‌ها بهتر از همیشه خواهد بود.

کنترل پنل ساده و غنی

هواوی با نسخه‌های جدید رابط کاربری EMUI قابلیت‌های اصلی را هم بهبود می‌بخشد و اجزای کلیدی رابط کاربر بهبود پیدا می‌کنند. امکانات EMUI 12 نیز از این قاعده مستثنا نیست و شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت پایین روی هر جای صفحه نمایش، به آسانی به کنترل پنل دست پیدا کنید.

یکپارچگی با +Device

هواوی در طراحی Harmony OS تاکید زیادی بر روی ساخت یک پلتفرمی یکپارچه داشته است که خوشبختانه برخی از ویژگی‌های یکپارچه این سیستم عامل را به رابط کاربری مخصوص اندروید هم آورده است. برای نمونه قابلیت +Device به شما این امکان را می‌دهد تا با لمس تنها یک آیکون، بین دستگاه‌های هواوی خود ارتباط ایجاد کنید.

فعال کردن آیکون MatePad نیز به شما اجازه می‌دهد تا نمایشگر گوشی خود را روی تبلت مشاهده کرده و به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی خود از این طریق پاسخ دهید. آیکون MateBook نیز امکان ادیت فایل‌های موجود روی گوشی از طریق لپ‌تاپ را فراهم می‌آورد. با کلیک روی آیکون هدست نیز می‌توانید محتوای صوتی مورد نظر خود را از میت‌پد، گوشی یا میت‌بوک، به ایرباد انتقال دهید.

دسترسی آسان‌تر به فایل‌ها

به لطف سیستم توزیع فایل یکپارچه‌ای که به کمک جدیدترین قابلیت های EMUI 12 که در اختیار کاربران قرار گرفته است، شما می‌توانید اسناد موجود بر روی گوشی خود را به آسانی روی لپ‌تاپ ببینید.

اپلیکیشن جدید MeeTime

اپلیکیشن تماس‌های ویدئویی MeeTime برای اولین بار در سال 2020 با رابط کاربری EMUI 10.1 معرفی شد. حالا نسخه جدید این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا تماس‌های خود را از طریق تلویزیون‌های سری Huawei Vision، به نمایشگر بزرگ آنها انتقال دهید.

سریع و پایدار

طبق اعلام هواوی EMUI 12 سریع‌ترین رابط کاربری این شرکت تا به امروز است و بارگذاری شدن اپلیکیشن‌ها و صفحات وب تا حد بسیار زیادی نسبت به نسخه پیشین EMUI کاهش یافته است. این رابط کاربری حتی در طولانی مدت نیز سرعت خود را حفظ می‌کند که علت آن بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای ترمیم دائمی عملکرد است.

امنیت بالاتر

با قابلیت های EMUI 12 می‌توانید با تنها وارد کردن رمز عبور از طریق لپ‌تاپ و امکانی که Multi-Screen Collaboration در اختیارتان می‌گذارد، صفحه گوشی‌تان را هم باز کنید.
همچنین می‌توانید یک حلقه امنیتی بین ساعت هوشمند و گوشی خود ایجاد کرده و برای باز کردن قفل گوشی در زمان اتصال آن‌ها، از فناوری تشخیص چهره استفاده کنید.

می‌توان گفت EMUI 12 با داشتن قابلیت‌های جدید و نوآوری، یک رابط کاربری ایده آل است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!