سازگاری اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی با گوشی‌های HMS‌ هواوی اخبار

سازگاری اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی با گوشی‌های HMS‌ هواوی

سازگاری اپلیکیشن های ایرانی با گوشی های HMS‌ هواوی نگرانی بسیاری از کاربران داخل کشور را به دلیل عدم پشتیبانی پلی استور گوگل از هواوی رفع نموده است.

سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) توانسته طی ماهای اخیر رشد بزرگی را تجربه کند و شاهد استقبال گسترده توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی از فروشگاه AppGallery هستیم. خبر خوب اینکه بسیاری از اپلیکیشن های محبوب و پرکاربرد ایرانی نیز به طور کامل با HMS هواوی سازگار شده‌اند و در دسترس کاربران گوشی‌ها و تبلت های هواوی در ایران قرار گرفته‌اند.

پیش از این اپلیکیشن پر کاربرد تپسی با HMS سازگار شده بود و در آینده نزدیک اسنپ با HMS سازگار می‌شود. به این ترتیب تقریباً تمامی اپلیکیشن‌های ضروری ایرانی با HMS سازگار شده‌اند و دارندگان محصولات هواوی در ایران چیزی کم نخواهند داشت.

سازگاری اپلیکیشن های ایرانی با گوشی های HMS‌ هوآوی

طبق اعلام هواوی فروشگاه اپ گالری نزدیک به 700 میلیون کاربر فعال در ماه دارد و 2 میلیون توسعه دهنده در سراسر دنیا اپلیکیشن ها و بازی‌های خود را بر روی AppGallery ارائه کردند. AppGallery پس از گوگل و اپل، سومین مارکت بزرگ دنیای موبایل است و رشد بسیار بالایی را تجربه می‌کند.

سازگاری اپلیکیشن های ایرانی با گوشی های HMS‌ هواوی

سازگاری اپلیکیشن های ایرانی با گوشی های HMS‌ هواوی یک خبر خوب برای کاربران داخل کشور است. هم زمان نسخه سازگار با HMS هواوی نزدیک به 30 اپلیکیشن محبوب ایرانی بر روی فروشگاه کافه بازار قرار گرفته است که به طور متوسط حدود 75 درصد کاربران ایرانی از آنها استفاده می کنند. این اپلیکیشن ها در برگیرنده مواردی چون ماکسیم، شیپور، نت برگ، دیجی کالا، علی بابا، اسنپ فود، اسنپ مارکت و تقریباً کلیه اپلیکیشن‌های بانکی هستند.  لیست کامل این اپلیکیشن ها در جدول زیر آمده است:

انتشار نسخه سازگار با HMS هواوی اسنپ و تپسی

هم زمان نسخه سازگار با HMS تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی آماده شده‌اند. هم اکنون نسخه سازگار با HMS تپسی از طریق فروشگاه کافه بازار در دسترس است و به زودی نسخه اسنپ نیز بر روی کافه بازار و AppGallery قرار می گیرد.

اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی در کنار صدها هزار اپلیکیشن خارجی بر روی گوشی‌های هواوی در دسترس هستند و می توان از آنها بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کرد. در حال حاضر سه اپلیکیشن ایرانی پرکاربرد دیجی‌کالا، اسنپ مارکت و علی بابا بر روی فروشگاه AppGallery به طور مستقیم در دسترس هستند اما انتظار می‌رود با حمایت توسعه دهندگان شاهد افزایش تعداد آنها باشیم. توسعه دهندگان اپلیکیشن های ایرانی می‌توانند از پشتیبانی فنی تیم توسعه HMS هواوی در ایران برخوردار شوند.

در صورتی که یک گوشی یا تبلت هواوی تهیه کنید، به آسانی می‌توانید اپلیکیشن های ایرانی سازگار با HMS را از طریق کافه بازار دریافت و نصب کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!