استقبال خیره‌کننده کاربران از نسخه خاص گوشی هواوی P50 Pro اخبار

استقبال خیره‌کننده کاربران از نسخه خاص گوشی هواوی P50 Pro

گوشی‌های سری‌ هواوی P50 انبوهی از امکانات با خود به همراه دارند اما یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن‌ها را باید طراحی مینی‌مال و بی‌نظیر دانست. هواوی در روز معرفی این سری، از یک نسخه خاص و حتی جذاب‎تر با نام P50 Pro Rippling Clouds نیز رونمایی کرد که با داشتن ویژگی‌های بصری منحصر به فرد توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند. در ادامه به ویژگی های گوشی هواوی P50 Pro خواهیم پرداخت تا مخاطبان هواوی موبایل فارسی با این گوشی جدید هواوی بیشتر آشنا شوند.

این نسخه ویژه به همراه نسخه (با تولید محدود) Collector’s Edition در فروشگاه Vmall هواوی به فروش می‎رسد و حالا گزارش‎ها خبر از آن دارند که استقبال بسیار زیادی از این دو گوشی به عمل آمده است. بنابر گزارش هواوی، در هنگام شروع عرضه آنلاین، کلیه موجودی فروشگاه تنها در عرض چند ثانیه به فروش رسیده که نشان دهنده توجه ویژه کاربران به مدل‎های با طراحی خاص دارد.

غول چینی برای نسخه کالکتور گوشی P50 پرو قیمتی معادل 1312 دلار در نظر گرفته و نسخه Rippling Clouds یا «ابرهای موج‌دار» نیز با 1235 دلار عرضه شده است. این نسخه در چهار رنگ سفید، مشکی، صورتی و طلایی در اختیار کاربران قرار گرفته و با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است.

با این حال نسخه‌های ویژه هواوی پی 50 پرو از لحاظ سخت‌افزاری تفاوت چندانی با نسخه‌های معمولی ندارند و عمده تغییرات را می‌توان در تجهیز آن‌ها به یک فناوری ویژه برای ایجاد الگوهای نورانی ابری شکل در پشت دستگاه خلاصه کرد.

این الگوهای ابری شکل با عبور جریان از پنل پشتی ایجاد می‌شوند تا به این وسیله، سطح مات بدنه با عبور جریان الکتریسیته شفاف‌تر شود. بعد از روشن کردن نمایشگر دستگاه، کریستال‌های تعبیه شده در پشت آن به سرعت تغییر جهت می‌دهند و امواجی ابر مانند روی بدنه شکل می‌گیرند.

این الگوها را می‌توان با دو بار ضربه زدن به پشت دستگاه فعال کرد. علاوه بر زیبایی چشم‌نواز، این امواج ابری شکل از تماس‌های ورودی و زنگ‌های هشدار نیز پشتیبانی کرده و می‌توانند افکت‌هایی را با توجه به شدت و ریتم زنگ گوشی به نمایش بگذارد.

ویژگی های گوشی هواوی P50 Pro از نظر ظاهری زیبا که علاوه بر ترکیب هنر با فناوری، به تعامل بیشتر کاربر با گوشی کمک می‌کنند را باید نتیجه نگاه عمیق تیم طراحی هواوی در تعریف رویکرد ارتقای زیبایی بصری و نوآوری‌های جدید برای مشتریان دانست.

ویژگی های گوشی هواوی P50 Pro علاوه بر زیبایی، ویژگی‌های سخت‌افزاری قدرتمندی نیز برای ارائه دارد. ماژول دوربین این گوشی از دو حلقه بزرگ تشکیل شده که چهار سنسور دوربین با کیفیت را در دل خود جای داده است. هواوی گوشی پی 50 پرو همچنین از یک نمایشگر 6.6 اینچی با فناوری OLED استفاده می‎کند که دوربین سلفی دستگاه را در حفره بالای پنل جای داده است.

از دیگر ویژگی های گوشی هواوی P50 Pro می‌توان به رزولوشن بالای نمایشگر با امکان پخش محتوای HDR و پوشش فضای رنگی گسترده DCI-P3 اشاره کرد.

این گوشی همه چیز تمام علی‌رغم داشتن بدنه باریک 8.5 میلی‌متری، یک باتری بزرگ 4360 میلی‌آمپرساعتی دارد که از فناوری شارژ بی‌سیم 60 واتی پشتیبانی می‌کند. P50 Pro عنوان بهترین دوربین و بهترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند دنیا را نیز در بررسی‎های وبسایت معتبر DxOMark کسب کرده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!