برتری‌های ایربادز FreeBuds 4 هواوی که باعث محبوبیت آن شده است راهنمای خرید

برتری‌های ایربادز FreeBuds 4 هواوی که باعث محبوبیت آن شده است

ایربادزهای هواوی جزء محبوب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین های بازار هستند که ضمن رقابت با محصولات مشابه، نسبت به نسل پیش از خود نیز ارتقاهای بزرگی به خود دیده‌اند. در ادامه به شما می‌گوییم چرا ایربادز FreeBuds 4 هواوی یکی از بهترین ایربادزهای بازار است.

مقدمه

ایربازدها به‌وفور و باقیمت متنوع در دسترس هستند اما همه آنها شبیه به هم نیستند و ازنظر کیفیت صدا، دوام باتری، آرگونومی، کیفیت ساخت و پارامترهای متعدد دیگری کاملاً متفاوت هستند. در این میان ایربادز FreeBuds 4 هواوی یک محصول جذاب و زیبا با امکانات و قابلیت‌های حرفه‌ای است. این محصول در چندین رنگ مختلف برای سلیقه‌های متفاوت عرضه‌شده است.

طراحی Air-Like Comfort

ایربازدهای بی‌کیفیت و غیرحرفه‌ای به‌شدت موجب خستگی و حتی ایجاد حساسیت در گوش می‌شوند که باعث می‌شود کاربران نتوانند مدت طولانی از آنها استفاده کنند.

هواوی در فری بادز 4 از طراحی مهندسی‌شده Air-Like Comfort استفاده کرده است که ضمن آرگونومی بسیار ایده آل، تنها 4.1 گرم وزن دارد. به‌این‌ترتیب تقریباً گوش کاربر دچار خستگی نمی‌شود.
طراحی اختصاصی مورداستفاده در فری بادز 4 تنها به‌راحتی بیشتر محدود نمی‌شود و در تولید صدای باکیفیت و غنی نیز کاملاً موفق عمل می‌کند.

سیستم حذف نویز Open-fit Active Noise Cancellation 2.0

یکی از ویژگی های ایربادز FreeBuds 4 هواوی، سیستم حذف نویز است. هواوی در طراحی موسوم به Air-Like Comfort راهکارهای ویژه‌ای را برای به حداقل رساندن نویز بدون ایجاد فشار بر روی گوشی یا هرگونه احساس آزاردهنده اتخاذ کرده است.

ایربادز FreeBuds 4 هواوی

هواوی با طراحی دقیق بخش بدنه خارجی سری هدفون، امکانی ایجاد کرده که بتوان تا حد ممکن ایربادز را با ساختار کلی گوش کاربران تطبیق داد. درواقع با هدایت صحیح خروجی صدا از هر سری، ترتیبی اتخاذشده تا امواج صدا با کمترین انحراف و فاصله ممکن به گوش کاربر برسند.

آنچه که اشاره شد تنها بخشی از طراحی انحصاری Open-Fit ANC 2.0 هواوی است. جالب‌تر اینکه هواوی از فناوری ویژه‌ای برای تشخیص ساختار گوش منحصربه‌فرد هر کاربر استفاده کرده است تا صداهای مزاحم محیط به بهترین نحو ممکن حذف شوند.

صدای Hi-Res خروجی

ویژگی برجسته دیگر ایربادز FreeBuds 4 هواوی، پردازش پیشرفته صدا برای بازتولید کامل اصوات بدون از دست رفتن جزئیات است. برای این کار در کنار پردازش پیشرفته، هواوی از طراحی ویژه در ساختار آن نیز استفاده کرده است.

در همین زمینه هر ایرباد به یک موتور تقویت فرکانس پایین (Bass) مجهز شده که کیفیت صدای قابل‌توجهی را در مقایسه با محصولات دیگر ایجاد می‌کند. این بخش با ایجاد لرزش بیشتر در دیافراگم صوتی موجب می‌شود بأس صدا با عمق قابل‌توجهی تولید شود که بسیار سنگین‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.

اگر اهل شنیدن صدای با جزئیات بالا باشید مسلماً می‌دانید که درایور بزرگ 14.3 میلی‌متری LCP دینامیک که در هر سَری FreeBuds 4 قرارگرفته می‌تواند کیفیتی بسیار جذاب از هر کدام را ارائه دهد. تقویت فرکانس‌ها تا بازه 40 کیلوهرتز به شما اجازه می‌دهد که دقیق‌ترین صداها را از هر ملودی پخش‌شده توسط دستگاه گوش‌داده و پرده گوش خود را با نواهایی متفاوت از قبل را آشنا کنید.

افزون بر صدای باکیفیت، FreeBuds 4 از میکروفن‌های HD برای انتقال صدایی شفاف و بدون نویز بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ای ایده آل برای انجام مکالمه و استفاده ولاگرها تبدیل می‌کند.

کنترل‌های متنوع لمسی

یکی از راهکارهای بسیار مفید برای استفاده راحت‌تر از یک ایربادز آن است که بتوان با لمس بدنه، عملکردهای مختلف را روی آن پیاده کرد. درواقع بدنه لمسی ایربادز رابط کاربری صامت آن است که در ایربادز FreeBuds 4 هواوی آزادی عمل بسیار بیشتری را در اختیار کاربر می‌گذارد.

هواوی این امکان را به وجود آورده که با دو بار لمس متوالی بدنه بتوان عملکردهایی مانند پاسخ یا پایان دادن به تماس ورودی، اجرا و توقف پخش موسیقی، رفتن به قطعه موسیقی قبلی یا بعدی و همچنین فعال‌سازی دستیار صوتی را انجام داد.

ایربادز FreeBuds 4 هوآوی

با کشیدن انگشت‌بر روی بدنه ایربادز رو به بالا، صدا افزایش می‌یابد و کشیدن انگشت به سمت پایین نیز عمل کاهش صدا را انجام می‌دهد. با فشردن طولانی بدنه نیز قابلیت ANC فعال یا غیرفعال می‌شود.

نکته قابل‌توجه این است که هرکدام از این ژست‌های حرکتی قابلیت تبدیل داشته و می‌توان با رجوع به نرم‌افزار AI Life هواوی، آنها را به‌دلخواه تغییر داد.

ارتباط صوتی هوشمند با دستگاه‌های دیگر

در کنار قابلیت‌های عملکردی باید به این نکته اشاره‌کنیم که هواوی امکانی فراهم کرده تا بتوان حداکثر استفاده را از قابلیت‌های تراشه بلوتوث 5.2 نصب‌شده روی دستگاه به عمل آورد. شاید کاربردی‌ترین ویژگی‌های عنوان‌شده در این بخش قابلیت اتصال به دو دستگاه به‌صورت همزمان و هوشمند و جابجایی بین آنها باشد.

برای مثال تصور کنید که در حال کار با لپ‌تاپ خود و تماشای ویدئو به‌صورتی که ایربادز FreeBuds 4 هواوی را به گوش دارید بوده و همزمان تماس ورودی به گوشی هوشمند شما اتفاق می‌افتد. در این حالت ایربادز با دریافت پیام تماس ورودی از گوشی، به لپ‌تاپ شما دستور توقف پخش ویدئو را صادر نموده، می‌توانید تماس خود را پاسخ داده و سپس فیلم را از ادامه بخشی که متوقف‌شده بود تماشا کنید.

همچنین این امکان وجود که با استفاده از نرم‌افزار AI Life، همه نوع اطلاعات راجع به میزان شارژ هر ایربادز یا محفظه نگه‌دارنده را مشاهده کنید. درعین‌حال می‌توانید عملکردهای ژست‌های حرکتی را کنترل کرده و حتی دستگاه خود را با تنظیمی مناسب در پلتفرم Smart Device، جای‌داده و از آن بدون محدودیت در کار کردن با دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

جمع‌بندی

جدای از زیبایی خیره‌کننده، ایربادز FreeBuds 4 هواوی یک محصول حرفه‌ای با صدای باکیفیت، حذف نویز کارآمد و دوام باتری بسیار طولانی است که آن را به گزینه‌ای بی‌بدیل در بازار پرتنوع امروزی تبدیل کرده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!