چرا باید منتظر عرضه ایرباد خوش‌قیمت هواوی فری بادز 4i در بازار ایران باشیم راهنمای خرید

چرا باید منتظر عرضه ایرباد خوش‌قیمت هواوی فری بادز 4i در بازار ایران باشیم

با وجود انبوه ایربادزهای موجود در بازار، محصولی که در کنار ارائه قابلیت حذف نویز خودکار، شارژدهی بالا، وزن کم، طراحی زیبا و قیمت مناسب را ارائه نماید، می‌تواند جذابیت بسیار بالایی داشته باشد. قابلیت های هوآوی Freebuds 4i  همه این ویژگی‌های فوق را به بهترین شکل در خود جای داده است.

این روزها بیشتر کاربران ایربادزها را به جای هدفو‌ن‌های سنتی بی‌سیم ترجیح می‌دهند و دلیل اصلی این امر نیز ارائه کیفیت مناسب در کنار وزن سبک و کلاس خاص این محصولات از حیث طراحی و کارایی است.

در این میان شرکت هواوی با ساخت انبوهی از مدل‌های مختلف، پیشنهادات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از بهترین آنها FreeBuds 4i است؛ ایربادزی که نسخه بروز شده و از هر لحاظ ارتقا یافته نسل قبلی خود یعنی FreeBuds 3i است. از قابلیت های هوآوی Freebuds 4i می توان به نگهداری 10 ساعت شارژ باتری و کیفیت صدا و کیفیت ساخت بالا اشاره کرد.

قابلیت های هوآوی Freebuds 4i

فری بادز 4 آی به زودی در بازار کشور ایران تحت خدمات رسمی عرضه می‌شود. اما دلایل زیر به ما می‌گویند که چرا باید منتظر این فری‌بادز محبوب باشیم؟

قابلیت های هوآوی Freebuds 4i از نظر طراحی و ساخت

اولین ملاقات با فری بادز 4آی حس یک محصول باکیفیت و خوش ساخت را به کاربر می‌دهد. محصولی که همه حدود طراحی را به خوبی رعایت کرده و با رنگ‌های جذاب و ساختار مینیمال خود، یک ایربادز زیبا و باکلاس محسوب می‌شود.

از ویژگی های هوآوی Freebuds 4i این است که علاوه بر وجه زیبایی در طراحی ارگونومیک آن نیز دقت بالایی به خرج داده و با توجه به وزن 5.5 گرمی هر ایرباد، جای گرفتن و استفاده از آن هیچ حساسیت یا مشکلی را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

مضاف بر طراحی ایربادز، عملکرد هوآوی Freebuds 4i در ساخت بدنه این دستگاه نیز توجه خاصی به کلاس کاری دستگاه مد نظر قرار گرفته است. وزن بسیار اندک در کنار ظاهر مجتمع و مدرن بخش نگهدارنده ایربادز FreeBuds 4i قدرت مانور کاربر از حیث جابجایی و استفاده را افزایش داده و همواره حس در اختیار داشتن یک محصول باکیفیت و حرفه‌ای را القا می‌کند.

ویژگی های هواوی Freebuds 4i

عملکرد و قابلیت‌های هوآوی Freebuds 4i

هواوی درون هر گوشی ایربادز FreeBuds 4i از یک درایور داینامیک 10 میلی‌متری به همراه دیافراگم پلیمری استفاده کرده که کیفیت و وضوح صدای پخش شده را در بهترین حالت خود قرار می‌دهند.

همچنین سیستم حذف نویز فعال دستگاه نیز این کمک را به کاربر می‌کند تا در شرایط و محیط‌های مختلف همواره شفاف‌ترین صدا را شنیده و بتواند به راحتی به مکالمه با مخاطبین پرداخته یا قطعه موسیقی مورد نظر خود را گوش دهد.

تأخیر بسیار کم در انتقال صدا به لطف استفاده از تراشه بروز و نسخه بلوتوث 5.2 به کاربر این اجازه را می‌دهد که علاوه بر کاربری موسیقی، در هنگام انجام بازی یا تماشای فیلم نیز از ایربادز خود در بالاترین سطح استفاده کند.

مزایای هواوی Freebuds 4i

جالب است بدانید که این ایربادز قابلیت شناسایی قرار گرفتن در گوش کاربر را داشته و می‌تواند با خارج شدن از کیس نگهدارنده، به صورت خودکار عملیات جفت شدن با گوشی هوشمند را نیز انجام دهد.

از دیگر قابلیت های هوآوی Freebuds 4i، این است که قسمت بالای بدنه هر دو سمت ایربادز FreeBuds 4i هواوی به لمس کاربر حساس بوده و با دو بار لمس، در هنگام پخش موسیقی عملیات توقف و پخش را انجام داده و در هنگام دریافت تماس ورودی عملیات پاسخ دادن و قطع کردن را پیاده می‌کنند. همچنین با لمس طولانی‌تر می‌توان قابلیت ANC را فعال یا غیر فعال کرد و مد کاری دستگاه را نیز تغییر داد.

عملکرد باتری و شارژدهی ایربادز هواوی FreeBuds 4i

یکی از دلایل خرید هوآوی Freebuds 4i را می‌توان در باتری و قابلیت شارژدهی آن دید. با ارتقا و استفاده از باتری 55 میلی‌آمپر ساعتی در هر گوشی، فری بادز 4 می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا 10 ساعت مداوم برای گوشی دادن به موسیقی در اختیار کاربر باشد.

در همین حال اگر قابلیت های هوآوی Freebuds 4i را در حذف نویز را فعال کنیم این زمان به 7.5 ساعت می‌رسد. در شارژدهی حین برقراری تماس تلفنی نیز این ایربادز می‌تواند تا 6.5 ساعت کاربر را همراه کند و اگر در همین حین قابلیت حذف نویز را فعال کنید این زمان به 5.5 ساعت می‌رسد.

دلایل خرید هواوی Freebuds 4i

اما در آن سوی میدان برای شارژ کردن دستگاه، علاوه بر شارژ بی‌سیم با دستگاه‌های دیگر، می‌توان از قاب نگهدارنده استفاده نمود که خود آن حاوی باتری داخلی 215 میلی‌آمپر ساعتی است. این قاب می‌تواند تنها با 10 دقیقه شارژ ایربادز، انرژی مورد نیاز برای 4 ساعت عملکرد را در آن ذخیره کند. البته برای شارژ کامل نیاز به صرف یک ساعت زمان است که اگر قصد شارژ محفظه نگهدارنده را داشته باشید نیز تنها کافیست 90 دقیقه منتظر بمانید.

در انتها باید به یکی دیگر از دلایل خرید هوآوی فری بادز 4 آی اشاره کنیم که یک کیس کاملاً شارژ شده آن، می‌تواند هر ایربادز را برای دو نوبت کامل شارژ کند که در این صورت با توجه به شارژ خود ایربادها در هر نوبت، با شارژ کامل مجموعه می‌توان تا حداکثر 22 ساعت شارژدهی را با انجام یک چرخه کامل شارژ ایربادز و کیس، در اختیار داشت که زمان بسیار زیاد و قابل توجهی است.

دلایل خرید هوآوی فری بادز 4 آی

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی گوشه ای از قابلیت های هوآوی Freebuds 4i اشاره کردیم. هواوی با ساخت فری بادز 4آی محصولی بسیار جذاب با شارژدهی عالی، وزن کم، طراحی زیبا و مدرن و عملکرد رده بالا را در اختیار کاربران قرار داده است.

اگر به مجموع ویژگی‌های فوق قیمت مناسب را نیز اضافه کنیم، با یک ایربادز همه چیز تمام روبرو خواهیم بود که می‌تواند انتخاب اول بسیاری از کاربران از جهت تماس‌های صوتی باکیفیت و پخش بی‌سیم موسیقی باشد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!