خلاصه‌ای از بررسی هواوی فری بادز 4i توسط رسانه معتبر Phonearena در رسانه

خلاصه‌ای از بررسی هواوی فری بادز 4i توسط رسانه معتبر Phonearena

Phonearena، رسانه‌ی مطرح دنیای تکنولوژی در بررسی خود هدفون کاملاً بی‌سیم جدید هواوی یا همان FreeBuds 4i را تحت آزمون قرار داده است. آن طور که در شورع  متن بررسی هواوی فری بادز 4 آی گفته می‌شود این نسخه نسبت به فری‌بادز 3i که سال پیش عرضه شد از ارتقای کیفیت صدا و طراحی محسوسی برخوردار شده است.

علاوه بر آن نویسنده به وجود قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و شارژدهی طولانی مدت باتری در هدفونی با این قیمت اشاره داشته و از این رو فری‌بادز 4 آی را محصولی با ارزش خرید بالا توصیف می‌کند که در ادامه به شرح بررسی این وب‌سایت خواهیم پرداخت.

برای بررسی هواوی فری بادز 4 آی در این جا از رنگ قرمز محصول استفاده شده است در حالیکه رنگ‌های مشکی ذغالی و سفید سرامیکی نیز برای آن در دسترس است. از نظر طراحی و حس کاربر هنگام استفاده از محصول، نگارنده‌ی بررسی این وب‌سایت به براق و صیقلی بودن جعبه‌ی نگهدارنده و خود گوشی‌ها اشاره دارد.

بررسی هواوی فری بادز 4 آی

nv بررسی هواوی فری بادز 4 آی گفته شده طراحی براق محصول؛ خصوصاً در رنگ قرمز موجب نمی‌شود که کثیفی روی بدنه پدیدار شود. کیفیت ساخت گوشی‌ها نیز بالاست و حس خوبی در حین استفاده به کاربر منتقل می‌کند. همچنین به وجود میکروفون روی هر ایرباد و حسگرهای لمسی روی بدنه‌ی ان‌ها اشاره شده است. علاوه بر آن منافذی روی ایربادها در نظر گرفته شده است تا فشار داخل گوش تنظیم شود.

در بررسی هوآوی فری بادز 4 آی توسط Phonearena این طور گفته شده است که بیشترین تغییرات این محصول نسبت به نسل قبلی خود یا فری‌بادز 3i، در بخش کیس نگهدارنده بوده است؛ جایی که این بار جعبه‌ی فری‌بادز 4 ای به چراغ LED برای نمایش شارژ شدن و اتصال به دستگاه مجهز شده است و علاوه بر این شمایل خود کیس نیز تغییر کرده و به حالت منحنی شکل درآمده است.

بررسی هوآوی فری بادز 4 آی

کار با ایربادها بسیار راحت خواهد بود و پس از جای‌گیری درون گوش، از آن بیرون نخواهند افتاد. همچنین ابعاد کوچک و وزن پایین جعبه‌ی نگهدارنده‌ی ایربادها موجب شده تا به راحتی جیب جا شود.

در ادامه‌ی بررسی هواوی فری بادز 4 آی انجام شده توسط این رسانه، بیان شده که هدفون FreeBuds 4i برای اتصال از بلوتوث نسخه‌ی 5.2 استفاده می‌کند که آن را قادر می‌سازد به هر دو پلتفرم اندروید و آی‌او‌اس متصل شود. با جفت‌سازی هدفون و دستگاه مورد نظر نیز پس از هر بار خارج کردن ایربادها از کیس، به طور خودکار اتصال با دستگاه برقرار می‌شود.

بررسی مشخصات هواوی فری بادز 4 آی

سازگاری این هدفون با نرم‌افزار Huawei AI Life مورد دیگری است که نویسنده‌ی این نقد و بررسی به آن شاراه دارد. با نصب برنامه روی گوشی خود می‌توانید آپدیت‌های نرم‌افزاری و شخصی‌سازی‌های مورد نیاز را به انجام برسانید.

قابلیت کنترل لمسی در نظر گرفته شده روی بدنه‌ی ایربادها این امکان را برای شما فراهم می‎سازد تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، با ژست‌های حرکتی نظیر دوبار ضربه زدن روی هدفون، تماسی را آغاز کرده یا پایان دهید و برای کارهای دیگر از انواع حرکت‌ها چون سه بار ضربه زدن و … استفاده کنید.

وجود قابلیت حذف نویز و حالت Awareness که در اینجا نویسنده‌ی رسانه‌ی مذکور از آن با عنوان حالت Transparency یاد کرده است، از دیگر موارد مورد بررسی این وب‌سایت است.

آن طور که نگارنده‌ی مطلب اذعان دارد، در چنین بازه‌ی قیمتی هدفون فری‌بادز 4i چه در بخش حذف نویز و چه از نظر پخش صدای محیط در حالت Transparency، عملکرد خوبی را از خود به جای می‌گذارد.

اما از نظر کیفیت مکالمه‌ی صوتی نیز بررسی سایت Phonearena از عملکرد خوب این هدفون هواوی خبر می‌دهد. بنابر تجربه‌ی نویسنده، صدای تماس گیرنده با وضوح بالا و بلندی کافی به شنونده می‌رسد و کارایی میکروفون‌ها قابل قبول است.

اخرین ایستگاه از بررسی هواوی فری بادز 4 آی، بخش باتری است. آن طور که در مطلب نوشته شده است، طبق وعده‌ی هواوی این هدفون می‌تواند تا 10 ساعت متوالی شارژدهی داشته باشد و این مدت زمان برای وقتی است که بلندی صدا روی 50 درصد تنظیم شده و حالت حذف نویز نیز فعال باشد.

حال طبق تست‌های گرفته شده از ایربادها توسط نگارنده‌ی ریویو، تجربه‌ی وی در استفاده از هدفون روی بلندی صدای تا 70 درصد و ANC فعال، چیزی در حدود 8 ساعت شارژدهی بوده که به گفته‌ی خود او عددی چشمگیر است.

بررسی ویژگی های هواوی فری بادز 4 آی

همچنین در پایان بررسی هواوی فری بادز 4 آی ذکر شده است که هر ایرپاد دارای باتری 55 میلی‌آمپرساعتی است و خود کیس نیز باتری با ظرفیت 215 میلی‌آمپرساعت دارد که از طریق کابل USB Type-C شارژ می‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!