چکیده‌ای از بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو توسط رسانه آی‌تی‌رسان در رسانه

چکیده‌ای از بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو توسط رسانه آی‌تی‌رسان

ایربادزها را باید یکی از مهمترین ابزارهای موجود در اکوسیستم محصولات هماهنگ هواوی بدانیم و گل سرسبد آنها نیز FreeBuds Pro است. در ادامه با هم به مرور چکیده‌ای از بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو توسط رسانه آی‌تی‌رسان می‌پردازیم.

ایربادز فری بادز پرو هواوی یکی از پیشرفته‌ترین محصولات بازار است که با طراحی جذاب و مجتمع خود در کنار ارائه کیفیت بالا می‌تواند انتخابی برای افراد حرفه‌ای باشد در ادامه بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو به خوبی با این محصول هواوی آشنا خواهید شد.

اندازه جمع و جور و کوچکتر از بسیاری از ایربادزها، شاخصه بارز فری بادز پرو هواوی است. جعبه مستحکم و مقاوم نگهدارنده که برای شارژ دستگاه نیز استفاده می‌شود به همراه ویژگی‌های ظاهری و کیفیت ساخت بالای این محصول به خوبی مفهوم یک کالای باکیفیت را به کاربر القا می‌کند.

بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو  نشان داد که طراحی بدنه FreeBuds Pro نیز به نحوی است که بسیاری از مشکلات شایع در استفاده از ایربادزها مانند پیچیدن صدای باد حین مکالمه و یا کاهش کیفیت در پخش را به دلیل طراحی خوب بدنه حذف می‌کند.

بررسی هندزفری فری بادز پرو

از طرفی رنگ‌های زیبای سفید سرامیکی و مشکی کربنی نیز در رده کلاسیک و خاص قرار می‌گیرند که با هر تیپ و استایلی به راحتی هماهنگ می‌شوند. سبکی، ارگونومی عالی و جای گرفتن راحت در گوش را هم که کنار ویژگی‌های فوق بگذاریم به خوبی نشان می‌دهد که با محصولی برای استفاده در هر شرایطی روبرو هستیم.

بررسی هندزفری فری بادز پرو نشان می دهد یک محصول باکیفیت نیاز به سخت‌افزاری رده بالا دارد تا ویژگی‌های مد نظر شرکت را به خوبی در اختیار کاربر قرار دهد و هندزفری فری بادز پرو  به خوبی از پس این انتظار بر آمده است. استفاده از سنسور Bone Voice نیز نشان می‌دهد که برخلاف بسیاری از ایربادزها که تنها به درد مکالمه سطح پایین و متوسط می‌خورند، هواوی حد نهایت کیفیت را برای انتقال دقیق امواج صحبت کاربر با بکارگیری همزمان سه میکروفون و سنسور استخوان به کار گرفته است.

نتایج بررسی هندزفری فری بادز پرو از نظر مدیریت عملکرد

مدیریت عملکردهای ایربادز مانند تنظیم حالت کار و سطح تأثیر سیستم حذف نویز فعال نیز به سادگی و با لمس بدنه سری ایربادز میسر شده است. طبق بررسی رسانه آی تی رسان از بررسی هندزفری فری بادز پرو، از جمله این عملکردها می‌توان به توقف و پخش موسیقی، پذیرش و یا رد تماس ورودی، حرکت بین ترک‌های موسیقی لیست پخش، تنظیم حجم صدای خروجی بلندگو یا حتی قرار گرفتن در حالت‌های مختلف مانند Awareness Mode را نام برد که تنها با لمس و نگه داشتن سطح بدنه ایربادز انجام می‌شوند.

به گفته آی تی رسان در بررسی freebuds pro در می یابیم، حذف نویز هیبریدی یکی از بارزترین ویژگی‌های صوتی این ایربادز است که به کاربر سطوح متغیری از اجازه عبور به امواج صوتی خارجی به گوشی با تضعیفی بین صفر تا 40 دسی‌بل را ممکن می‌سازد. در واقع تفاوتی ندارد محلی که در آن قصد استفاده از ایربادز را دارید کجاست و چه حدی از ANC را مطالبه کنید؛ به راحتی می‌توان این سطح را با فری بادز پرو تنظیم کرد.

بررسی freebuds pro

هماهنگ شدن با نرم‌افزار AI Life نیز از دیگر ویژگی‌های این ایر بادز جذاب است که به کاربر اجازه می‌دهد به صورت کامل روی دستگاه خود نظارت و مدیریت داشته باشد و حتی می‌توان مد‌های کاری را توسط آن نیز تغییر داد.

وبسایت آی تی رسان در بررسی هوآوی فری بادز پرو به عملکرد عالی شارژدهی این ایربادز اشاره کرده است که بدون نیاز به شارژ مجدد و با استفاده از باتری ذخیره داخل محفظه نگهدارنده تا 31 ساعت پخش موسیقی را در تست‌ها نشان می‌دهد. البته این زمان با تغییر حالت‌های کاری و یا دامنه صوت در حال پخش متغیر است ولی به صورت کلی می‌تواند یکی از بهترین عملکردها در میان رقبا باشد.

همچنین بررسی هدفون بی سیم هواوی freebuds pro نشان داد که، برای شارژ کامل FreeBuds Pro نیز تنها به 60 دقیقه زمان نیاز است که البته راهکار شارژ بی‌سیم نیز برای مواقعی که به منبع برق مستقیم دسترسی نداشته باشید ارائه شده که از طریق فناوری شارژ معکوس گوشی‌های هوشمند می‌تواند دستگاه شما را شارژ کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!