چرا هدفون هواوی FreeBuds Studio انتخاب اول کاربران حرفه‌ای است مقاله و آموزش

چرا هدفون هواوی FreeBuds Studio انتخاب اول کاربران حرفه‌ای است

هواوی با ارائه هدفون هواوی FreeBuds Studio با چندین نوآوری بزرگ، بازار را دگرگون کرده است و حالا شما هم می‌توانید گوشی‌هایتان را به موسیقی کلاس Hi-Fi بسپارید. امروزه داشتن یک هدفون خوب جزء نیازهای ضروری زندگی است و هیچ مهم نیست که از آن برای کار یا سرگرمی استفاده کنید. در واقع در روزگار ما نیاز به یک هدفون مرغوب و راحت، غیر قابل چشم‌پوشی است. در ادامه ما شما را با فری بادز استودیو هواوی به عنوان یک هدفون با کیفیت و با امکانات هیجان انگیز آشنا خواهیم کرد.

هواوی یکی از برندهای تازه در حوزه لوازم صوتی است اما توانسته به سرعت به یکی از برندهای مطرح و معتبر تبدیل شود. این کمپانی محصولات بسیار موفقی نظیر سری HUAWEI FreeBuds و FreeLace را در کارنامه دارد که توانسته‌اند به سرعت پرفروش شوند. با این حال این کمپانی برای اولین بار یک فری بادز استودیو از نوع پوشاننده گوش عرضه کرده است که هدفون هواوی FreeBuds Studio نام دارد. اما چه چیزی باعث می‌شود که شما هم یک هدفون HUAWEI FreeBuds Studio بخواهید؟

هدفون هوآوی FreeBuds Studio

طراحی منحصر به فرد و راحت هدفون هواوی FreeBuds Studio

هدفون هواوی FreeBuds Studio تعادل ایده‌آلی میان کارایی و راحتی ارائه می‌کند که پیش از این هرگز قابل تصور نبوده است. طراحان هواوی در طراحی هدفون هواوی فری بادز استودیو دست به نوآوری زده‌اند و یک محصول کاملاً متفاوت عرضه کرده‌اند. فلسفه طراحی هدفون هوآوی فری بادز استودیو به خلق یک هدفون با ظاهر منحصر به فرد انجامیده است که هرگز نمونه آن را ندیده‌اید. حتی دکمه خاموش-روشن، نشانگر LED و درگاه شارژ این هدفون از طراحی هوشمندانه‌ای بهره می‌برند که موجب زیبایی بی نظیر هواوی فری بادز استودیو شده است.

در عین حال طراحی کاپ‌های پوشاننده گوش بسیار مینیمال است و خبری از شکل‌ها یا ساختارهای پیچیده نیست. همین طراحی مینیمالسیتی موجب زیبایی بی نظیر فری بادز استودیو شده است.

طراحی ساده اما بسیار جذاب هدفون بیسیم FreeBuds Studio از دستگاه گرامافون الهام گرفته شده است و قسمت بیرونی کاپ‌های رو گوشی از طراحی شبیه به فلز بهره می‌برند که موجب زیبایی دو چندان آنها شده است. برخلاف هدبندهای تخت و ساده هدفون‌های دیگر، فری بادز استودیو از یک طراحی جذاب با لبه‌های خمیده در بخش هدبند بهره می‌برد و همین باعث زیبایی بی نظیر این محصول و راحتی بیشتر آن شده است.

فری بادز استودیو

طراحان محصول هواوی در خلق FreeBuds Studio کاملاً به این موضوع توجه داشته‌اند که این هدفون توسط افراد مختلف با ویژگی‌های فیزیکی متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین باید برای همه افراد راحت و قابل استفاده باشد.

کیفیت بدنه هدفون بیسیم FreeBuds Studio

پس از هزاران بار تست فشار و آزمایش کردن مواد مختلف، در نهایت طراحان هواوی در بخش هدبند و بالش زیرین آن از چرم پروتئینی استفاده کردند که بسیار لطیف و کاملاً سازگار با پوست انسان است. همچنین این لایه امکان گردش هوا را به منظور جلوگیری از تعریق می‌دهد. به این ترتیب می‌توان هدفون بیسیم FreeBuds Studio را ساعات طولانی استفاده کرد و از نهایت راحتی لذت برد.

طراحان هواوی توجه ویژه‌ای هم به اندازه گوش در افراد مختلف داشته‌اند.

طراحان هواوی توجه ویژه‌ای هم به اندازه گوش در افراد مختلف داشته‌اند. به همین منظور قطر داخلی کاپ‌های هدفون به گونه‌ای انتخاب شده است تا به خوبی گوش کاربر را پوشش بدهد و حس راحتی کامل را به ارمغان بیاورد. کاپ‌های گوش از پارچه نایلونی ساخته شده‌اند که با وجود مسدود کردن نویز محیط، امکان گردش هوا را برای جلوگیری از تعریق و ایجاد بوی نامطبوع می‌دهد.

فوم داخلی کاپ‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا فشار را به طور یکنواخت پخش کنند و موجب ایجاد احساس ناخوشایند در کاربر نشوند.

همچنین میزان انعطاف پذیری هدبند فلزی این هدفون به طرز بسیار دقیقی انتخاب شده است تا ضمن نگه داشتن هدفون بر روی سر کاربر و جلوگیری از جابجایی یا افتادن آن، کمترین فشار را ایجاد کند و بتوان ساعت‌های متوالی از هدفون بیسیم FreeBuds Studio هواوی آزادانه استفاده کرد.

به جرأت می‌توان گفت در طراحی هدفون بیسیم فری بادز استودیو شاهد تیزبینی حیرت انگیز طراحان هواوی و توجه آنها به ریزترین جزئیات هستیم. ثمره این کار طراحی یک هدفون بسیار زیبا و در عین حال کاملاً راحت است که از استفاده کردن از آن خسته نمی‌شوید.

هدفون هوآوی فری بادز استودیو

حذف هوشمند نویز محیط با ANC پویا

با وجود اینکه هدفون‌های متعددی با قابلیت حذف فعال نویز (ANC) یافت می‌شوند، اما این قابلیت آنها تنها در برخی محیط‌ها قابل استفاده است. برای نمونه هنگامی که از یک محیط شلوغ و پر سر و صدا وارد یک محیط ساکت می‌شوید، قابلیت ANC این هدفون‌ها موجب غیر طبیعی شدن صدای شما می‌شود.

هدفون هواوی FreeBuds Studio دارای سیستم حذف نویز پویا است و با بهره گیری از حسگر IMU داخلی و میکروفن‌های بیرونی، قادر است شدت نویز محیط را به دقت تشخیص دهد. در وجود این قابلیت، حذف نویز بر اساس شدت نویز محیط بر روی یکی از حالت‌های Ultra Mode ،General Mode و Cozy Mode قرار می‌گیرد. وجود این حالت‌ها باعث می‌شود ضمن حذف نویز مزاحم محیط، طبیعی بودن صدای شما حفظ شود.

هدفون HUAWEI FreeBuds Studio دارای سه حالت مختلف برای ANC است.

همچنین هدفون HUAWEI FreeBuds Studio دارای سه حالت مختلف برای ANC است که با فشردن دکمه تعبیه شده بر روی گوشی چپ هدفون، می‌توان میان آنها سوییچ کرد. برای نمونه هنگامی که در حال پیاده روی در خیابان هستید، می‌توانید به حالت Awareness Mode سوییچ کنید تا بتوانید بوق خودروها را بشنوید و دچار حادثه نشوید.

اما هنگامی که باید با کسی صحبت کنید، کافی است به حالت Voice Mode بروید تا بدون نیاز به در آوردن هدفون، به خوبی صحبت‌های طرف مقابلتان را متوجه شوید. با حالت سوم شما می‌توانید در محیط‌هایی چون ایستگاه‌های مترو یا اتوبوس، اعلام‌های ایستگاه را به خوبی بشنوید.

صدای کلاس Hi-Fi با جزئیات باورنکردنی

بدیهی است یک هدفون خوب باید کیفیت صدای بالایی هم داشته باشد تا از موسیقی نهایت لذت را ببرید. در صورتی که جزء عاشقان موسیقی هستید، هدفون هواوی FreeBuds Studio شما را شگفت زده خواهد کرد.

هدفون هوآوی FreeBuds Studio

در ساخت هدفون HUAWEI FreeBuds Studio از همان تراشه‌های پردازنده صدا کلاس Hi-Fi استفاده شده است که تنها در موزیک پلیرهای باکیفیت بالا و گران قیمت یافت می‌شوند. به‌کارگیری این تراشه باعث شده صدای FreeBuds Studio بسیار دقیق و باکیفیت و به دور از هرگونه نویز باشد تا جزئیات موسیقی به خوبی حفظ شوند.

هدفون فری بادز استودیو هواوی از یک جفت درایور 40 میلی متری با دیافراگم چهار لایه بهره می‌برد که قادر به ارائه پاسخ فرکانسی وسیع‌تر و حساسیت بیشتری است. ترکیب تراشه کلاس Hi-Fi با دیافراگم چهار لایه درایورهای FreeBuds Studio به ارائه پاسخ فرکانسی وسیع 4 هرتز تا 48 کیلوهرتز انجامیده است تا از جزئیات موسیقی نهایت لذت را ببرید.

از آنجایی که کُدک های صوتی رایج قادر نیستند موسیقی را با همان جزئیات اصلی از طریق ارتباط بیسیم منتقل کنند، هواوی کُدک اختصاصی L2HC را توسعه داده است. این کدک قادر است موسیقی را با نرخ تا 960 کیلوبیت در ثانیه منتقل کند تا هیچ جزئیاتی از دست نرود و از جزئیات غنی لذت ببرید.

ارتباط همزمان هدفون هواوی FreeBuds Studio با دو دستگاه مختلف

ممکن است همه ما به طور هم زمان از بیش از یک دستگاه دیجیتال استفاده می‌کنیم، از همین رو هدفون هواوی FreeBuds Studio از متصل شدن هم زمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به طور هم زمان هدفون بیسیم فری بادز استودیو هواوی را به گوشی اندرویدی، تبلت iOS یا کامپیوتر ویندوزی خود متصل کنید و دیگر نیازی به سوییچ کردن دستی میان آنها نیست.

برای نمونه شما می‌توانید به طور هم زمان از طریق گوشی خود به موسیقی گوش بدهید اما تماس‌های دریافتی بر روی تبلت‌تان را هم دریافت کنید.

فری بادز استودیو

ارتباط بلوتوث 360 درجه بدون نقطه کور

برای اولین بار در صنعت هدفون‌های بی سیم، هدفون هواوی FreeBuds Studio از یک آنتن دوتایی بهره می‌برد که قادر به پوشش بلوتوث 360 درجه است. این آنتن‌ها قادر هستند به طور هوشمند موانعی که موجب مسدود شدن سیگنال شده‌اند را شناسایی کنند و با سویبچ خودکار به آنتن دوم، ارتباط بی‌خللی را فراهم کنند. در وجود این قابلیت دیگر حتی در پر ازدحام ترین مکان‌ها هم ارتباط هدفون بیسیم شما با گوشی‌تان قطع نمی‌شود و تداخل سیگنال‌ها بی‌اثر می‌شود.

هواوی فری بادز استودیو

هواوی توانسته با نوآوری‌هایی که با هدفون HUAWEI FreeBuds Studio به بازار عرضه کرده است، صنعت هدفون‌ها را متحول کند و به سرعت به یک برند پرمدعا تبدیل شود. این محصول با داشتن طراحی عالی و بسیار راحت، کیفیت صدای فوق‌العاده، عملکرد بی نظیر در حذف نویز و قابلیت‌های دیگری چون ارتباط هوشمند، تعریف ما از هدفون‌های بی سیم را دگرگون کند.

با هدفون بی سیم HUAWEI FreeBuds Studio افراد بیشتری می‌توانند لذت موسیقی کلاس Hi-Fi را بدون داشتن تجهیزات گران‌قیمت تجربه کنند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!