ویژگی های بارز هدفون هواوی فری‌لیس ؛ هدفونی برای تمام فصول راهنمای خرید

ویژگی های بارز هدفون هواوی فری‌لیس ؛ هدفونی برای تمام فصول

هواوی برای انواع کاربران با ذائقه‌های متفاوت، محصولات متنوعی را در اختیار دارد. هدفون فری‌ لیس نیز در راستای تکمیل سبد خرید کاربران به میدان آمده است؛ برای کسانی که هم نیاز به یک هدفون بی‌سیم دارند و هم به دلیل استفاده از هدفون هنگام فعالیت‌هایی مانند ورزش، می‌خواهند اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند. در ادامه به معرفی ویژگی‌های هدفون فری لیس هواوی می‌پردازیم.

هدفون‌ FreeLace علی‌رغم ماهیت بی‌سیمی خود، دارای بخش متصلی بین دو سری هدفون است که دور گردن کاربر افتاده و همین موضوع تا حدودی سناریوهای استفاده از آن‌ را نسبت به هدفون‌ های TWS متفاوت می‌سازد. حال قصد داریم در این مطلب، ویژگی‌های بارز هدفون فری‌لیس هواوی را مورد بحث قرار دهیم و ببینیم چرا برای ورزشکاران و افرادی که تحرک بیشتری در طول روز دارند، هدفون HUAWEI FreeLace می‎تواند گزینه بهتری باشد.

اتصال سریع و آسان با فناوری اختصاصی HiPair

هواوی در این محصول سریع‌ترین راه برای جفت‌سازی هدفون با گوشی را پیش روی کاربر می‌گذارد. برای انجام این کار تنها کافی است در صورت پشتیبانی گوشی خود از درگاه USB Type-C، سَری تعبیه شده در هدفون را به آن متصل کرده و مابقی کارها را به عهده گوشی و فری‌لیس بگذارید. در چند ثانیه هدفون برای گوشی شناسایی شده و با آن جفت می‎شود.

هدفون فری لیس هواوی

این قابلیت جذاب که هواوی از آن تحت عنوان «Plug and Pair» یاد می‌کند بر روی گوشی‌های HUAWEI و HONOR با پشتیبانی از درگاه تایپ C و رابط‌ کاربری نسخه EMUI 9.1 به بالا (بجز گوشی Y9 Prime و P smart Z) قابل استفاده است.

استفاده از گوشی به عنوان شارژر

تکمیل کننده قابلیت Plug and Pair، امکان شارژ هدفون فری‌لیس با اتصال به درگاه Type-C است. Plug and Charge قابلیت دیگری است که هواوی برای راحتی بیشتر کاربران  هدفون FreeLace ارائه نموده است. این ویژگی شما را قادر می‌سازد تا با تکیه بر فناوری شارژ سریع، تنها با 5 دقیقه شارژ و اتصال هدفون به گوشی ، بتوانید برای مدتی نزدیک به  4 ساعت از گوشی خود استفاده کرده و به موسیقی گوش دهید.

هدفون هواوی FreeLace

طبق اعلام هواوی، با تنظیم میزان حجم صدا روی 50 درصد، می‎توان برای مدت زمان نزدیک به 18 ساعت از هدفون هواوی FreeLace برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه، استفاده نمایید.

علاوه بر شارژ سریع و شارژدهی طولانی مدت فری لیس، این هدفون مدیریت درستی بر شارژ باتری نیز دارد و می‌تواند با یک بار شارژ، در حالت نیمه فعال تا 12 روز برای شما قابل استفاده باشد.

تجربه‌ای فراگیر از صدای موسیقی

درایورهای صدا فری لیس، در واقع همان عامل ایجاد صوت در هدفون‌ها هستند که هر چقدر قطر صفحات آنها بیشتر باشد  می‌توانند صدایی رساتر خصوصاً در فرکانس‌های پایین (Bass) ایجاد کنند.

بررسی فری لیس

هدفون هواوی FreeLace از درایورهای دینامیک با قطر 9.2 میلی‌متری برخوردار است که در کنار دیافراگم پلیمری TPU، صدای بم گیرا با حجم بالا را برای شما به همراه می‌آورد.

همچنین استفاده از روکش تیتانیومی در جلوی پرده دیافراگم پلی‌اورتان ترموپلاستیک فوق باریک تجربه شنیدن صداهای با فرکانس بالا (Treble) یا همان صدای زیر را بهبود داده و به سطح کیفی بالاتری می‎رساند.

کابل فلزی نرم و انعطاف‌پذیر هدفون بی سیم فری لیس

بدنه هدفون فری‌ لیس هواوی با آلیاژ نیکل-تیتانیوم و سیلیکون مایع پوشانده شده است. این ترکیبموجب بهبود تجربه کاربر از قرار گرفتن هدفون روی گردن را شکل داده و لطافت و راحتی را جایگزین احساس سنگینی و فشار بسیاری از مدل‎های مشابه می‎کند.

هدفون هوآوی FreeLace

همچنین استفاده از آلیاژ حافظه‌دار در طراحی کابل‌های این هدفون سبب شده بتوان آن را به راحتی جمع کرد تا علاوه بر ایجاد شرایط آسان‎تر برای حمل هدفون موجب می‎شود تا گوشی‌ها به یکدیگر گره نخورند. این ساختار مشکلی که بسیاری از افراد حین استفاده و جابجایی هندزفری‌ها با آن روبرو می‎شوند را برای همیشه از بین می‎برد.

خاموش و روشن کردن آسان هدفون بلوتوث هواوی فری لیس

بر روی سری‌های هدفون فری لیس هواوی حسگر مغناطیسی به نام «Hall» تعبیه شده است که می‌تواند استفاده یا عدم استفاده از هدفون را تشخیص دهد. با مجهز شدن هواوی فری‌لیس به این قابلیت دیگر نیازی به استفاده از دکمه‌های اضافی یا خاموش و روشن کردن هدفون از طریق گوشی نخواهید داشت.

هدفون فری لیس هواوی

بدین ترتیب تنها کاری که نیاز است انجام دهید، وصل کردن سری‌های مغناطیسی دو گوشی هدفون به یکدیگر است تا از این طریق هدفون را خاموش کرده و به شارژدهی باتری بیشتری دست پیدا کنید.

از طرف دیگر برای روشن کردن آن نیز کافی است سری‌های مغناطیسی را از یکدیگر جدا کنید تا موسیقی را از ادامه همان بخش و ثانیه‎ای که پیش‌تر رها نموده‎اید، گوش کنید.

کاهش نویز برای داشتن تماس‌هایی واضح و شفاف

هدفون فری لیس هواوی از دو نوع سیستم کاهش نویز فیزیکی (کاهش نویز باد دو کاناله) و نرم‌افزاری (الگوریتم‌های حذف نویز بر پایه اتصال بلوتوث) بهره‌مند شده است.

قیمت هدفون فری لیس هواوی

حال تلفیق این دو سیستم، HUAWEI FreeLace را قادر می‌سازد صدای محیط را به هنگام صحبت کردن تا حدود زیادی کاهش داده و مکالماتی با صدای شفاف و وضوح بالا در اختیار کاربر قرار دهد. البته ویژگی مثبت این امکان، عدم اغراق در حذف نویز است که در بسیاری از دستگاه‎ های دیگر، موجب حذف بخشی از فرکانس‎ های صوتی یا ایجاد پدیده قطع صداهای با دامنه کمتر می‎شود.

ضد آب با استاندارد IPX5

هدفون فری لیس هواوی بر خلاف بسیاری از هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار از ویژگی ضد مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار است. در واقع کسب استاندارد IPX5 توسط این محصول موجب شده تا بتواند از تمام جهات در برابر پاشش و نفوذ آب مقاومت کند.

بدین شکل می‌توان با اطمینان خاطر بیشتری در هنگام ورزش کردن ( به دلیل تعرق بدن) یا در روزهای بارانی زیر بارش از این هدفون استفاده کرد.

جمع‌بندی

با ویژگی‌های کاربردی و متعدد این محصول در بخش‌های مختلف، به واقع فری‌ لیس هواوی هدفونی برای تمام فصول است؛ ویژگی‌هایی نظیر ضد آب بودن، شارژدهی طولانی مدت و صدای شفاف میکروفون در مکالمات، هواوی FreeLace را خصوصاً برای کسانی که نیاز به استفاده از هدفون در محیط‌‎های خارجی  دارند به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.

محصولات مرتبط

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!