هفت دلیل برای خرید گوشی هواوی نوا 7 آی راهنمای خرید

هفت دلیل برای خرید گوشی هواوی نوا 7 آی

شلوغ ‎ترین رده در بازار گوشی ‎های هوشمند، دسته گوشی‎ های میان رده است. در این بازار باید انبوه ویژگی‎ های جذاب را با چاشنی قیمت خوب همراه کرد تا بتوان توجه کاربران را جلب نمود. به جرأت می‎ توان گفت که هواوی نوا 7 آی یکی از این محصولات است. گوشی که در ادامه مهمترین دلایل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی از میان رقبای متعدد موجود در بازار را عنوان خواهیم کرد.

تولید یک گوشی میان‎رده محبوب را باید یکی از سخت ‎ترین چالش ‎ها برای شرکت‎ های فعال در این حوزه بدانیم. در واقع ساخت محصولی که بتواند قدرت و کارایی را با قیمت خوب ترکیب کند نیاز به تلاش و برنامه‎ ریزی بسیار دقیقی دارد.

گوشی هواوی nova 7i را باید یکی از این دست محصولات بدانیم که نکات بارز و جالب توجه زیادی را می ‎توان در آن یافت. این گوشی از جمله محصولاتی میان‎ رده و با ارزش خرید بالاست. اما چه دلایلی می‎ تواند کاربر را به خرید محصولی با مشخصات نوا 7 آی ترغیب کند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مهمترین دلایل برای پیشنهاد انتخاب nova 7i برای یک محصول کامل میان ‎رده را با هم بررسی کنیم.

طراحی دلپذیر با رنگ های چشم نواز 

سبک مینیمال طراحی هواوی را می ‎توان در nova 7i نیز دید. نمایشگر FullView یک دست با حاشیه‎ های اندک در جلو و قاب پشتی بی ‎آلایش با ماژول دوربین هماهنگ با زبان طراحی، از جمله ویژگی‌های زیباشناختی این گوشی هستند.

دلیل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی

رنگ‎ های تر و تازه ‎ای مانند صورتی شکوفه ‎های گیلاس، یشمی براق و سیاه نیمه شب، سه انتخاب هواوی، پیش روی کاربران است که می‎ تواند پاسخگوی هر نیازی باشد.

وجوه مینیمال دستگاه به اینجا ختم نشده و به جز آنها می‎ توان جای دادن سنسور اثر انگشت در دکمه پاور جانبی دستگاه را نیز نام برد که علاوه بر سادگی، کاربری آسان‎ تر را نتیجه می ‎دهد.

مزایای خرید گوشی هواوی نوا 7 آی

سخت افزار جذاب و بسیار قدرتمند

سرعت بالای پردازش از مهمترین دلایل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی است. یک مغز قدرتمند درون گوشی هوشمند بزرگترین نعمتی است که می‎توان با خرید یک گوشی به آن رسید. هواوی با جای دادن قدرتمندترین تراشه پردازشی میان ‎رده خود یعنی Kirin 810 در دل گوشی نوا 7 آی، امکانی را فراهم کرده که بتوان هر عملیات و درخواستی را به بهترین نحو پاسخ داد.

پردازنده داخلی با دو هسته قدرتمند Cortex-A76 تضمین کننده عملکرد سریع دستگاه در بخش عملیات سنگین است. در مقابل استفاده از هسته‎ های کم‎ مصرف و توانمند Cortex-A55 نیز به ما می‎ گوید که می‎ توان در عین مدیریت مناسب مصرف انرژی دستگاه، در همه حالات توان پردازشی سطح بالا و کارآمدی را در اختیار گرفت.

به بخش پردازش گرافیکی که نگاهی بیندازیم که از مهمترین دلایل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی برای گیمرهای علاقه مند به بازی با گرافیک بالا علاقه مند هستند، است، GPU جذاب Mali-G52 MP6 را می‎ بینیم که یک ترکیب ایده ‎آل برای اجرای بازی ‎های گرافیکی در دنیای میان‎ رده است. البته این بخش از تراشه با یک قابلیت جذاب نرم ‎افزاری موسوم به GPU Turbo 3.0 همراه شده که به دستگاه کمک می‎ کند در همه سناریوهای بازی با گرافیک بالا، با اجرای عملیات پیش‎ بارگزاری فریم‎ ها و داده‎ ها، همواره عملکرد روان و بدون عقب‎ ماندگی را تضمین کرد.

حافظه های سریع 

وجه جذاب دیگر سخت‎ افزار دستگاه و از مهمترین دلایل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی در استفاده از حافظه‎ های سریع UFS 2.1 است. این تراشه‎ ها نسبت به حافظه‌های eMMC 5.1 تا 3 برابر سرعت بیشتری دارند. این بدان معناست که در هر حالت اجرای بازی‎ ها و فراخوانی داده ‎ها در این گوشی با سرعت بالایی صورت می ‎گیرد که شاید برگ برنده nova 7i در مقایسه با بسیاری از گوشی‎ های میان‎ رده باشد.

نکته دیگر در مورد حافظه دستگاه استفاده از سیستم ‎فایل EROFS است. این سیستم‎ فایل که به صورت اختصاصی توسط هواوی برای استفاده در محصولات بر پایه اندروید شرکت توسعه داده شده در یک حالت مساوی می‎ تواند عملکردی تا 30 درصد سریعتر از سیستم‎ فایل پیش‌‎فرض اندروید را ارائه کند. همچنین فشرده‎ سازی اطلاعات با شدت بیشتری صورت گرفته و هنگامی که یک گوشی با این سیستم ‎فایل را خریداری کنید، فضای خالی پیش ‎فرض دستگاه برای شما، 20 درصد بیشتر از فضای خالی دستگاه‎ های با حافظه ذخیره ‎سازی یکسان است.

در کنار حافظه 128 گیگابایتی داخلی دستگاه (که قابل افزایش توسط کارت‎ های حافظه است)، هواوی از 8 گیگابایت حافظه رم نیز استفاده نموده است. این حجم از حافظه RAM نیز که هم‎ تراز بسیاری از گوشی ‎های با کلاس قیمتی بالاتر است به شما این اطمینان را می‎دهد که در اجرای هیچ بازی، نرم‎ افزار یا به طور کلی، هیچ عملیاتی، با مشکل حافظه رم روبرو نخواهید شد.

هوش مصنوعی در سرتاسر رابط کاربری از مهمترین دلایل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی

یکی از قابلیت‎ های جالب توجهی که به لطف استفاده از تراشه 7 نانومتری Kirin 810 در گوشی هواوی نوا 7 آی می‎توان دید، استفاده از هوش مصنوعی در سراسر محیط سیستم ‎عامل و نرم ‎افزارهای اختصاصی هواوی است.

هواوی درون تراشه Kirin 810 واحد اختصاصی هوش مصنوعی خود را جای داده است که به دستگاه شما کمک می‎کند در هر عملیاتی، بدون اعمال بار پردازشی اضافی روی CPU یا GPU، عملیات هوش مصنوعی خود را در سطحی بالا انجام دهید. این عملیات به صورت کلی از لایه‎های رابط کاربری EMUI گرفته تا کوچکترین عملیات پردازش ویژه مانند افکت ‎های عکاسی دوربین، گسترده شده و همواره در جهت بهبود تجربه کاربری شما خواهد بود.

برای مثال در بخش رابط کاربری، EMUI تلاش می‎کند تا عادت ‎های شما را یاد بگیرد. اینکه به چه بخش ‎هایی از گوشی خود بیشتر مراجعه کرده یا بیشتر کدام کاربران را خطاب قرار می‎ دهید، توسط هوش مصنوعی دستگاه درک می‎شود تا در دفعات بعدی استفاده بتوان سرعت کار با آن بخش را افزایش داد.

هوش مصنوعی دستگاه به این قابلیت کاربردی نیز مجهز شده که در طول زمان سرعت پاسخ‎ دهی هر بخش از رابط کاربری را پایش می‎ نماید. با این ویژگی، سیستم‎ عامل به کمک سخت‎ افزار، هنگام کاهش سرعت مراجعه به هر بخش، تغییراتی در آن اعمال می‎ کند تا همواره بتوان عملکردی سریع با گشت و گذار در رابط کاربری را دریافت نمود.

دلایل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی

عکاسی هوشمند در همه حالت‌ها از مزایای خرید گوشی هواوی نوا 7 آی

اگر به عماسی با گوشی علاقه مند هستید، عکس های با کیفیت این دستگاه از اصلی ترین دلایل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی برای شما خواهد بود.

یکی از بخش‎ های حضور پر رنگ هوش مصنوعی دستگاه در قابلیت‎ های دوربین دستگاه است. قابلیتی موسوم به AI Clarity را می ‎توان مهم‎ترین قابلیت این بخش دانست که استفاده کارآمد از تکنیک SuperSampling به کاربر اجازه ثبت عکس‎ های با شفافیت و کیفیت بالا را می ‎دهد.

در عکاسی حالت شب یا Night Mode نیز حضور قدرتمند هوش مصنوعی به خوبی احساس می‎شود. با اندکی خلاقیت در این بخش و همراه کردن آن با چاشنی دقت می ‎توان حتی در شب نیز عکس ‎های بسیار واضح و با کیفیت با این گوشی گرفت که کیفیتی نزدیک به پرچمداران را ایجاد می ‎کند.

حالت جذاب دیگر در این بخش Super Night Selfie 2.0 است که با پردازش تصویر سلفی در شب، به صورت خودکار میزان روشنایی صورت سوژه افزایش و نور زمینه کاهش پیدا می ‎کند. این حالت موجب ثبت عکس‎ های سلفی در شب ویژه با تکنیک Multi-Frame Fusion شده که اجازه می‎ دهد برخلاف بسیاری از تجربه ‎های نه چندان جالب گذشته، عکس ‎های سلفی شفاف و زیبا را حتی در محیط ‎های با نور کم نیز ثبت کرد.

شارژ دهی عالی به لطف دو فاکتور مهم

نگهداری و مدیریت شارژ باتری از فواید خرید گوشی هواوی نوا 7 آی در این روزهاست که استفاده بیشتر ما از گوشی های هوشمند ما را همواره به یک منبع تغذیه نیازمند کرده است.

استفاده از باتری ‎های با ظرفیت بالای 4000 میلی‎ آمپر ساعت، این روزها به یک استاندارد برای گوشی‎ های هوشمند تبدیل شده است. هواوی نوا 7 آی با داشتن باتری 4200 میلی‎آمپر ساعتی در این زمینه از میانگین بازار جلوتر است. اما عمده دلیل ما برای بیان کردن عملکرد باتری دستگاه به عنوان یکی از نکات کلیدی این گوشی، عملکرد سیستم مدیریت مصرف انرژی nova 7i است.

تراشه کم‎ مصرف 7 نانومتری Kirin 810 از یک سو، و مجدداً بهره ‎گیری از هوش مصنوعی، دو برگ برنده دستگاه در مدیریت عالی مصرف انرژی این گوشی هستند. لازم به ذکر است که یک تراشه 7 نانومتری می‎ تواند نسبت به مدل مشابه 10 نانومتری خود بیش از 30 درصد، صرفه‎ جویی در مصرف انرژی را ارائه دهد که عملکردی قابل توجه در شارژدهی بیشتر دستگاه را نتیجه می ‎دهد.

سیستم شارژ فوق سریع

یکی از حرکات تحسین ‎برانگیز و از مهمترین دلایل خرید گوشی هواوی نوا 7 آی که این کمپانی با آن، ارائه نمود شارژر 40 واتی به همراه دستگاه است. این شارژر با استفاده از فناوری SuperCharge هواوی می‎ تواند تنها ظرف 65 دقیقه، باتری دستگاه را به صورت کامل از صفر تا 100 درصد شارژ کند. برای مقایسه به شما دوستان بگوییم که این زمان به صورت میانگین برای بسیاری از رقبای هم‎ رده موجود در بازار، بیش از 100 دقیقه است.

نکته جالب دیگر این است که برای اوقاتی که عجله داشته یا زمان کمی در اختیار داشته باشید تنها با 30 دقیقه شارژ دستگاه، می‎ توان 70 درصد آن را شارژ نمود. این درصد حداقل برای یک روز کاری مناسب بوده و می‎ تواند خیال شما بابت شارژدهی بی ‎دردسر دستگاه را راحت کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!