نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی هوآوی nova Y90، نمایشگر موردعلاقه نسل جوان راهنمای خرید

نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی هوآوی nova Y90، نمایشگر موردعلاقه نسل جوان

صفحه نمایش گوشی به دلایلی بزرگ و بزرگتر می شود. این روزها تب استفاده از گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ، به‌ویژه در نسل جوان در حال رشد است. شما می‌توانید ساعت‌های طولانی ویدیو تماشا کنید، خودتان را در بازی‌ها غرق کنید یا با اشتباهات تایپی کمتری متن بنویسید. گوشی جدید nova Y90 دارای صفحه نمایش و طراحی خیره کننده و ویژگی های هوشمند چشمگیری است تا تجربه کاربری روان و هیجان انگیزی را برای نسل جوان به ارمغان بیاورد.

صفحه نمایش تمام صفحه بدون حاشیه

قانون کلی صفحه نمایش‌ها: هر چه بزرگتر بهتر

این گوشی دارای صفحه نمایش جدید و بهبود یافته است. نمایشگر 6.7 اینچی HUAWEI Edgeless FullView امکان نمایش تصاویر، از عکس ها و ویدیوها گرفته تا بازی و پخش استریم را در اندازه بزرگتر فراهم می‌کند. طراحی صفحه نمایش گوشی، به نوبه خود شیک و کلاسیک است: کناره‌های صاف، بریدگی کوچکتر و حاشیه های بسیار باریک این گوشی تنها 1.05 میلی متر است. این دستگاه همراه با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای 94 درصد، تجربه بصری بزرگ‌تر، غنی‌تر و همه‌جانبه‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، خواه برای بازی، پیمایش در رسانه‌های اجتماعی، یا تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در گوشی شما.

به لطف وضوح بالای 2388 در 1080، صفحه نمایش گوشی، محتوا را با ظرافت بیشتری نمایش می دهد و کیفیت نمایش بهتری را به کاربران ارائه می دهد. با بالاترین روشنایی تا 500 نیت، کاربران دیگر نیازی به نگرانی در مورد انعکاس نور خورشید ندارند و به راحتی می توانند محتوای صفحه گوشی را در فضای باز مشاهده کنند. علاوه بر این، این گوشی با نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتز، تجربه ای روان را برای کاربران به ارمغان می آورد. چه در حال مرور صفحات وب باشید و چه در حال انجام بازی‌، تجربه ای سریع و روان را تجربه خواهید کرد.

 

ویژگی‌های هوشمند برای مشاهده راحت

nova Y90 جدید با توجه به افزایش زمان فعال بودن صفحه نمایش ، ویژگی های هوشمند جدیدی را برای محافظت از چشم فراهم کرده است. نمایشگر 6.7 اینچی HUAWEI Edgeless FullView یک صفحه نمایش نورانی محافظ چشم است و به طور خودکار روشنایی صفحه را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کند. با در نظر گرفتن نیازهای مصرف کننده، ویژگی کنترل نور صفحه نمایش، تنظیمات ترجیحی کاربران را در شدت نور با توجه به عادات استفاده آنها ثبت و ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند تنظیمات مورد علاقه خود را بدون بلند کردن انگشت بخوانند.

از آنجایی که استفاده طولانی مدت از تلفن می تواند به راحتی باعث خستگی چشم شود، این دستگاه دارای حالت راحتی چشم و حالت کتاب الکترونیکی است که از سلامت چشم کاربران بیشتر محافظت می‌کند. هنگام روشن کردن حالت راحتی چشم، صفحه نمایش نورانی با کاهش روشنایی و دمای رنگ، تجربه خواندن راحت تری را فراهم می کند. در همین حال، حالت کتاب الکترونیکی برای کسانی که عاشق مطالعه هستند بهترین است. دمای رنگ، نمایشگر را بهینه می‌کند تا تجربه خواندنی شبیه کاغذ داشته باشند.

طراحی منحصر به فرد حلقه فضایی

داشتن صفحه نمایش بزرگتر به معنای داشتن یک بوم بزرگتر برای نقاشی در پشت دستگاه است nova Y90 با ادای احترام به طراحی منحصر به فرد Space Ring هوآوی، با بافت CD نفیس در پنل پشتی خود حک شده است. علاوه بر این، پنل پشتی دارای بافت شنی درخشان است که مانند یخ زدگی در زیر نور خورشید می درخشد و همانند نسل Z خیره کننده است.

nova Y90 در چهار رنگ عرضه شده است: مشکی نیمه شب، سفید مرواریدی، سبز زمردی و آبی کریستالی. کاربران می توانند رنگی را انتخاب کنند که با سبک و ترجیحات آنها مطابقت داشته باشد.

nova Y90 در کنار صفحه نمایش گسترده و طراحی عالی، با باتری بزرگ، دوربین سه گانه هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی و سایر ویژگی های شگفت انگیز برای برآوردن نیازها و خواسته های کاربران همراه است. اگر آماده هستید تا گوشی بعدی خود را انتخاب کنید، این عضو جدید از سری HUAWEI nova Y را در گزینه‌های خرید خود قرار دهید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!