رکوردهای چشمگیر هواوی HiLink: کاربر 50 میلیونی و یک میلیارد دستگاه! اخبار

رکوردهای چشمگیر هواوی HiLink: کاربر 50 میلیونی و یک میلیارد دستگاه!

روز 23 ژانویه 2021 هواوی یک رویداد سالانه را در چین برگزار کرد که مدیرعامل کسب و کار بخش کالای مصرفی این کمپانی، ریچارد یو، به اکوسیستم هواوی HiLink و Huawei Mobile Services – HMS پرداخت. مدیرعامل هواوی آمار تازه‌ای از تعداد کاربران نرم افزار Huawei HiLink و رشد آنها ارائه کرد که بسیار نویدبخش است.

به گفته ریچارد یو، در حال حاضر اکوسیستم HiLink هواوی بیش از 50 میلیون کاربر دارد و تاکنون بیش از 1 میلیارد دستگاه مجهز به فناوری HiLink روانه بازار شده‌اند. هواوی HiLink اپلیکیشن بسیار قدرتمند هواوی برای مدیریت وسایل ساخت هواوی بر روی گوشی یا تبلت است.

در آن سو Huawei Mobile Services – HMS هم با افزایش تعداد کاربران روبرو بوده و حالا در ماه 580 میلیون کاربر فعال از سراسر دنیا دارد. این آمار نشان می‌دهد هواوی در توسعه اکوسیستم موبایل و خانه هوشمند خود به موفقیت دست پیدا کرده و حالا یک پایگاه اجتماعی عظیم دارد.

اکوسیستم یا نرم افزار Huawei HiLink شامل محصولات Smart Life همچون تلویزیون‌های هوشمند Smart Screen، دوربین‌های هوشمند، دستگاه‌های تصفیه کننده‌ هوا و نظیر آنها است. آمار ارائه شده نشان می‌دهد اپلیکیشن Smart Life App هواوی تاکنون 400 میلیون بار نصب شده است و در روز حداقل 1.08 میلیارد بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هواوی HiLink

محصولات متصل به اکوسیستم هواوی HiLink

ماه میلادی جاری هواوی محصولات هوشمند جدیدی معرفی کرد که Huawei Smart Camera Pro، مسواک برقی Electronics Toothbrush و لامپ Op 2S جزء آنها هستند.

مدیرعامل بخش مصرف کنندگان هواوی تاکید کرد این کمپانی به گسترش سیستم عامل Hongmeng OS (هارمونی) ادامه خواهد داد تا همه جنبه‌های زندگی را هوشمند سازی کند. همچنین هواوی استراتژی پیشین 1+8+N را با جدیت ادامه می‌دهد.

در استراتژی 1+8+N، هواوی 1 به گوشی هوشمند اشاره دارد که قلب اکوسیستم است و وسایل مختلفی به آن وصل می‌شوند. عدد 8 هم به لوازم جانبی یا خارجی متصل به گوشی چون Huawei MatePad Pro ،Huawei MateBook X Pro ،Huawei Vision ،Huawei Watch GT 2 ،Sound X ،Huawei FreeBuds اشاره دارد. لایه N هم بیانگر تنوع بالای وسایل اینترنت اشیاء است که می‌توانند از طریق فناوری‌های هواوی HiLink و Huawei Share به این اکوسیستم متصل شوند.

به گفته هواوی این کمپانی در تلاش برای خلق دنیایی است که در آن همه چیز بدون نقص، به آسانی و به طور هوشمند با هم کار می‌کنند. با افزایش تعداد شبکه‌های 5G در دنیا، تعداد وسایل مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء نیز افزایش خواهد یافت. اینجاست که استراتژی 1+8+N هواوی وارد میدان می‌شود تا یک اکوسیستم غنی را برای کاربران فراهم کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!