ویژگی‌های جدید نسل دوم قلم M-Pencil هواوی در برابر نسل اول مقاله و آموزش

ویژگی‌های جدید نسل دوم قلم M-Pencil هواوی در برابر نسل اول

با پیشرفت دنیای تکنولوژی، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انسان به سمت دیجیتالی شدن می‌رود و در این مسیر محصولات جذاب و نوآورانه‌ای پا به عرصه فناوری می‌گذارند. هواوی نیز بیکار ننشسته و با عرضه محصولات متنوع، سعی در باز کردن گره کاربران داشته است. در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از محصولات خلاقانه این شرکت یعنی قلم M pencil هواوی (نسل 2) بپردازیم.

امروزه تبلت‌ های هوشمند هواوی به یکی از محصولات محبوب بازار برای کودکان، کارمندان و حتی کاربران حرفه‌ای بدل شده‌اند که نیازهای مختلفی را متناسب با هر فرد، برآورده می‌کنند. از این رو لازم بود تا با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربران، امکاناتی هوشمند و همه جانبه برای آن‌ها افزوده شود. به همین منظور هواوی نسل دوم قلم هوشمند HUAWEI M-Pencil را با قابلیت‌های نو و کاربردی به بازار عرضه کرد. در ادامه با معرفی امکانات و ویژگی های جدید این قلم هوشمند همراه ما شوید.

طراحی نوآورانه برای ذهن‌های خلاق در جدیدترین قلم هواوی

در نسل جدید قلم‌های هوشمند M-Pencil، هواوی سعی بر این داشته تا بهینه‌ترین طراحی را در کنار کیفیت بالا برای کاربران به ارمغان آورد. این محصول ترکیبی از نوک شفاف، روکش پلاتینیومی و فناوری پیشرفته برای ارائه تجربه نوشتن و طرح کشیدن نزدیک‌ به قلم واقعی است.

قلم هواوی

همچنین طراحی گرد قلم M pencil هواوی راحتی بیشتری را برای استفاده‌ طولانی مدت به همراه می‌آورد و بهره‌گیری از جنس بدنه متفاوت ضد اثرانگشت نیز، ظاهر زیباتری را نسبت به نسل پیشین M-Pencil به کاربر هدیه می‌دهد.

علاوه بر آن، قابل تعویض بودن سَری‌های M-Pencil و عرضه آن به همراه دو نوع نوک قلم متفاوت، سبب می‌شود تا کاربر دست بازتری در طراحی‌های خود داشته باشد.

زنده کردن ایده‌های جذاب

قلم لمسی هواوی با تکیه بر قابلیت‌های هوشمند و کاربردی که دارد، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا تخیلات ذهن خلاق خود را به شکل دیجیتالی به تصویر بکشید. قلم M-Pencil با با توانایی تشخیص فشار در 4096 سطح مختلف و همچنین قابلیت تشخیص زاویه، قادر است اختیار عمل بیشتری در ترسیم سایه‌ها و پیاده‌سازی طرح‌ها برای شما به همراه بیاورد و از این حیث عملکردی ورای نسخه پیشین به ثمر می‌رساند.

قلم لمسی هواوی

در کنار این مورد، مجهز شدن نسل دوم قلم‌های هوشمند M-Pencil هواوی به حالت تأخیر کم (Low Latency) سبب می‌شود تا هر آنچه در نظر دارید را بدون کم و کاست روی صفحه دیجیتالی تبلت خود عملی کنید.

تغییر ابزارها با سنسورهای لمسی

مجهز شدن قلم M pencil جدید به دکمه لمسی 360 درجه روی بدنه دستگاه، امکانات و راحتی حتی بیشتری را نسبت به قبل برای شما به دنبال دارد.

قیمت m-pencil

با استفاده از این قابلیت می‌توان به راحتی و تنها با دوبار ضربه زدن روی این دکمه لمسی، حالت «قلم‌مو» را به «پاک‌کن» تغییر داد و این یعنی دیگر نیاز نیست به مانند نسل پیشین قلم M pencil، برای هر بار تغییر حالت نوک قلم به تنظیمات آن روی تبلت بروید.

علاوه بر آن این امکان نیز فراهم شده تا با شخصی‌سازی این قابلیت بسته به نیاز خود، حالت‌های دیگر را جایگزین قلم‌مو و پاک‌کن کنید تا به سرعت عمل بیشتری حین کار با قلم دست یابید.

متصل کردن و شارژ سریع

نسل دوم قلم‌های هوشمند M-Pencil هواوی به فناوری شارژ سریع مغناطیسی مجهز هستند که به واسطه اتصال بی‌سیم دستگاه به لبه تبلت‌های پرچمدار و رده بالای سری MatePad شارژ می‌شوند. این در حالی است که در نسل پیشین قلم‌های M-Pencil تنها می‌توانستید از قابلیت اتصال مغناطیسی در تبلت MatePad Pro بهره‌مند شوید.

هر بار شارژ کامل قلم هوشمند هواوی، 10 ساعت شارژدهی را به همراه خواهد داشت و در صورتی که شارژ قلم شما رو به اتمام باشد اما نیاز مبرمی به آن داشته باشید، تنها با 30 ثانیه قرار گرفتن روی لبه تبلت، شارژدهی 10 دقیقه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قلم ام پنسل

این اتصال مغناطیسی به بدنه تبلت نه تنها قلم M-Pencil شما را شارژ می‌کند؛ بلکه ارتباط قلم با دستگاه را هم فراهم می کند و به همین راحتی، بدون نیاز به هیچ وسیله اضافی می‌توان قلم هوشمند را به دستگاه معرفی و از آن استفاده کرد.

حتی در صورتی که از تبلت‌های ارزان قیمت‌تر و میان‌رده استفاده می‌کنید؛ باز هم قادر خواهید بود به کمک شارژر مخصوص M-Pencil Charger، قلم خود را شارژ کرده یا از این طریق آن را به تبلت خود متصل نمایید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!