راز و رمز طراحی سری P گوشی‌های هوآوی مقاله و آموزش

راز و رمز طراحی سری P گوشی‌های هوآوی

سری P گوشی‌های هوآوی به عنوان نمادی متمرکز بر طراحی در میان تمام گوشی‌های هوشمند هوآوی بسیار متمایز است و اوج فناوری و هنر را در خود جای داده و جایگاهی را در زیبایی‌شناسی مدرن به خود اختصاص داده است. فلسفه اصلی سری P هوآوی بر تفسیر مفهوم زیبایی، کاوش فعالانه ادغام فناوری و زیبایی شناسی تمرکز دارد.

سری P گوشی‌های هوآوی در ادغام فناوری و هنر، بسیار عمیق‌تر به زیبایی شناسی در طراحی گوشی‌های هوشمند می‌پردازد. سری P9 از یک قاب فلزی صیقلی استفاده کرد، در حالی که سری P10 دارای یک پنل پشتی بود که با استفاده از روش برش هایپر الماس ساخته شده بود. با گذشت زمان، طراحی دستگاه شروع به ایجاد بافت‌های بزرگتر کرد. سری P20 و P30 به خصوص با دو رنگ Morpho Aurora و Amber Sunrise شناخته شده بودند که دو رنگ با مضمون طبیعت را در طراحی بصری گوشی هوشمند ادغام می‌کردند که در سری P40 ارتقا داده شد – فناوری سرامیکی نانو میکرو کریستالی برای زیبایی شناسی برتر با P40 معرفی شد و سطح صاف‌تر و یشمی‌مانندی را برای گوشی فراهم کرد. اخیراً، سری P50 به دلیل فناوری الکتروکرومیک پیشرو در صنعت شناخته شده است، که به شیشه اجازه می دهد رنگ را در چند میلی ثانیه تغییر دهد و در نتیجه رنگی کمانی پویا ایجاد می‌کند که تأثیر متقابل نور و سایه را به تصویر می‌کشد.

طراحی محصولات سری P گوشی‌های هوآوی با تایید بر مفاهیم زیبایی شناسی، ظرافت و فناوری مدرن پیشرفته، حول دو موضوع “عکاسی” و “زیبایی شناسی”  متمرکز است. سری HUAWEI P60 مفهوم طراحی کلاسیک سری P Huawei را ادامه می‌دهد و یک بار دیگر پیشرفت حسی در عکاسی و زیبایی‌شناسی به ارمغان می آورد. از  شعار«تغییر روشی که دنیا را می بینید» با دوربین دوگانه  سری P9 ، تا طراحی دوربین دوگانه ماتریس سری P50 و اکنون  لنز دوربین «چشم نور» سری P60، آخرین سری P هوآوی گذشته سنتی را با آینده پیشرو مرتبط می‌کند.

طراحی سبک: پیشرو در طراحی زیبایی‌شناسانه

فرم کلاسیک دوربین، تفسیر زبان عکاسی

با ترکیب کامل عکاسی هوشمند و طراحی تکنولوژیک، سری P گوشی‌های هوآوی همواره اشتیاق به کیفیت، زیبایی شناسی و عکاسی را دنبال و حفظ کرده است. سری P در تکامل خود، به تدریج با چیدمان لنز دوربین عقب به صورت افقی برای برجسته کردن طراحی لنز دوربین، زبان طراحی قابل تشخیصی را برای خود شکل داده و در نتیجه اشکال هندسی متنوعی در یک الگوی ریتمیک ایجاد کرده است.

سری HUAWEI P60 این طراحی کلاسیک را با ایجاد عناصر مختصر و کلاسیک  در دوربین ادامه می دهد.

چشم‌نور، تاکید بر نظم در زیبایی

عکاسی نه تنها ابزاری برای بیان، بلکه هنر ثبت زمان است. عکاسی به افراد امکان می دهد تا از طریق بیان و مستندسازی با زمان ارتباط برقرار کنند. جوهره عکاسی باید واقعیت و ایده آلیسم را با هم ادغام کند و مرزهای بین واقعیت و تخیل انسان را بشکند. لنزهای دوربین فوری‌ترین راه برای فشرده‌سازی تمام لحظاتی هستند که ارزش به خاطر سپردن دارد..

سری HUAWEI P60 از طراحی چشم نور استفاده می کند و رایج ترین دوربین اصلی مورد استفاده را در مرکز ماژول قرار می دهد. لنزهای تله فوتو و زاویه فوق عریض در اطراف محل قرارگیری و مستقل دوربین اصلی قرار گرفته‌اند و یک آرایه دوربین کلاسیک را ارائه می‌دهند که تازگی را به عکس‌برداری بازمی‌گرداند.

نمایشگر چهارگانه خمیده مسحور کننده

سختی و منبع جریان نامرئی زندگی، آب با یکدیگر شکلی کامل‌تر را ایجاد می‌کنند. از این دست الهامات بصری، در نمایشگر Quad-curve Overflow سری P40 استفاده شد که طراحی سری جدید HUAWEI P60  بیشتر توسعه داده شد .  سری P گوشی‌های هوآوی نشان داده است که برای بهبود ظاهر بصری و حفط سبک وزنی صفحه نمایش گوشی هوشمند، از طراحی های زیباتر و جدیدتر صفحه نمایش در هر نسخه پرده برداری کرده است.

هر گوشه از صفحه نمایش Quad-curve سری HUAWEI P60 اکنون در لبه های خود گردتر و صاف تر است و میدان دید بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. به‌علاوه، گرفتن راحت‌تر و تجربه لمس دقیق‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از نظر بصری، نمایشگر Quad-curve کاملاً با پنل پشتی گوشی هوشمند هماهنگ است که ظاهری باریک‌تر به گوشی می‌دهد.

زیبایی منحصر به فرد طبیعت

فناوری نوآورانه زیبایی شناسی: ظرافت چشم‌گیر

هوآوی با ارائه رنگ‌های جدید در هر نسل از سری P، تفسیری از زیبایی منحصربه‌فرد طبیعت و زیبایی‌شناسی پیشرو در صنعت را ایجاد کرده است.

در میان رنگ‌های سری P60، مشکی از گلس ضدخش و بافت‌داری استفاده می‌کند که جای اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند. سطح متراکم شیشه باعث می شود که پنل پشتی به طور موثری ضد اثر انگشت و اولئوفوبیک باشد. رنگ‌های سبز کبود، بنفش سحابی، مشکی و مروارید روکوکو، هر یک با الهام از طبیعت، سبکی از طراحی مدرن را با خود همراه کرده‌اند.

مروارید روکوکو منحصر به فرد: بافتی بی نظیر

P60 Pro  در CMF Rococo Pearl از سبک روکوکو الهام گرفته شده است که در قرن هجدهم در فرانسه رایج شد. جستجوی هنر و زیبایی را از طریق تلاقی درخشش رنگین کمانی و بافت های پوسته طبیعی ایجاد کرده است. از طریق اولین طراحی بافت مروارید در صنعت، پودر مروارید معدنی طبیعی را به گوشی هوشمند اضافه شده است. در نتیجه، بدنه گوشی درخشنده شده و به یک بافت طبیعی بی‌نظیر از مروارید دست می‌یابد. هر دستگاه و طراحی قاب پشتی آن نیز به طور منحصر به فردی با دستگاه دیگر متفاوت است.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!