به مناسبت روز طراحان وب؛ چرا هواوی میت بوک D14 بهترین لپ تاپ برای طراحان وب است اخبار

به مناسبت روز طراحان وب؛ چرا هواوی میت بوک D14 بهترین لپ تاپ برای طراحان وب است

در تقویم میلادی از سی‌و‌یکم ماه مارس (10 خرداد) به نام روز طراح وب نام برده می‌شود تا تاثیر کار توسعه‌دهندگان بر روی زندگی انسان‌ها فراموش نشود. در ادامه این مقاله لپ‌تاپ هواوی میت بوک D14 معرفی شده است. لپ تاپی که گزینه‌ای مناسب برای طراحان وب و طراحان و توسعه‌دهندگان ایرانی است.

قدرت پردازشی بالا نیاز اولیه توسعه و طراحی وب بوده و شما هرچه سخت‌افزار قوی‌تری داشته باشید سرعت انجام کارها نیز افزایش خواهد یافت و این یعنی باید هزینه بیشتری بپردازید. پس یافتن راه حلی که ضمن برآوردن خواسته‌ها هزینه اضافی را به کاربر تحمیل نکند از اوجب واجبات است.

از این رو باید ویژگی‌های یک لپ تاپ مناسب برای طراحی وب را شناخته تا آگاهانه در این زمینه هزینه کنیم. در ادامه این نوشتار ویژگی‌های یک لپ تاپ ایده‌آل برای طراحی وب را بیان می‌کنیم.

لپ تاپ برای طراحان وب

قدرت پردازشی بالا با حافظه پرسرعت

در ادامه قرار است تا  لپ تاپ هواوی مدل HUAWEI MateBook D14 2020  را به عنوان لپ تاپی مناسب برای طراحان وب معرفی کنیم. برنامه‌های طراحی وب معولاً به سخت‌افزارهای قوی نیاز دارند. لپ تاپ HUAWEI MateBook D14 2020  از پردازنده نسل دهمی اینتل Core i7-10510U بهره می‌برد که در کنار16  گیگابایت حافظه رم DDR4  و حافظه داخلی پرسرعت نوع PCIe SSD قدرت پردازشی مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین پردازنده گرافیکی GeForce MX250  انویدیا از پس اجرای برنامه‌های سنگین از جمله بازی‌های ویدئویی بر‌می‌آید.

لپ تاپ میت‌بوک دی14 ترکیب سخت‌افزاری قدرتمندی را برای انجام پردازش‌های سنگین در اختیار کاربر قرار داده تا برنامه‌های طراحی وب بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

به مناسبت روز طراحان وب

صفحه نمایش باکیفیت

انجام تمام فرآیندهای کدنویسی و طراحی وب همگی به نمایشگر رایانه گره خورده است. بنابراین یک لپ تاپ خوب در زمینه طراحی باید از نمایشگری با کیفیت در کنار اندازه و زاویه دید مناسب بهره برده و کار را برای طراحان آسان‌تر کند.

در همین راستا لپ تاپ MateBook D14 از نمایشگر 14 اینچی با وضوح بالا و زاویه دید 178 درجه بهره می‌برد که در نتیجه آن شاهد اقبال توسعه‌دهندگان به استفاده از این لپ تاپ برای طراحی وب هستیم. نوع نمایشگر این لپ تاپ IPS LCD بوده که با دقت رنگ بالای خود برای طراحان گرافیک و برنامه‌هایی مانند فوتوشاپ بسیار مناسب است.

صفحه کلید دقیق و بزرگ

بخش زیادی از زمان طراحان وب صرف کدنویسی و کار با صفحه کلید لپ تاپ می‌شود. لپ تاپی برای طراحی وب مناسب است که از صفحه کلید بزرگ با کلیدهای نرم و راحت برخوردار باشد. کیبورد لپ تاپ MateBook D14 علاوه بر اینکه از این ویژگی‌ها بهره می‌برد به قابلیت نور پس زمینه مجهز بوده تا کار با آن را در تاریکی هم آسان باشد.

کلید‌های کیبورد لپ تاپ MateBook D14 بازخورد قوی داشته و اگر شما کلیدی را ناخواسته فشار دهید بلافاصله متوجه این امر شده و همین موجب بالا رفتن دقت تایپ شما می‌شود. طراحی اصولی و ارگونومیک این لپ‌ تاپ آن را به گزینه‌ای مناسب برای طراحان وب تبدیل کرده است.

همچنین MateBook D14 از یک تاچ‌پد بزرگ‌ بهره می‌برد که موجب تسهیل در استفاده از آن شده و کاربران نیازی به استفاده از موس مجزا نخواهند داشت.

روز طراحان وب

طراحی سبک و حمل آسان

لپ تاپ مورد استفاده طراحان وب باید سبک بوده و قابلیت حمل آسانی داشته باشد. با بالا رفتن آمار دورکاری انتظار یکجا ماندن کاربران امری بیهوده به نظر می‌رسد. پس انتظار بر این است جابجایی و قابلیت حمل این لپ تاپ ها به آسانی صورت بپذیرد. ممکن است یک توسعه‌دهنده یا طراح بخواهد لپ‌تاپ خود را در محیط‌های مختلف مانند مبل یا تخت‌خواب قرار دهد بنابراین یک لپ تاپ با قابلیت جابجایی بالا که بتوان آن را به راحتی جابجا کرد، به هدفی برای طراحان وب تبدیل خواهد شد.

بدنه سبک و آلومینیومی لپ تاپ هواوی MateBook D14 با طراحی جذاب خود علاوه بر وزن و ضخامت کم از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد به‌طوری‌که ضخامت این لپ تاپ به 15.9 میلی‌متر رسیده و وزن آن برابر 1.38 کیلوگرم است. ساختار سبک و مقاوم و با کیفیت این لپ تاپ به شما اجازه می‌دهد آن را داخل کوله‌پشتی قرار داده و هر جایی با خود ببرید.

باتری با دوام و شارژر سریع

دوام باتری و شارژ سریع لپ تاپ برای طراحان وب حیاتی است چرا که قطع ناگهانی برق می‌تواند موجب هدر رفتن ساعت‌ها زحمت یک طراح وب بشود پس لازم است طراحان وب از لپ تاپی استفاده کنند که باتری آن تا ساعت‌ها جوابگوی نیاز آنها بوده تا در صورت قطعی برق تا ساعت‌ها بتوان با آن کار کرد. از طرفی لپ تاپ باید از شارژر پرسرعتی بهره ببرد تا بتوان ظرف مدت کوتاهی آن را شارژ کرد.

روز طراحان وب

میت بوک دی 14 از یک باتری با ظرفیت بالا بهره برده که نه تنها موجب افزایش وزن یا ضخامت آن نمی‌شود بلکه آن را به گزینه‌ای مناسب برای طراحان وب تبدیل کرده است. شارژر سریع 65 واتی قادر است تنها در نیم‌ساعت تا 45 درصد باتری این لپ تاپ را شارژ کند.

در انتها باید بگوییم لپ‌تاپ هواوی MateBook D14 با طراحی زیبای خود در کنار قابلیت حمل آسان و سخت‌افزاری قدرتمند به همراه کیبوردی با کلید‌های بزرگ و باتری با ظرفیت بالا یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای طراحان وب بوده و قیمت مناسب در کنار خدمات پس از فروش رسمی دیگر شک و شبهه‌ای را برای خرید آن باقی نمی‌گذارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!