چکیده بررسی رسانه زومیت از لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 در رسانه

چکیده بررسی رسانه زومیت از لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021

هواوی برای بازار لپ‎تاپ‎ها در ایران برنامه ویژه‎ای در نظر گرفته و جدیدترین مدل میت‌بوک‎های اقتصادی خود یعنی MateBook D سری 2021 را وارد کشور کرده است. به همین بهانه وبسایت زومیت بررسی از نسخه 15 اینچی این لپ‎تاپ را ترتیب داده که در ادامه با هم خلاصه‎‌ای از آن را می‎خوانیم.

لپ‌تاپ‌‎های سبک که این روزها با عنوان اولترا بوک شناخته می‌‎شوند محصولاتی بسیار جذاب و کارآمد هستند که در عین داشتن وزن کم و ابعاد مناسب، این روزها از قدرت پردازشی بسیار خوب و مناسبی نیز برخوردار شده‎اند. لپ‎تاپ هواوی میت بوک D15 2021 یکی از جدیدترین مدل اولترابوک‎های این شرکت است که با مشخصات قابل توجهی ساخته شده و رسانه محبوب زومیت دست به نقد و بررسی آن زده است.

زومیت در ابتدای این بررسی به مشخصات ظاهری این لپ‎تاپ اشاره کرده و با توجه به حفظ اصالت و امضایی که از سال گذشته در سری MateBook D باقی مانده، با لپ‎تاپی سبک، نازک و مناسب برای افرادی که جابجایی زیادی دارند، روبرو هستیم که به دلیل کاهش قابل توجه حاشیه‎های نمایشگر، ابعادی جمع و جور را ترتیب داده است.

نگارنده در ادامه سراغ بخش پردازشی رفته و استفاده از پردازنده نسل یازدهمی Core i5-1135G7 اینتل و سیستم خنک‎سازی کارآمد را اتفاقی مهم توصیف کرده است. این ترکیب ارتقایی قابل توجه نسبت به نسل قبل به شمار می‌آید. زومیت همچنین اعلام می‌کند که نسبت به نسل قبل در بخش پردازش CPU میزان توان دستگاه به میزان 35 درصد بهبود داشته و در بخش گرافیکی که از گرافیک مجتمع Intel Iris Xe استفاده شده شاهد ارتقایی 47 درصدی هستیم.

مدیریت مناسب انرژی مصرفی دستگاه با استفاده از الگوریتم‎های مدیریت مصرف باتری ویژگی مناسب دیگر این لپ‎تاپ است که تأثیر منفی روی عملکرد دستگاه نمی‎گذارد.

در عین حال استفاده از شارژر 65 واتی و قدرتمند دستگاه و روش اتصال USB-C آن به دستگاه نیز از سوی زومیت مورد توجه قرار گرفته است. شارژ 15 دقیقه‌ای با این لپ‌تاپ به کاربر اجازه استفاده تا 2 ساعت از میت‌بوک D15 را می‎دهد.

البته بررسی این لپ‎تاپ در لابراتور زومیت نتایج آزمایشگاهی آزمون‎های مختلف را نیز به ثبت رسانده است. این نتایج نشان می‎دهد این لپ‎تاپ با یک استفاده عادی برای مدت زمان حداقل 8 ساعت شارژدهی خواهد داشت که می‎تواند خیال کاربران را از عملکرد و همراهی دستگاه در طی یک روز کامل کاری راحت کند.

در انتهای این مطلب وبسایت زومیت وزن سبک، باتری با دوام، نمایشگر 15.6 اینچی با فناوری IPS را از برترین نکات در خصوص این لپ‎تاپ برشمرده و بر طراحی زیبا و پایداری عملکرد هواوی MateBook D15 2021 تأکید می‎کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!