یازدهمین سری از گوشی‌های nova هوآوی، گوشی همراه پرتره قدرتمند با دید اولترا در رسانهمقاله و آموزش

یازدهمین سری از گوشی‌های nova هوآوی، گوشی همراه پرتره قدرتمند با دید اولترا

کلمه “nova” از کلمه لاتین “novus” گرفته شده است، به این معنی که هر ستاره در حال طلوع برای درخشیدن متولد می‌شود، شبیه به شور و شوق جوانان هنگام تعقیب رویاهای خود برای رقم زدن آینده‌ای بهتر. و این نگرش، در ماورای طراحی این سری از گوشی‌های هوآوی قرار دارد: جوانی، سرزندگی، اعتماد به نفس و انرژی بی پایان که مورد تحسین همیشگی کاربران قرار گرفته است.

مثل همیشه، سری جدید هوآوی nova 11 با طراحی پیشرو و قابلیت پرتره قدرتمند خود از گوشی‌های عرضه شده در بازار متمایز است. برای طراحی، سری نوا 11 از حلقه مداری Super Star استفاده می‌کند که از کاربران nova الهام می‌گیرد و در نهایت مفاهیم طراحی حلقه مدار Super Star را اجرا می‌کند. حلقه ستاره مدار بر روی قاب پشتی می‌درخشد.

در مورد رنگ‌ها، سری HUAWEI nova 11 در سه رنگ سبز، مشکی و طلایی را عرضه کرده است ( که این مورد ممکن است بسته به کشور/منطقه متفاوت باشد). مدل‌های سبز و مشکی با اولین طرح چرم گیاهی یا وگان مونوگرام نوا عرضه می‌شوند. چرم انتخابی، کیفیت بالایی داشته و در برابر صدمه دیدن حین افتادن و سایش، بسیار مقاوم است. در عین حال، آرم‌های مونوگرام کلاسیک nova با روش‌های ادغام صنعتی روی قاب پشتی حک می‌شوند و حس تعلق را برای کاربران nova ایجاد می‌کنند.

سری Huawei nova 11 Pro

 

جدا از طراحی نفس‌گیر، سری نوا 11 عملکرد دوربین فوق العاده قوی‌ای دارد. برای اولین بار، سری 11 HUAWEI nova، پرتره XD نوآورانه را معرفی می‌کند که به طرز ماهرانه‌ای تمام جزئیات را ثبت و برجسته و عکاسی پرتره را به قلمروی جدیدی برای علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل می‌کند.

بهبود پرتره در نور کم

پس از پردازش پرتره‌ها، سری نوا 11 HUAWEI از فناوری پیشرفته بهبود پرتره در نور کم برای بهبود روشنایی کلی و محدوده دینامیکی، جزئیات غنی‌تر تصویر و بازتولید رنگ دقیق‌تر استفاده می‌کند و در نهایت وضوح را در سناریوهایی با نور کم افزایش می‌دهد. هنگام ثبت چهره انسان، تعامل میان نور و سایه در اولویت قرار می‌گیرد. این رویکرد منجر به یک محدوده دینامیکی می‌شود که بر کنتراست نور و سایه تأکید و حس عمق و ابعاد را ایجاد می‌کند.

جلوه زیبایی پیشرفته XD Portrait آن را از سایر فناوری های روتوش ساده پوست متمایز می کند. با پردازش مضاعف، لکه‌های صورت را می‌توان به طور موثر از بین برد و در عین حال جزئیات بافت طبیعی و نفیس پوست را حفظ کرد.

ثبت شده با دوربین گوشی Huawei nova 11

 

فناوری هوشمند برای بهبود نور و سایه پرتره

فناوری هوشمند HUAWEI nova 11 Series برای بهبود نور و سایه پرتره شامل ویژگی ترمیم آرایش برای عکس‌های با آرایش است. سری 11 HUAWEI nova پس از پردازش برای نور، سایه‌ها و پوست، با تجزیه و تحلیل محتوای تصویر، حال و هوای اصلی آرایش را بازیابی می‌کند.

از نظر سخت افزاری، nova 11 Pro دارای فاصله کانونی 2×50 میلی متر است که برای گرفتن عکس‌های پرتره خیره‌کننده ایده‌آل می‌باشد. با قابلیت عمق لنز دوگانه، جلوه‌های تاری و نقطه‌ای بهبود می‌یابد و به کاربران امکان می‌دهد ترکیب‌بندی‌ها و حالات چهره را روی صفحه، نمایش دهند. در نتیجه، سلفی‌ها طبیعی‌تر و واقعی‌تر به نظر می‌رسند. به این ترتیب دوربین سلفی نیز قادر به ارائه نتایج حرفه ای در عکاسی پرتره است.

ثبت شده با دوربین سلفی گوشی Huawei nova 11 Pro

 

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اولترا ویژن

دوربین اصلی  یازدهمین سری nova هوآوی به یک دوربین 50 مگاپیکسلی RYYB Ultra Vision و یک لنز 8 مگاپیکسلی Ultra-Wide Marco  مجهز شده است که از فوکوس خودکار برای گرفتن آسان سوژه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دستگاه دارای لنز فوکوس لیزری است که فوکوس سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. این لنز از فوکوس خودکار پشتیبانی و به طور موثر اطلاعات سوژه را ثبت می‌کند. این سخت‌افزار قدرتمند با الگوریتم‌های درجه یک گوشی‌های پرچم‌دار عمل می‌کند.

سنسور 1/1.56 اینچی حساسیت بالای نور را تضمین می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرند. حساسیت به نور دوربین تا ISO 400000 را پشتیبانی می‌کند، که به طور موثر عملکرد تصویربرداری را در عکاسی در نور کم برای گرفتن عکس های واضح در شب با جزئیات غنی بهبود می بخشد. این امر به گوشی‌های nova سری 11 امکان می‌دهد عکس‌های شبانه را با جزئیات روشن و تاریک ثبت کنند. ویژگی عکاسی در نور کم با حسگر فوق العاده نیز پشتیبانی می‌شود و جزئیات عالی را فراتر از درک چشم انسان در صحنه های تاریک به ارمغان می آورد.

 

ثبت شده با دوربین گوشی Huawei nova 11

 

جوان، پرطرفدار، و مانند یک ستاره در حال ظهور، سریال nova همیشه تجسمی از پیگیری و اشتیاق نسل جوان بوده است. سری nova 11 بدون شک نام تجاری خود را حفظ می کند و خط تولید جدیدی را ارائه می دهد که ارزش بررسی را دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!