با لپ‌تاپ Huawei Matebook D15 آشنا شوید، مشخصات فنی، نحوه خرید و قیمت

با لپ‌تاپ Huawei Matebook D15 آشنا شوید، مشخصات فنی، نحوه خرید و قیمت

لپ تاپ Huawei Matebook D15 تا به امروز توانسته در بازارهای جهانی جایگاه خود را به عنوان یک لپ تاپ اقتصادی اما قدرتمد به خوبی تثبیت کند. در ادامه بیشتر با لپ تاپ هواوی میت بوک دی 15 آشنا خواهید شد.

حوزه کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ، حیطه‌ای نسبتا جدید از بخش محصولات تجاری شرکت هوآوی است. این حوزه در سال‌های اخیر رشد خوبی را تجربه کرده است. در هفته گذشته یکی دیگر از محصولات این شرکت در این حوزه یعنی لپ‌تاپ Huawei Matebook D15 وارد بازار ایران شده است. این محصول در فروشگاه‌های معتبر از جمله برندشاپ‌های هوآوی در دسترس عموم قرار گرفته است.
لپ تاپ میت‌بوک D 15 از صفحه‌نمایش Fullview استفاده می‌کند. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ای معادل 87 درصد را ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش 15٫6 اینچی این لپ‌تاپ حاشیه‌ای بسیار نازک معادل 5.3 میلی‌متر دارد، و کیفیت بسیار خوبی را تماشای ویدیو و دیگر کارها را ارائه می‌دهد.

بررسی matebook d15

طراحی و سخت افزار چشمگیر، لپ تاپ Huawei Matebook D15

Huawei Matebook D15 به منظور حمل و نقل آسان طراحی شده است. به همین دلیل، وزن آن فقط 1٫53 کیلوگرم بوده و ضخامتی 16٫9 میلی‌متری دارد. این یعنی به‌راحتی می‌توان این لپ‌تاپ را جابه‌جا کرد. علی‌رغم این حجم کم، لپ‌تاپ هواوی D 15 از قدرت پردازشی خوبی نیز برخوردار است. این مدل در دو مدل مختلف عرضه می‌شود که مهمترین تفاوت آن‌ها استفاده از پردازنده‌های نسل جدید شرکت‌های Intel و AMD است.
مدل اینتل میت‌بوک دی 15، از پردازنده‌های نسل 10 اینتل Core i5-10210U بهره می‌برد. Huawei Matebook D15 گرافیک اختصاصی انویدیا جی‌فورس MX250 نیز دارد. مدل AMD این لپ‌تاپ نیز از پردازنده Ryzen 5 3500U قدرت می‌گیرد.

در بخش حافظه لپ‌تاپ Huawei Matebook D15 مجهز به حافظه بسیار سریع SSD با فضای 256 گیگابایتی در کنار یک هارد دیسک 1 ترابایت است. که از نظر فضای ذخیره‌سازی خیال کاربر را راحت می‌کند. همچنین در بحث حافظه رم این مدل‌ها از 8 گیگابایت حافظه پرسرعت DDR4 برخوردارند.

پردازنده اینتل در لپ تاپ های هواوی

قابلیت های مشترک گوشی های هواوی و لپ تاپ های هواوی

دیگر قابلیتی که از دنیای گوشی‌های هوشمند وارد حوزه لپ‌تاپ شده است، سنسور اثر انگشت است. این قابلیت به کاربر امکانات حفاظتی قدرتمندی را در کنار راحتی کار با دستگاه ارائه می‌دهد. قابلیت دیگر لپ‌تاپ Huawei Matebook D15 در بخش امنیت اطلاعات، دوربین خاص آن است. این قابلیت نیز امکان پنهان شدن درون کیبورد را دارد. این یعنی شما هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید از این دوربین استفاده کنید. در باقی زمان‌ها آن را در درون دستگاه پنهان کرده و غیر فعال کنید.

Huawei Matebook D15 از تعداد زیادی درگاه ارتباطی استفاده می‌کند. درگاه هل به شما انعطاف لازم جهت کار با دستگاه و اتصال آن به دیگر دستگاه‌ها را به راحتی و با گستردگی زیاد می‌دهد. در نهایت در صورتی که از گوشی‌های جدیدتر هواوی که قابلیت Huawei Share دارند، استفاده می‌کنید نیز می‌توانید تنها با لمس گوشی و لپ‌تاپ با یکدیگر، تصویر گوشی را به لپ‌تاپ منتقل کرده و به راحتی به از تجربه گوشی هوشمند خود در لپ‌تاپ بهره ببرید.

لپ‌تاپ های هواوی
لپ‌تاپ Huawei Matebook D15 هم‌اکنون مدتی است که در دو مدل در بازار ایران عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خریداری آن اقدام نمایند. برای دریافت اطلاعات در مورد فروشگاه‌های معتبر لطفا به لیست فروشگاه‌ها مراجعه نمائید. مشخصات کامل دو محصول جدید هوآوی در ادامه آمده است.

بررسی میت بوک دی 15

محصول مرتبط: لپ تاپ هوآوی مدل matebook 13

برچسب‌ها:

محصولات مرتبط

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!