چکیده‌ای از بررسی تبلت T10 توسط رسانه شهر سخت افزار در رسانه

چکیده‌ای از بررسی تبلت T10 توسط رسانه شهر سخت افزار

تبلت MatePad T10 یکی از محصولات جالب توجه هواوی است که چندی پیش وارد بازار کشور شده است. رسانه شهر سخت‌افزار به بررسی تبلت T10 پرداخته تا عملکرد آن در بخش‌های مختلف را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهد. از نظر این رسانه، نتایج بررسی تبلت تی 10 نشان داد که، هواوی matepad t10 تبلتی خوش قیمت با نمایشگر بزرگ است که می‌تواند طیف نسبتاً کاملی از امکانات را در کلاس کاری خود ارائه دهد. در ادامه با هم نگاهی به نقد و بررسی تبلت تی 10 می‌اندازیم.

شهر سخت‌افزار در بررسی تبلت هواوی تی 10 عملکرد کلی هواوی در عرضه یک محصول اقتصادی با امکانات مناسب را موفق ارزیابی کرده و معتقد است که تبلت MatePad T10 هواوی با نمایشگر 9.7 اینچی از نوع IPS، بدنه‌ی آلومینیومی، اسپیکرهای استریو و تراشه‌ی Kirin 710A  محصولی با ارزش خرید بالاست.

استفاده از رابط کاربری EMUI 10.1 بر پایه اندروید 10 نیز از ویژگی‌های جالب توجه این محصول است که امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نگاهی به نقد و بررسی شهر سخت افزار از تبلت هواوی میت پد T10

بررسی تبلت هوآوی تی 10 در بخش طراحی و کیفیت ساخت هم جالب توجه بود، کارشناسان شهر سخت افزار به استفاده از بدنه مستحکم آلومینیومی و طراحی یکپارچه محصول اشاره ویژه‌ای داشته و معتقد اند که در دست گرفتن این تبلت حس یک محصول خوب و رده بالا را به کاربر منتقل می‌کند.

نمایشگر این تبلت نیز به لطف فناوری IPS از زاویه دید بالایی برخوردار است و این رسانه آن را محصولی مناسب برای تماشای ویدئو و انواع محتوا قلمداد نموده که در کنار آن محصولی عالی جهت مطالعه است. امکانات هواوی MatePad T10 در این بخش شامل سه حالت نمایش Eye Comfort، eBook mode و Dark mode می‌شوند که برای هر کاربردی یک سناریو محافظت از چشم را پیشنهاد می‌دهد.

دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو نیز نیازهای روزمره کاربران این تبلت را برطرف خواهند کرد. در بررسی این رسانه از سخت‌افزار این تبلت به نکات بارزی مانند چیپ‌ست هشت هسته‌ای Kirin 710A و استفاده از حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی همراه با حافظه رم 2 گیگابایتی نیز اشاره شده است که امکان انجام بازی وب‌گردی و بسیاری از فعالیت‌های روزانه را برای کاربران فراهم می‌کند.

بررسی تبلت هوآوی میت پد T10 از نظر قابلیت ارتباطات

این تبلت در بخش ارتباطات نیز با ارائه قابلیت‌های ارتباطی مانند پشتیبانی از سیم‌کارت و شبکه‌های 4G سرعت آپلود و دانلود خوبی را در اختیار کاربر می‌کند و از طیف کاملی از امکانات دیگر مانند وای فای نسخه 5 ، بلوتوث نسخه‌ی 5 و همچنین سیستم موقعیت‌یاب AGPS برخوردار است.

در آزمون‌های انجام شده توسط شهر سخت افزار، تبلت میت پد T10 توانایی شارژدهی خوبی از خود نشان داده که با یک ساعت پخش ویدئو Full HD تنها 7 درصد، یک ساعت وبگردی 9 درصد، یک ساعت مکالمه 8 درصد و یک ساعت گردش در شبکه‌های اجتماعی تنها 8 درصد از شارژ دستگاه کاهش می‌یابد که این رسانه معتقد است عملکرد شارژدهی دستگاه در حد متعادل و بسیار مناسبی قرار دارد.

بررسی تبلت هوآوی میت پد T10

یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در بررسی میت پد تی 10 بخش امکانات صوتی و استفاده از اسپیکرهای باکیفیت Harman Kardon در این تبلت است که ترکیب با فناوری اختصاصی HUAWEI Histen 6.1  موجب شده تا در حالات مختلف همواره عملکردی مناسب را از آن شاهد باشیم.

در انتها، ویژگی‌های نرم‌افزاری EMUI 10.1 در رابط کاربری مانند موتور جستجوی قدرتمند Petal Search همراه با مارکت اختصاصی دانلود نرم‌افزار App Gallery و همچنین قابلیت Kids Corner برای مدیریت استفاده کودکان از تبلت نیز مورد اشاره قرار گرفته که به کاربران کمک می‌کند امکان استفاده مناسب هر عضوی از خانواده از تبلت را میسر می‌سازد.

در انتهای این بررسی شهر سخت‌افزار به قیمت منطقی دستگاه همراه با کیفیت ساخت خوب بدنه، صفحه نمایش مناسب مالتی‌مدیا و رسانه همراه با سیستم صوتی قدرتمند و شارژدهی بالا به عنوان برترین نکات تبلت امتیاز 8 از 10 و نشان Good Value را اعطا نموده که نشان‌دهنده کیفیت و ارزش خرید بالای دستگاه است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!