معرفی استاندارد محافظت از چشم TÜV Rheinland در لپ تاپ های هواوی مقاله و آموزش

معرفی استاندارد محافظت از چشم TÜV Rheinland در لپ تاپ های هواوی

نگاه کردن به نمایشگر گاهی می‌تواند بسیار سخت و طاقت‌فرسا باشد و بعد از گذشت چند ساعت چشم‌ها را خسته کرده و راندمان کاری را به شدت پایین بیاورد. شرکت هواوی برای حل این چالش‌ها و لذت‌بخش‌تر کردن زندگی دیجیتال کاربران، در گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های خود از فناوری کاهش نور آبی با گواهی استاندارد محافظت از چشم TÜV Rheinland استفاده کرده است.

در دو سال اخیر با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از افراد کارهای خود را در خانه انجام دهند و دانشجویان نیز مجبورند از طریق لپ‌تاپ یا تلفن همراه خود در کلاس‌هایشان شرکت کنند. همین موضوع باعث شده داشتن یک دستگاه سبک با نمایشگر خوب بیشتر از قبل اهمیت پیدا کند.

استاندارد TÜV Rheinland چیست؟

استاندارد محافظت از چشم TÜV Rheinland یکی از معتبرترین شرکت‌های اجرای تست‌های آزمایشگاهی و صدور گواهی بر اساس ISO، IEC و دیگر استانداردهای بین‌المللی بوده و به کمک تجهیزات تست پیشرفته و کارشناسان ماهر خود، هم‌اکنون سومین شرکت برتر جهان در صدور گواهی و معتبرترین شرکت در زمینه صدور گواهی‌های استاندارد برای محصولات الکترونیکی به شمار می‌رود.

محافظت از چشم در لپ تاپ های هواوی TÜV Rheinland به طور مشترک توسط هواوی و این شرکت به رسمیت شناخته شده تا با استفاده از روش‌های تست سخت‌گیرانه، فناوری‌هایی مانند کاهش نور آبی را برای محصولات دیجیتال تایید کند.

چرا گواهی کاهش نور آبی TÜV Rheinland اهمیت دارد؟

نور آبی قادر است به دلیل طول موج پایین خود به شبکیه چشم انسان نفوذ کند و قرار گرفتن در معرض این نور می‌تواند باعث خستگی چشم شده، در دراز مدت به سلول‌های حساس به نور شبکه آسیب برساند و حتی منجر به دست دادن دائمی دید انسان شود. به همین دلیل برخورداری از یک نمایشگر مجهز به فناوری‌های کاهش نور آبی تایید شده توسط نهادهای صدور گواهی معتبر را باید یکی‌ از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز دستگاه‌های دارای صفحه نمایش دانست.

نمایشگر دارای استاندارد محافظت از چشم TÜV Rheinland در لپ‌تاپ‌ها هواوی

حال که با مشکلات احتمالی ناشی از قرار گرفتن بیش از اندازه چشم در معرض نور آبی متساعد شده توسط نمایشگرها آشنا شدیم و به اهمیت فناوری‌های کاهش نور آبی پی بردیم، به بررسی این فناوری در لپ‌تاپ‌های هواوی می‌پردازیم.

لپ‌تاپ‌های سری D هواوی از موفق‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار هستند و هواوی بخش زیادی از این موفقیت را مدیون داشتن نمایشگر با کیفیت و ایمن در کنار خصوصیات سخت‌افزاری قدرتمند است.

استاندارد محافظت از چشم

صفحه نمایش این لپ‌تاپ‌ها با فناوری IPS و به صورت مات تولید شده اند تا کاربران بتوانند محتوای مورد نظر خود را بدون نگرانی از بازتاب نور روی نمایشگر مشاهده کنند. لپ‌تاپ‌های سری D همچنین با تلفیق راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تراز سفیدی را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند تا میزان نور آبی ورودی به چشم‌ها کاهش پیدا کرده و تجربه بصری دلپذیر‌تری در اختیار کاربران قرار گیرد.

فناوری کاهش نور آبی هواوی با دقت تمام و توسط بهترین متخصصان این شرکت توسعه داده شده و توانسته تست‌های سخت‌گیرانه استاندارد محافظت از چشم TÜV Rheinland را با موفقیت پشت سر بگذارد. نکته بسیار مهم در مورد این فناوری را باید تعادل شگفت‌انگیز میان مراقبت از چشم‌ها و بالا نگه داشتن کیفیت و دقت رنگ‌ها دانست.

مزایای استانداردهای TÜV Rheinland

اگر با یک لپ‌تاپ سری D هواوی کار کنید، متوجه می‌شوید که رنگ‌ها روشن و زنده به نظر می‌رسند و چشم‌های شما نیز خسته نمی‌شوند.

این مهم به کمک یکی دیگر از تکنولوژی‌های موجود در نمایشگر لپ‌تاپ‌های هواوی ممکن شده که HUAWEI ClariVu Display Enhancement نام گرفته است. این فناوری جزئیات رنگ هر تصویری را به صورت خودکار بهبود می‌بخشد.

استاندارد محافظت از چشم

برای فعال کردن حالت حفاظت از چشم، روی دسکتاپ خود راست کلیک کرده و گزینه Display Manager را انتخاب کنید. حال تنها کافی است گزینه Eye Comfort را فعال نمایید. با این کار بلافاصله متوجه خواهید شد که تُن رنگ‌های نمایشگر گرم‌تر می‌شود.

اگر روزانه زمان زیادی با دستگاه خود کار می‌کنید یا باید در جلسه‌های آنلاین با استادها و هم‌کلاسی‌های خود شرکت کنید، لپ‌تاپ‌های هواوی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود، زیرا علاوه بر داشتن قابلیت کاهش نور آبی، مات هستند و هیچ نوری را از خود بازتاب نمی‌دهند.

لولای لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D14 را می‌توان تا 180 درجه باز کرد. به همین دلیل اگر تمام روز را نشسته‌اید و نیاز دارید تا از جای خود بلند شوید، قادر خواهید بود نمایشگر لپ‌تاپ را با هر زاویه‌ای که دوست دارید تنظیم کرده و به صورت ایستاده یا خوابیده به ادامه کار خود بپردازید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!