خلاقیت هواوی با یک قابلیت کاربردی ؛ Watch 3 ناظر بر شستشوی صحیح دست‌ها مقاله و آموزش

خلاقیت هواوی با یک قابلیت کاربردی ؛ Watch 3 ناظر بر شستشوی صحیح دست‌ها

این روزها شاید بیشتر از هر زمانی به شهروندان یادآوری می‎شود که بهداشت فردی و عمومی و در رأس آنها شستشوی صحیح دست‌ها تا چه حد می‎‌توانید کارآمد و مفید باشد. خوشبختانه برای کاربرانی که از ساعت هواوی واچ 3 استفاده می‎‌کنند قابلیت جدیدی ارائه شده که ننظارت بر شستن دست ها داشته و می‌‎تواند به شما در حفظ سلامتی و بهداشت، کمک شایانی کند.

مسلماً شما نیز در دوران شیوع بیماری کرونا این توصیه بهداشتی را از رسانه‎ ها شنیده ‎اید که اولین قدم در ممانعت از گسترش و ابتلا به این بیماری، حفظ سلامت فردی و به خصوص شستشوی مداوم و صحیح دست‌هاست.

به تازگی برخی گجت‌های ویژه در انواع و اشکال مختلف تولید شده‎‌اند که به کاربر زمان صحیح شستشوی دست‌ها را یادآوری کرده یا حتی بر روندنظارت بر شستن دست ها نظارت می‌‎کنند. اما اگر شما یکی از دارندگان ساعت‌های هوشمند سری HUAWEI Watch 3 هستید می‌توانید بدون دغدغه و استفاده از ابزار اضافی، یک همراه با دقت جهت نظارت بر شستشوی کافی دست‌هایتان داشته باشید.

شاید در ظاهر شستن دست‌ها کار ساده‌ای به نظر برسد یا تصور کنید، ممکن نیست کسی شستن دست‌های خود را فراموش کند. با این حال، مطالعات علمی نشان می‌دهد بسیاری از افراد با وجود دسترسی به آب سالم و مواد شوینده، مدت استاندارد برای شستن اصولی دست‌ها و دفعات لازم در طول روز را رعایت نمی‌کنند. هواوی واچ 3 قادر به تشخیص طول مدت شستشوی دست است و به‌راحتی کاربر را از شستشوی کافی دست مطلع می‌کند.

نظارت بر نظارت بر شستن دست ها با هواوی واچ 3

هواوی در قابلیت نظارت بر شستن دست ها، با استفاده از داده‌های دریافتی توسط حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و حتی میکروفون موجود در ساعت هوشمند، به صورت خودکار، فرایند شستشوی دست را شناسایی می‎‌کند. پس از شناسایی شروع فرایند شستشوی دست، ساعت هوشمند به شما تایمری نشان می‎دهد که برای مدت زمان 20 ثانیه کوک شده و شروع به شمردن می‎‌کند. لازم به ذکر است که 20 ثانیه شستشوی صحیح دست‎‌ها، زمانی است که توسط سازمان بهداشت جهانی برای یک فرایند پاک‌سازی کامل دست از میکروب‌ها و آلودگی‌ها عنوان شده است.

البته قابلیت‌های ویژه سلامتی این ساعت تنها در یادآوری زمان لازم و ناظر بر شستشوی صحیح دست ها خلاصه نمی‌شود. قابلیت شمارش سرعت ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، پایش فرایند خواب و حتی دمای پوست (تَب) از جمله دیگر توانایی‌های این ساعت هوشمند است که نظارت بر آنها می‌تواند گزارشی اجمالی و بسیار مناسب از وضعیت تندرستی و سلامتی فرد را در اختیارش قرار دهد.

ناظر بر شستشوی صحیح دست ها

ساعت‌های هوشمند سری واچ 3 هواوی به‌زودی در بازار ایران نیز با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!