چرا تبلت هوای Matepad 11 بهترین تبلت سال 2021 است؟ مقاله و آموزش

چرا تبلت هوای Matepad 11 بهترین تبلت سال 2021 است؟

انتخاب بهترین‌ها در هر گروه ابزارهای تخصصی به شناخت شما از نیازهای خود وابسته است. با این حال برخی مواقع، دستگاه‎هایی در بازار تولید می‎شوند که هیچ نقطه ضعفی نداشته و به راحتی می‎توانند همه نیازهای کاربران را مرتفع کنند. تبلت هواوی میت پد 11 یکی از این محصولات است که شاید بتوان آن را در ردیف بهترین تبلت سال 2021 جای داد.

از آنجایی که ممکن است یک تبلت برای حل بسیاری از مشکلات و راهکاری برای ارتباط و امور مختلف مورد استفاده قرار گیرد، داشتن قابلیت‎ های همه جانبه می‎تواند مهمترین فاکتور برای انتخاب بهترین تبلت برای هر کاربری باشد.

تبلت میت پد 11 که به تازگی توسط شرکت هواوی معرفی شده را می‎ توان نمونه عالی از تکامل برای یک تبلت همچنین برترین تبلت سال 2021 دانست. محصولی که در همه بخش‎ ها بهترین قابلیت ‎ها و ویژگی‎ ها را در اختیار کاربران قرار می‎ دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم چرا MatePad 11 می‎ تواند بهترین تبلت و انتخاب برای سال 2021 باشد.

نمایشگر با کیفیت و هماهنگ با طراحی محصول

هواوی در این تبلت جذاب از یک نمایشگر 10.95 اینچی IPS LCD استفاده کرده که رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل را با یک اتفاق جذاب همراه کرده است. این تبلت جز اولین تبلت‎های عرضه شده به بازار است که قابلیت نمایش محتوا با نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد.

میت 11، برترین تبلت سال 2021

چنین نرخ بروزرسانی می‎ تواند نگاه کاربر به تبلت‎ ها را به صورت کامل دگرگون کند. نمایش محتوای بسیار نرم و روان همراه با گرافیک سطح بالا این تبلت را به گزینه ‎ای ایده ‎آل برای طراحی، انیمیشن و بازی کردن تبدیل کند که در هر لحظه نیز از گشت و گذار در رابط کاربری آن لذت خواهید برد.

برگ برنده دیگر این تبلت به عنوان بهترین تبلت سال 2021، قابلیت پشتیبانی از فضای رنگ DCI-P3 است که به کاربر اجازه می‎دهد رنگ و لعاب محتوای نمایش داده شده را با نزدیک‎‌ترین حالت به محتوای واقعی و قوه بینایی انسان، ببیند. این ویژگی در کنار افکت ‎های زنده HDR رنگ ‎های زنده‎ تر، طبیعی ‎تر و جذاب‎ تر را به تصویر می‎ کشد که در نمایش فیلم و ویدئو و بازی، تجربه کاربر را متحول خواهد کرد.

ذهن طرفداران هواوی به طراحی‌های مینیمال و استثنایی عادت کرده است و باید گفت میت‌پد 11 موفق شده با وفادار ماندن به زبان طراحی محصولات این شرکت، ظاهری شیک و کاملاً لوکس را از خود به نمایش بگذارد و از نظر طراحی نیز یکی از برترین تبلت سال 2021 لقب گیرد.

برترین تبلت سال 2021

فراموش نکنید که بدنه بسیار نازک و البته باکیفیت فلزی، دیگر ویژگی خاص این تبلت است که به همراه با زیبایی، راحتی در حمل و نقل و استفاده از تبلت با یک دست را نیز میسر خواهد کرد.

قلم بینظیر و طیف گسترده هماهنگی با ابزارهای تکمیل کننده

یکی از ویژگی‎ های مهم این تبلت که آن را به بهترین تبلت سال 2021 تبدیل کرده است، این است که که به صورت کامل قابلیت تبدیل شدن به یک لپ‎تاپ یا یک لوح و بوم طراحی کامل را دارد. این تبلت در کنار پشتیبانی از کیبورد و موس بلوتوثی و قابلیت اتصال و جفت شدن فیزیکی و بی‎سیم به آنها از نسل دوم قلم‎ های هواوی M Pencil نیز پشتیبانی می‎ کند.

قلم ‎های جدید هواوی با کاهش زمان تأخیر به رقم باورنکردنی 2 میلی‌ثانیه، حسی نزدیک به کار کردن با مداد و خودکارهای سنتی را در ذهن شما تداعی خواهد کرد.

مضاف بر این، پشتیبانی از 4096 سطح حساسیت در برابر فشار به نوک قلم نیز به شما این امکان را می‎‌دهد که دقیقاً مانند قلم‎ های واقعی، روی صفحه نمایش طرح خود را پیاده کرده و ضخامت هر خطی که رسم می‎ کنید را با دقت بسیار بالا، تغییر دهید. این ویژگی به صورت خاص در مورد طراحی و خلق نقشه‎ ها یا نقاشی در سطوح پیشرفته مانند راندو و اسکیس، به صورت مجازی قابل استفاده خواهند بود.

بررسی میت پد 11، بهترین تبلت سال 2021 از نظر مراقبت از چشم کاربر

به همان دلیلی که در ابتدای مطلب برای بیشتر در منزل ماندن و استفاده از آموزش ‎های آنلاین عنوان شد، ممکن است نیاز داشته باشید بیشتر از حالت عادی در روز از تبلت خود استفاده کنید. در این حالت مراقبت از چشم‎ ها امری ضروری و بسیار مهم خواهد بود.

در همین خصوص هواوی با استفاده از الگوریتم‎های تنظیم نور تابانده شده از نمایشگر به چشم کاربر موفق به دریافت دو استاندارد محافظتی TÜV Rheinland Low Blue Light و TÜV Rheinland Flicker Free برای تبلت MatePad 11 شده است که می‌تواند مراقبت از چشمان شما در هنگام کار کردن طولانی مدت و ممانعت از خستگی چشم حین استفاده از تبلت را تضمین کند.

یکپارچگی به لطف سیستمعامل هارمونی

باید به این نکته اشاره کرد که با استفاده از سیستم‎عامل هارمونی در این تبلت، علاوه بر نرم‎افزارهای اندرویدی که پیش از این در دیگر محصولات هواوی قابل نصب بود، نرم‎افزارهای ویژه بر پایه هارمونی با سرعت و کارایی بسیار بیشتر نیز قابل نصب هستند.

یکپارچگی با دیگر دستگاه ‎ها تنها یکی از مزیت‎ های هارمونی است. سرعت بسیار بالاتر، استفاده کمتر از منابع سخت‎ افزاری که شارژدهی بیشتر و پاسخ‎ دهی روان و سریعتر را نتیجه داده در کنار بازه طولانی‎ تر پشتیبانی از نرم ‎افزار را باید از ویژگی‎ های این سیستم‎ عامل بدانیم.

اما به صورت خاص هواوی قابلیت ‎های متعددی را برای استفاده بهتر از فضای بزرگ نمایشگر با سیستم ‎عامل هارمونی ایجاد کرده است. ایجاد تحول در قابلیت Multi-Window و قابلیت‎ های کاربردی مانند App Multiplier به کاربر کمک می‎ کند در یک زمان قادر به انجام چندین کار با تبلت خود باشد و دیگر زمان اضافی برای جابجایی بین نرم ‎افزارها و صفحات تلف نکند.

قابلیت‌های اشتراک صفحه نمایش با دستگاه های دیگر در میت پد 11 هواوی،بهترین تبلت 2021

یکی دیگر از ویژگی‎ های جذاب دیگر این تبلت، قابلیت اشتراک تصاویر با گوشی، لپ‎تاپ یا حتی تلویزیون است. این ویژگی در سه حالت Mirror، Extend و Collaborate قابل استفاده است.

بی دلیل نیست که میت پد 11 هواوی را به عنوان بهترین تبلت سال 2021 لقب داده ایم. هواوی در این تلبت لوکس و جدید خود امکانات جالبی تعبیه کرده است.

حالت Mirror یا آینه در میت پد 11، همان‌طور که از نامش پیداست، صفحه نمایش لپ‌تاپ شما را روی تبلت به نمایش می‌گذارد تا بتوانید در آن فایل‌ها و اسناد خود را در آن مشاهده کنید. حالت Extend صفحه نمایش تبلت میت‌پد 11 شما را به نمایشگر دومی برای لپ ‎تاپ تبدیل می‌کند تا فضای بزرگ‌تری برای مشاهده محتوا در اختیار داشته باشید. حالت Collaborate نیز امکان برخورداری از جابه‌جایی هر گونه عکس یا فایل بین دو پلتفرم را با کشیدن و رها کردن آن فراهم می‌کند.

از سوی دیگر می ‎توانید محتوای گوشی هوشمند را به راحتی روی تبلت خود نمایش داده و حتی چندین نرم ‎افزار گوشی را در تبلت به صورت جداگانه اجرا کنید.

ارتباط فوق سریع و قابلیت های چند رسانه ای سطح بالا

اگر بخواهیم در بین لیست بهترین تبلت سال 2021 یک کدام را انتخاب کنیم قطعا سرعت عملکرد از مهمترین فاکتورهایی است که مد نظر قرار می دهیم. استفاده از تراشه 7 نانومتری Snapdragon 865 قابلیت ‎های فراوانی را در اختیار میت پد 11 هواوی قرار داده که در کنار قدرت بالای پردازشی سخت ‎افزار باید به ارتباط Wi-Fi 6 با قابلیت رسیدن به حداکثر سرعت انتقال داده 1.2 گیگابایت بر ثانیه اشاره کنیم. همچنین طراحی آنتن‎های داخلی نیز به صورتی انجام گرفته که پایداری بالایی در هر نوع ارتباط صورت گیرد و هیچ‎گاه شاهد قطع و وصل‎ های ناگهانی حین ویدئو کنفرانس‎ها یا استفاده از اینترنت نباشیم.

برترین تبلت 2021

هواوی در این تبلت از 4 میکروفون مجزا برای اهداف مختلف و چهار نیز استفاده کرده که حین ارتباطات صوتی و تصویری، صدای شما با بالاترین دقت ممکن منتقل شود. از سوی دیگر چهار بلندگوی باکیفیت تنظیم شده توسط کمپانی مشهور Harmon/Kardon در چهار گوشه دستگاه و بهره‎ گیری از الگوریتم ‎های پردازش صوتی Histen 7.0 Audio، صدایی بسیار شفاف و پرقدرت را ارائه می‎ کند که حس متفاوتی از صدا در تبلت ‎ها را به شما القا خواهد کرد.

جمع بندی

با در نظر گرفتن کلیه ویژگی‎ های این تبلت شاید نتوان هیچ عیب و ایراد خاصی از آن گرفت. در بخش صوتی  و تصویری همه چیز برای ایجاد کیفیتی بالاتر از هر آنچه قبلاً دیده باشید منتظر شماست. وقتی به سخت ‎افزار و ارتباطات دستگاه رجوع کنید نیز همه چیز سریع و رده بالاست. نرم ‎افزار هماهنگ با دستگاه و انبوه قابلیت‎ های کاربردی و سریع، بهره ‎وری این تبلت را دوچندان کرده و نمایشگر حرفه‎ ای که ویترینی زیبا از ویژگی‎ های تبلت را ارائه می‎ کند، همگی دلایلی هستند که موجب می‎ شود بتوان به راحتی MatePad 11 را در ردیف بهترین تبلت‎‌های سال قرار داد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!