تبلت هوآوی MatePad Pro 13.2 اینچی، انتخاب نهایی شما در انتهای این مقاله مقاله و آموزش

تبلت هوآوی MatePad Pro 13.2 اینچی، انتخاب نهایی شما در انتهای این مقاله

با افزایش تقاضا برای تبلت در میان مصرف‌کنندگان، تنوع رو به رشدی از مدل‌ها وجود دارد که نیازهای مختلف را برآورده می‌کند. سوال مشترک همه کاربران این است که “کدام تبلت بهتر است؟” HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی جدیدترین تبلت رونمایی شده توسط هوآوی است که نشان دهنده تلاش‌های این شرکت برای توسعه روند نوآوری در محصولات خود می‌باشد.

نهایت ظرافت در طراحی: بزرگ‌تر، سبک‌تر، نازک‌تر و جذاب‌تر

تصور اینکه یک تبلت بتواند صفحه نمایش بزرگی را ارائه دهد و در عین حال سبک و باریک باشد، سخت است، اما تبلت هوآوی MatePad Pro 13.2 اینچی دقیقاً این کار را انجام می دهد. با صفحه نمایش 13.2 اینچی، این تبلت بزرگترین صفحه نمایشی را دارد که هوآوی تا به حال در یک تبلت ارائه کرده ، وزن آن تنها 580 گرم است، یعنی سبک تر از بسیاری از تبلت های 12 اینچی، با ضخامت تنها 5.5 میلی متر، که آن را به تقریباً باریک‌ترین تبلت موجود در بازار تبدیل می‌کند. وزنی که در طول روز توسط کاربر باید حمل شود را کاهش داده و حمل و نقل آن را بسیار ساده‌تر می‌کند.

 

طراحی سبک و نازک ناشی از در نظر گرفتن دقیق مواد مختلف و ادغام کامل فرآیندهای پیچیده است.  صفحه نمایش OLED این تبلت، انعطاف پذیر بوده که کیفیت نمایش عالی را ارائه می‎دهد. قاب پشتی از مواد فیبر شیشه ای با استحکام بالا ساخته شده که نه تنها تبلت را سبک‌تر و نازک‌تر می‌کند بلکه دوام آن را نیز حفظ بالاتر می‌برد. برای دستیابی به نهایت باریکی، MatePad Pro 13.2 اینچی از چیدمان ابتکاری شبه مادربرد یک طرفه استفاده می‌کند، یعنی دستگاه‌های کلیدی را در یک طرف متمرکز می‌کند تا ضخامت تبلت را به حداقل برساند.

این مواد نه تنها به طراحی سبک و نازک تبلت کمک می‌کنند، بلکه از نظر زیبایی نیز بادوام هستند. HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی دارای طراحی کاملاً جدید با زاویه R است که به آن ظاهری کارآمدتر و زاویه‌دارتر می‌دهد و چسبندگی محکم و راحت‌تری برای آن فراهم می‌کند. همراه با کیفیت ساخت منحصر به فرد، درخشش ظریف فلزی روی سطح تبلت در زیر نورهای مختلف جریان دارد. بافت میکرو شن روی سطح حس لمسی با کیفیتی را ایجاد می‌کند که اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند و در برابر ضربه و خراش مقاوم است.

ممکن است نگران باشید که ترکیب صفحه نمایش بزرگ و طراحی سبک وزن به حاشیه های پهن تر منجر شود که بر جذابیت بصری تأثیر می‌گذارد. در حقیقت، HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق العاده بالا تا 94 درصد است. حاشیه‌های آن به‌طور باورنکردنی نازک و تنها 3.4 میلی‌متر است و دوربین در خارج از صفحه نمایش قرار می‌گیرد، که به معنای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر برای تجربه داشتن دید وسیع‌تر و فراگیرتر است. نسبت صفحه نمایش 3:2، به آن اجازه می‌دهد تا محتوای متنی عمودی و ردیف‌های جدول بیشتری را نمایش دهد و کمک خوبی برای خواندن متن و پردازش جداول یا اسناد در محل کار باشد.

به علاوه این تبلت از صفحه نمایش HUAWEI X-TrueTM استفاده می‌کند، به این معنا که بازتولید رنگ دقیق، تضادهای معتبر بین نور و سایه، تصاویری صاف و شفاف و محافظت راحت از چشم، فراهم شده است.

نهایت قدرت در سخت افزار: روان‌تر، انعطاف‌پذیرتر و حرفه‌ای‌تر

هنگام استفاده از تبلت، ما اغلب آن را با یک قلم و صفحه کلید جفت می‌کنیم تا عملکرد کار یا یادگیری را بیشتر کنیم. قلم هوآوی M-Pencil (نسل سوم) و صفحه کلید مغناطیسی هوشمند هوآوی به عنوان ابزاری برای افزایش بهره‌وری و حرفه‌ای بودن، نهایت راحت و تجربه کاربری راحت را ارائه فراهم می‌کند.

HUAWEI M-Pencil (نسل سوم) اولین قلم هوآوی است که از فناوری NearLink استفاده می‌کند. استفاده از فناوری NearLink به قلم امکان می‌دهد که سریع‌تر و پایدارتر به تبلت متصل شود و امکان اتصال و تعامل یکپارچه با تبلت را فراهم کند. کم‌ترین تأخیر این قلم می‌تواند به 0 ثانیه برسد و تجربه نوشتنی با میزان حساسیت به 10000 فشار سطح را ارائه می‌دهد. این قلم، پاسخ جوهر سریع‌تر، تنظیمات ضخامت خط دقیق‌تر و پاسخگوتر، و ضربه‌های قلم تمیزتری دارد تا تجربه نوشتن سنتی را تا حد زیادی تکرار ‌کند.

علاوه بر این، قلم از الگوریتم “یک کالیبراسیون” استفاده می‌کند که به سیستم اجازه می‌دهد تا خطی بودن را به طور خودکار کالیبره کند. به عنوان مثال، اگر به صورت تصادفی دایره‌ای را در یادداشت های خود ترسیم کنید، الگوریتم می‌تواند به طور خودکار به شما کمک کند آن را به یک دایره استاندارد کالیبره کنید و برای چند ضلعی‌ها، حتی می‌توانید زوایای داخلی را تنظیم کنید. HUAWEI M-Pencil (نسل سوم) با درک نیازهای نوشتاری مختلف نقاشی و یادداشت برداری، دو نوع نوک را ارائه می دهد: نوک‌های شفاف و نوک‌های مات. نوک شفاف آن محکم‌تر و برای نقاشی مناسب تر است. نوک مات کمی نرم‌تر است و تجربه نوشتن انعطاف‌پذیرتری را ارائه می‌کند که برای یادداشت‌برداری ایده‌آل‌تر است.

صفحه‌کلید مغناطیسی هوشمند هوآوی همان تطبیق‌پذیری را به ارث می‌برد که در صفحه‌کلید تبلت‌های 2 در 1 هوآوی وجود دارد. طراحی تقسیم‌شده آن به شما امکان می‌دهد بین فرم لپ‌تاپ، فرم تقسیم‌بندی و استودیو فرم به راحتی جابجا شوید و با سناریوهای مختلفی مانند کار اداری، سرگرمی و کارهای خلاقانه روبرو شوید. به عنوان مثال، هنگام کار، می توانید صفحه کلید را به تبلت متصل کنید و آن را به یک “کامپیوتر” تبدیل کنید. اگر در فضای محدودی هستید، مانند هواپیما یا قطار، می‌توانید صفحه کلید را جدا کنید، اما صفحه کلید همچنان می‌تواند عملکرد عادی صفحه‌کلید را از طریق بلوتوث حفظ کند. در استودیو فرم، محدوده زاویه قابل تنظیم 120 تا 160 درجه صفحه کلید انعطاف پذیر، به شما امکان می‌دهد زاویه را مطابق با ترجیحات شخصی خود تنظیم کنید.

برای ارائه یک تجربه اداری واقعی در سطح رایانه شخصی، در صفحه کلید مغناطیسی هوشمند، میزان فاصله کلیدها را به 1.5 میلی متر افزایش داده شده تا از ضربه زدن راحت و پاسخگو برای تایپ سریع تر و کارآمدتر اطمینان حاصل شود. این صفحه کلید دارای یک صفحه لمسی کامل است. تاچ پد دارای حسگرهای فشار یکنواخت در سراسر سطح خود است که بدون توجه به نقطه‌ای که به آن فشار وارد می‌کنید، بازخورد لمسی ثابتی را ارائه می‌دهد. این طراحی در شرایطی که تبلت به رایانه شخصی تبدیل شود، عملکرد انعطاف‌پذیرتری ارائه می‌دهد، مانند فشار دادن یا کشیدن دو انگشت برای بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی، کشیدن انگشت به چپ یا راست با دو انگشت برای تغییر صفحه، یا کشیدن انگشت به سمت بالا با سه انگشت برای بازگشت به صفحه اصلی.

علاوه بر این، صفحه کلید، درست مانند تبلت، قابلیت حمل بالایی دارد: به باریکی 7.2 میلی متر و وزن تنها 492 گرم. در حالی که بهره‌وری را افزایش می‌دهد، در طول حمل و نقل در فضای باز نیز فشار زیادی به شما وارد نمی‌کند.

نهایت کیفیت صدا: بلندتر، دقیق‌تر، معتبرتر

کیفیت صدای تبلت‌ها اغلب نادیده گرفته می‌شود. با این حال، هنگام استفاده از تبلت برای تماس‌های کنفرانسی، گوش دادن به موسیقی، تماشای تماشای فیلم یا بازی کردن، کیفیت صدا یک نکته قابل توجه است. اگر تبلتی دارای کیفیت صدای داخلی عالی باشد، می‌توانید بدون نیاز به بلندگوهای خارجی از یک تجربه شنیداری فوق العاده لذت ببرید.

تبلت MatePad Pro 13.2 اینچی هوآوی گواهینامه “HUAWEI SOUNDTM” را دریافت کرده که یک فناوری صوتی مستقل توسط هوآوی است که شامل فناوری صدای فراگیر پیشرفته، فناوری فرکانس پایین و فناوری کاهش نویز می‌شود.

این تبلت دارای طراحی متقاطع شش بلندگو، شامل 4 ووفر سفارشی و 2 توییتر است که می‌تواند حداکثر بلندی صدای 82 دسی بل را داشته باشد. ضمن افزایش صدا، کیفیت صدا نیز تقویت می‌شود. الگوریتم بهبود فرکانس پایین SmartBass سیگنال‌های فرکانس پایین بلندگوها را تقویت می‌کند و به ریتم‌های فرکانس پایین قدرتمند و صدای باس دقیق‌تر در موسیقی منجر می‌شود. فناوری میکسر مجازی برای سناریوهای مختلفی مانند موسیقی، فیلم، آموزش و بازی طراحی شده است و به طور خودکار صحنه مناسب را تشخیص داده و افکت های صوتی را بر اساس آن تنظیم می‌کند. به عنوان مثال، هنگام گوش دادن به موسیقی، آوازها و سازهای غنی و دقیق شنیده می‌شود. هنگام تماشای فیلم، دیالوگ‌های شخصیت ها و صداهای پس زمینه افزایش می‌یابد. سر و صدا به طور خودکار در طول کلاس های آنلاین یا کنفرانس‌های تلفنی کاهش و جزئیاتی مانند شکستن شیشه، قدم زدن و پرش در طول بازی افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، الگوریتم مدل فضایی با وضوح بالا، حس فضایی و جهت صدا را افزایش می‌دهد و تجربه صدای فراگیرتری  را ارائه می‌کند، چه با استفاده از هدفون چه پخش صدا از طریق بلندگوها، جلوه‌های میدان صوتی واقعی به طور کامل بازتولید می‌شود.

نهایت سرعت: سریع‌تر و پرشتاب‌تر

در سبک زندگی سریع، عمر باتری و قدرت سیگنال اغلب در هنگام استفاده از تبلت ها نگران‌کننده هستند. تبلت هوآوی MatePad Pro 13.2 اینچی دارای قابلیت شارژ سریع 88 واتی است که تنها 10 دقیقه شارژ، برای تماشای یک فیلم کامل با آن کافی است و شارژ کامل دستگاه تنها به 65 دقیقه زمان نیاز دارد. ساختار باتری‌های 2S، ضمن حفظ ایمنی، ظرفیت باتری تبلت را دو برابر می‌کند، که مانند اهدای قلب قدرتمندتر به تبلت است و به آن اجازه می‌دهد فورا پتانسیل کامل خود را آزاد کند. این افزایش قدرت برای ارائه یک تجربه صوتی و صفحه نمایش قدرتمند بسیار مهم است.

از نظر قدرت سیگنال، MatePad Pro 13.2 اینچی از یک طرح خوشه آنتن فراگیر برای سیستم آنتن Wi-Fi خود استفاده می‌کند که می‌تواند به طور قابل توجهی دریافت سیگنال جهت‌دار و پایدار را افزایش دهد. در نتیجه، می‌توانید از تجربه شبکه یکپارچه بدون نقاط کور یا زوایای مرده لذت ببرید. 360 درجه اتصال، در هر زمان و هر مکان.

HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی نه تنها نهایت مشخصات سخت افزاری را دارد، بلکه ویژگی‌های نرم افزاری عالی را نیز ارائه می‌دهد. از عملکردهایی مانند App Multiplier و Multi-window، تا One Step Split Screen و One Step Small Window، این تبلت تنظیمات بیشتری را به نسبت‌های چند پنجره اضافه می‌کند و به شما امکان می‌دهد آزادانه بین سه نسبت پنجره مختلف سوئیچ کنید، یعنی کارکردهایی شبیه به رایانه شخصی.

علاوه بر این، ویژگی‌هایی مانند نمایش نظرات و جلسات آنلاین با حاشیه‌نویسی با یک کلیک به شما امکان می‌دهد آزادانه نظر دهید یا محتوایی را که برای دیگران نمایش داده می‌شود حاشیه‌نویسی کنید و کارایی ارتباط را تا حد زیادی افزایش دهید.

HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی با طراحی شیک، عملکرد قدرتمند و تجربه کاربری برتر، محدودیت‌های تبلت‌های سنتی را از بین می‌برد و به تبلتی مدرن تبدیل می‌شود که بسته به انتخاب شما، در زمان و شرایط مختلف، کاربردهای متفاوتی را از خود نشان می‌دهد.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!