چرا مانیتور هواوی MateView GT بهترین انتخاب ممکن برای گیمرهای سخت پسند است؟ مقاله و آموزش

چرا مانیتور هواوی MateView GT بهترین انتخاب ممکن برای گیمرهای سخت پسند است؟

هواوی با معرفی MateView GT انتظارات گیمرها از یک مانیتور گیمینگ را چند پله ارتقا داده است. این مانیتور گیمینگ هواوی از جدیدترین فناوری‌های روز بهره برده و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود انتظارات هر کاربری را برآورده می‌کند. قابلیت‌هایی که در ادامه این مطلب به آنها پرداخته‌شده می‌تواند پاسخی در خور برای انتظارات گیمرهای تمام حرفه‌ای باشد.

هم‌زمان با پیشرفت بازی‌های رایانه‌ای، سلیقه و ذائقه کاربران هم‌تغییر کرده است و امروزه استفاده از مانیتورهای فوق عریض خمیده یکی از پیش‌نیازهای سیستم گیمینگ محسوب می‌شود. این محصولات علاوه بر طراحی جذاب، به لطف نمایشگر عریض خود تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز را برای گیمرها رقم می‌زنند. علاوه بر این نرخ تازه‌سازی بالای نمایشگر هم از دیگر مواردی است که گیمرها هنگام خرید به آن توجه دارند. از طرفی هم کاربران مدت زیادی را پشت سیستم گمینگ خود به انجام بازی‌های رایانه‌ای می‌پردازند، بنابراین مهم است مانتیور آنها از فیلتر نور آبی برخوردار باشد تا موجب خستگی چشم نشود.
هواوی با تحقیقات گسترده و در نظر گرفتن نیاز گیمرها و تحلیل رفتار آنها محصولی را ساخته که انتظارات کاربران را برآورده می‌کند؛ محصولی که MateView GT نام دارد و باب سلیقه گیمرهای سخت پسند است.

تجربه هیجان‌انگیز با رنگ‌های واقعی

MateView GT از یک نمایشگر بزرگ 34 اینچی با وضوح 3440 در 1440 پیکسل بهره می‌برد و نسبت تصویر 21 به 9 آن منطقه دید وسیع‌تری را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. میزان انحنای 1500R این نمایشگر تجربه بصری یکپارچه‌ای را برای گیمرها فراهم می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا از هیجان بازی لذت ببرند.
از طرفی هم نمایشگر مانیتور میت ویو GT با پوشش 90 درصدی فضای رنگی P3 در کنار پشتیبانی از عمق رنگ 10 بیتی قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ بوده و با ترسیم تصاویری بارنگ‌های واقعی کاربران را در گیم‌پلی بازی غرق می‌کند.

مانیتور میت ویو GT توانسته گواهی T Rheinland را درزمینه کاهش نور آبی دریافت کند. این بدان معناست که این مانیتور با فیلتر نور آبی موجب عدم آسیب به چشم گیمرها در استفاده‌های طولانی‌مدت می‌شود.

با نمایشگر 165 هرتزی همیشه پیروز میدان هستید

نرخ تازه‌سازی یک ویژگی تعیین‌کننده برای هر مانیتور گیمینگ محسوب می‌شود و بر کیفیت بازی‌ها تأثیر بسزایی دارد. مانیتورهای استاندارد از نرخ تازه‌سازیسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کنند و نرخ نوسازی برای مانیتورهای گیمینگ اغلب تا 160 هرتز افزایش می‌یابد. نرخ نوسازی بالاتر به‌منزله گیم پلی روان‌تر، کاهش آسیب به چشم و بهبود کلی تجربه بازی است. در مقابل نرخ تازه‌سازی پایین می‌تواند منجر به سوسوزدن نمایشگر بشود که موجب خستگی چشم می‌شود.

مانیتور HUAWEI MateView GT دارای نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده 165 هرتز است و تجربه بی‌نظیری را برای کاربران در هنگام بازی رقم می‌زند. علاوه بر این بازی‌های سبک اول شخص یا FPS که در آن‌همه چیز به تصمیم شما در لحظه بستگی دارد، چند دهم ثانیه تأخیر می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. بنابراین نرخ تازه‌سازی بالاتر می‌تواند به گیمرها کمک کند تا از رقبای خود جلو بزنند.

یکی از مشکلاتی که گیمرها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند نرخ متغیر نرخ فریم دهی کارت‌های گرافیک است. درواقع کارت‌های گرافیک نمی‌توانند نرخ فریم دهی ثابتی دربازی‌ها داشته باشند و همین موضوع موجب پایین آمدن کیفیت تصاویر و تجربه بصری ناخوشایند می‌شود که بعضاً خستگی چشم و سردرد را برای گیمرها به دنبال دارد. مانیتور جدید هواوی با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium توانسته مشکلات ناشی از نوسان نرخ فریم دهی کارت‌های گرافیک را تا حدودی مرتفع کند و نرخ نوسازی تصویر را با نرخ فریم دهی بازی‌ها هماهنگ کند تا گیمرها بتوانند از یک تجربه گیمینگ روان‌تر و دل‌چسب‌تر برخوردار شوند. همچنین این مانیتور با بهره‌گیری از قابلیت Dark Field Control به گیمرها این امکان را می‌دهد با تغییر کنتراست صحنه بتوانند جزئیات پنهان در نواحی تیره و تاریک بازی را به‌راحتی تشخیص دهند.

طراحی خلاقانه مانیتور میت‌ویو GT کاربران را از داشتن هدست بی‌نیاز می‌کند

هواوی MateView GT از یک طراحی کاملاً خلاقانه و کاربردی بهره می‌برد و در بخش پایه این مانیتور یک ساندبار حرفه‌ای مخفی‌شده که از دو اسپیکر پنج واتی بهره می‌برد. صدای این اسپیکرها به‌قدری واقعی و شفاف است که گیمرها را از داشتن هدست یا اسپیکر مجزا بی‌نیاز می‌کند. بلندی صدا در این اسپیکرها بیش از 80 دسی‌بل است. علاوه بر این ساندبار منحصربه‌فرد این مانیتور به یک نوار RGB لمسی مجهز است و گیمرها می‌تواند در حین انجام بازی با لمس کردن و کشیدن انگشت خود بر روی آن، بلندی صدا را تنظیم کند.

همچنین این نوار RGB قادر به نمایش رنگ‌ها و جلوه‌های نمایشی متعددی است که هیجان گیمینگ یا گوش کردن به موسیقی را دوچندان می‌کند. علاوه بر موارد ذکرشده، مانیتور میت‌ویو GT از یک میکروفن دوگانه 360 درجه بهره می‌برد که قادر هستند با حذف نویز محیط مکالمه‌ای دل‌پذیر را برای گیمرها در حین اجرای بازی‌های آنلاین رقم بزنند.

جمع‌بندی

هواوی با انبوهی از دانش و تخصص درزمینه تولید گوشی‌های هوشمند، نوت بوک‌ها و تبلت‌ها و ترکیب آنها با فناوری‌های روز دنیا توانسته پاسخی درخور به انتظارات گیمرها بدهد و محصولی منحصربه‌فرد را با ویژگی‌های جذاب و طراحی خلاقانه روانه بازار کند. هواوی MateView GT به‌عنوان اولین نمایشگر گیمینگ خمیده این شرکت، میراث‌دار سال‌ها تجربه و تخصص این شرکت بوده و یک گزینه ایده‌آل برای گیمرها و کاربرانی است که به دنبال سرگرمی‌های صوتی و تصویری فراگیر هستند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!