منتظر تبلت پرچمدار جدید هواوی با نام MatePad Pro 2 باشید اخبار

منتظر تبلت پرچمدار جدید هواوی با نام MatePad Pro 2 باشید

گزارش‌های مختلف از انتشار اطلاعاتی راجع به یک تبلت در وب‌سایت Geekbench حکایت دارد که به‌نظر می‌رسد مربوط به یک تبلت پرچم‌‌دار هواوی باشد. براساس شایعات این تبلت MatePad Pro 2 نام داشته و قرار است جانشین تبلت پرچم‌دار فعلی یعنی میت‌پد پرو بشود.

تبلت میت‌پد پرو 2 که با شناسه محصول WGR-W09 در وب‌سابت گیک‌بنچ ظاهر شده از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین مدل دقیق پردازنده این تبلت مشخص نشده ولی این تراشه هشت هسته‌ای به یک هسته قدرتمند با فرکانس 3.13 گیگاهرتز مجهز بوده که در کنار سه هسته پردازشی با فرکانس 2.54 گیگاهرتز و چهار هسته 2.04 گیگاهرتزی اجزای قلب تپنده این تبلت را تشکیل می‌دهند.

تبلت جدید هواوی میت پد پرو 2 در نتایج آزمون Geekbench موفق به کسب امتیاز 908 در بخش تک‌هسته‌ای و امتیاز 2987 در بخش چند هسته‌ای شده است. همچنین در این آزمون تبلت هواوی به اندروید 10 مجهز بوده است.

تبلت MatePad Pro 2

تست تبلت جدید هوآوی MatePad Pro 2 در Geekbench

اما پرچم‌دار فعلی تبلت‌ های هواوی که با نام تبلت Huawei MatePad Pro شناخته می‌شود از یک نمایشگر 10.8 اینچی با وضوح تصویر +Quad HD بهره برده و دوربین سلفی آن هم در ناچ حفره‌ای صفحه‌نمایش تبلت تعبیه شده است. اما در بخش پردازشی تبلت میت‌پد پرو به چیپست Kirin 990  مجهز بوده و حداکثر قدرت پردازشی آن به 2.86 گیگاهرتز رسیده که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بخش پردازشی این تبلت را تشکیل می‌دهد.

از دیگر مشخصات تبلت پرچم‌دار هواوی یعنی MatePad Pro می‌توان به باتری 7250 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد که با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی انرژی تبلت را تامین می‌کند. همچنین بلندگوی چهارگانه این تبلت از فناوری Histen 6.0 بهره برده و صدایی فراگیر و دلنشینی را ایجاد می‌کند. قلم هوشمند M-Pencil هم از حساسیت بالایی برخوردار بوده به‌طوری‌که می‌تواند فشار را در 4096 سطح تشخیص دهد.

 

پرچم‌دار فعلی هواوی یعنی تبلت MatePad Pro ویژگی‌‌ها و قابلیت‌های جذابی دارد بنابراین انتظار بر این است هواوی سخت‌افزار این تبلت را ارتقا داده و با افزودن قابلیت‌های جذاب دیگر، آن را با نام تبلت میت‌پد پرو 2 معرفی کند. علاوه بر این شایعات از پشتیبانی این تبلت از شبکه ارتباطی 5G و فناوری شارژ 40 واتی سیمی و شارژ بی‌سیم 27 واتی حکایت دارد.

قرار است تبلت MatePad Pro 2 در جریان رویداد هارمونی هواوی و در تاریخ 12 خردادماه به صورت رسمی رونمایی شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!