معرفی تبلت مخصوص کودکان هواوی MatePad T Kids Edition اخبار

معرفی تبلت مخصوص کودکان هواوی MatePad T Kids Edition

هواوی با طراحی تبلتی با نام MatePad T 8 Kids Edition سعی کرده محصولی متناسب با نیاز کودکان شما تولید کند که علاوه بر توجه به خواسته‌های کودکان مراقبت از سلامتی آنها را هم در اولویت قرار دهد.

امروزه دنیای کودکان با آن چیزی که والدینشان در کودکی تجربه کرده‌اند متفاوت است. دنیایی پر از وسایل الکترونیکی از گوشی و تبلت گرفته تا کنسول بازی که به بخش جدایی ناپذیر زندگی کودکان تبدیل شده است. لذا ضرورت تولید محصولاتی که اختصاص به کودکان داشته و بتواند نقش مثبتی را در زندگی آنها ایفا کند به دغدغه بسیاری از شرکت‌ها تبدیل شده است. هواوی که در بسیاری از زمینه‌ها پیشرو است دست به تولید محصولی زده که به صورت خاص برای کودکان طراحی شده و تبلت مخصوص کودکان نام دارد.

اگر کودک شما دانش‌آموز است و در کلاس‌های آنلاین شرکت می‌کند یا از تبلت به‌عنوان وسیله‌ای برای سرگرمی استفاده می‌برد باید تبلتی را انتخاب کنید که ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد. کودکان در این سنین مراحل رشد خود را می‌گذرانند و از لحاظ فیزیکی مقاومت کافی در برابر آسیب‌ها را نداشته لذا باید مراقبت از آنها در اولویت خانواده‌ها قرار داشته باشد.

پرورش خلاقیت در کودکان

اگر به رشد و اعتلای خلاقیت کودک خود اهمیت می‌دهید میت پد 8 اینچی نسخه کودکان تبلتی مناسب برای انجام این کار است. همچنین بدنه این تبلت ضد ضربه بوده و از یک پوشش سیلیکونی بسیار سخت بهره می‌برد که آن را در برابر سقوط از ارتفاع و یا برخورد با اجسام سخت مقاوم می‌کند.

وزن سبک این تبلت‌ها در کنار ابعاد مناسب، آن را به گزینه‌ای عالی برای استفاده کودکان تبدیل نموده و با استفاده از قلم ویژه‌ای که برای انجام کارهایی مانند نقاشی طراحی شده می‌توان خلاقیت کودکان را پرورش داد.

همچنین هواوی برای تبلت کودکان خود پایه نگهدارنده‌ای در نظر گرفته و کودک شما می‌تواند با استفاده از آن به‌راحتی نقاشی کرده و یا به تماشای انیمیشن یا ویدیو بپردازد.

محیط کاربری مناسب و جذاب در تبلت کودکان هواوی

کودکان به محیط‌های پر از رنگ و لعاب و کارتونی علاقه‌مند هستند و هواوی هم به این ویژگی توجه فراوانی داشته و وب سایت Kids Corner  را برای همین منظور ویژه کودکان طراحی کرده است.

رابط کاربری تبلت هواوی محیطی تعاملی با رنگ و لعاب کارتونی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد به‌طوری‌که کودکان با مراجعه آیکون‌های متفاوت و کارتونی این نرم‌افزارها مانند نقاشی و دوربین و غیره می‌توانند به راحتی با تبلت ارتباط برقرار کنند.

قابلیت مراقبت از چشمان کودک در تبلت مخصوص کودکان هوآوی

گفتیم که مراقبت از چشمان کودک یکی از وظایف اصلی تبلت‌های ویژه کودکان بوده و هواوی در این زمینه هم قابلیت‌هایی مانند فیلتر نور آبی یا حالت مطالعه را به تبلت MatePad T 8 Kids Edition اضافه کرده که به صورت کاملاً خودکار از امواج مخرب ساطع شده از نمایشگر تبلت کاسته و از چشمان کودکتان به‌خوبی محافظت می‌کند.

تبلت کودکان هواوی

ناگفته نماند این تبلت قابلیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که توسط آن می‌‌توانید زمان معینی را برای استفاده کودکان از تبلت در نظر بگیرید و این یعنی کودک شما زمانی می‌تواند از تبلت استفاده کند که شما اجازه استفاده از آن را به کودک خود بدهید.

سیستم محافظتی هنگام شارژ دستگاه تبلت برای کودکان هواوی

هواوی به امنیت و مراقبت از کودکان نیز توجه داشته و در همین راستا یک سیستم شارژ امن را نیز طراحی کرده که از دسترسی کودکان به تبلت هنگام شارژ آن جلوگیری می‌کند.

به همین جهت هیچ نگرانی بابت وارد شدن شوک الکتریکی احتمالی به بدن کودکان وجود ندارد، چون‌که هنگام شارژ، تبلت بلااستفاده است.

تبلت برای کودکان هواوی

بازارچه اختصاصی کودکان

از دیگر ویژگی‌های تبلت کودکان هواوی می‌توان به فروشگاه اختصاصی هواوی برای دانلود بازی، نرم‌افزار و دیگر موارد آن هم فقط برای گروه سنی کودکان اشاره کرد.

تبلت مخصوص کودکان هوآوی

این فروشگاه امنیت لازم را برای کودکان شما فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل کنید کودکان دلبند شما به نرم‌افزارهای نامناسب  دسترسی نداشته و نتوانند آنها را دانلود یا نصب کند. علاوه بر این هواوی به فکر بالا بردن مهارت‌های کودکان در کنار رشد استعداد‌های آنها بوده و در فروشگاه خود ابزارهای مناسبی را در اختیار کودکان قرار می‌‌دهد تا والدین شناخت بهتری از مهارت‌های فردی کودک خود پیدا کنند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!