فروش ویژه تبلت هوآوی Matepad T10 آغاز شد اخبارهواوی در ایران

فروش ویژه تبلت هوآوی Matepad T10 آغاز شد

با توجه به شرایط کنونی همه‌گیری ویروس کرونا و لزوم انجام کار، تحصیل و تفریح در خانه، بسیاری رو به خرید دستگاه دیجیتال آورده تا بتوانند نیازهای آموزشی، کاری و در کل نیازهای دیجیتال خود را از این طریق برطرف کنند. هوآوی با آگاهی از شرایط کنونی تصمیم به فروش ویژه تبلت هوآوی Metepad T10 خود با قیمتی استثنایی کرده است.

برای مدتی کوتاه یعنی تا 10 بهمن ماه امسال امکان خرید تبلت هوآوی Matepad T10 با 20 درصد تخفیف و هدیه حافظه جانبی 64 گیگابایتی مهیا شده است. این تخفیف در برندشاپ‌ها یا فروشگاه‌های ‌اختصاصی هوآوی قابل تهیه است.

در ادامه با مشخصات این تبلت بیشتر آشنا خواهیم شد. اما ابتدا به جدول مشخصات هوآوی Matepad T10 توجه فرمائید.

مشخصات فنی تبلت هوآوی Matepad T10
سایز صفحه‌نمایش 9.7 اینچی
رزولوشن و کیفیت تصویر HD 1280×800
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 75%
جنس بدنه فلز و پلاستیک
ابعاد 240.2 *159 * 7.85 میلی‌متر
وزن 450 گرم
رنگ آبی تیره
پردازنده پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 710A
دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی
باتری 5100 میلی آمپر
حافظه رم (RAM) 2 گیگابایت
حافظه داخلی 16 گیگابایت + درگاه Micro SD
حسگر حسگر جاذبه
تجهیزات صوتی 1 میکروفون و 2 اسپیکر
شارژ 5 وات
سیستم عامل Android 10 +EMUI10.1
سیستم محافظت از چشم فیلتر کاهش نور مضر آبی
حالت مخصوص کتابخوانی
صدا مجهز به فناوری Histen 6.1
قابلیت‌ها دیگر برنامه مخصوص کودکان Kid’s Corner

جابجایی آسان

استفاده همزمان از دو برنامه به کمک برنامه HUAWEI App Multiplier

سرگرمی برای همه

هوآوی Matepad T10 یکی از تبلت‌های میان‌رده این شرکت است که برای سرگرمی، تحصیل و حتی کار گزینه بسیار مناسبی است. همانطور که از اسم تبلت نیز مشخص است صفحه‌نمایش این تبلت 10 اینچی است. اما با وجود صفحه‌نمایش بزرگ نیز، این تبلت قابلیت جابه‌جایی بالایی دارد که به دلیل وزن کم و طراحی بدنه نازک آن است. این خاصیت و حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی این تبلت، به شما امکان استفاده از محتوای مخصوص خود مانند برنامه‌ها، بازی‌ها و ویدیو را در هر کجا می‌دهد.

جنس بدنه تبلت هوآوی Matepad T10 از ترکیب فلز و پلاستیک است که ظاهری جذاب به این تبلت داده است. تکمیل‌کننده این ظاهر جذاب رنگ آبی دریایی آن است. وضوح تصویر صفحه‌نمایش میت‌پد تی 10 1280 در 800 پیکسل بوده و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 75 درصد است.

برای کامل شدن این تجربه بصری، هوآوی Matepad T10 مجهز به سیستم صوتی قدرتمندی است. دو اسپیکر این تبلت صدایی استریو با کیفیت و وضوح بالایی را تولید می‌کند که در پخش ویدیو و موسیقی کاربرد خود را به خوبی نشان می‌دهد. ضمن اینکه فناوری صوتی اختصاصی هوآوی یعنی HUAWEI Histen 6.1 نیز به بهتر شدن کیفیت صدا کمک زیادی کرده است.

فروش ویژه تبلت هوآوی

فروش ویژه تبلت هوآوی

ترکیب پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 710A، حافظه سریع «رم» (RAM) 2 گیگابایتی و رابط‌کاربری سریع EMUI 10.1 عملکردی روان را برای تبلت هوآوی Matepad T10 رقم زده تا تبلت تمامی قابلیت‌هایش را بدون کندی به کاربر ارائه کند.

هوآوی Matepad T10 مجهز به 2 دوربین است که دوربین اصلی آن از نوع 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن از نوع 2 مگاپیکسلی است که برای ارتباطات و تماس‌های تصویری نیاز مخاطب را برطرف می‌کند.

باتری پرظرفیت 5100 میلی‌آمپری این تبلت و ترکیب آن با پردازنده بهینه کرین 710A امکان کار طولانی مدت با این تبلت را فراهم می‌کند.

رابط‌کاربری هوآوی علاوه بر راحتی در استفاده، قابلیت‌های بسیار دیگری نیز دارد. قابلیتHUAWEI App Multiplier یکی از قابلیت‌های ویژه EMUI است که به شما امکان استفاده از دو برنامه مختلف به صورت همزمان و در دو پنجره کنار هم را می‌دهد. با توجه به صفحه‌نمایش بزرگ تبلت هوآوی Matepad T10 این قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود. مثلا یک دانش آموز می‌تواند همزمان که در کلاس آنلاین حضور دارد، نکات مهم کلاس را در برنامه‌ای دیگر بنویسد.

 

قابلیت‌های محافظت از چشم

تبلت هوآوی Matepad T10 مجهز به چند قابلیت محافظتی مختلف است تا از چشمان شما در برابر نور مضر صفحه‌نمایش محافظت کند. حالت راحتی چشم این تبلت که موفق به کسب استاندارد TÜV Rheinland شده، نور مضر آبی رنگ صفحه‌نمایش را به شدت کاهش داده تا چشمان کاربر در کار روزانه دچار خستگی نشود. همچنین قابلیت مخصوص کتابخوانی (e-book mode) به شما تجربه‌ای نزدیک به خواندن کتاب کاغذی را ارائه می‌کند.

فروش ویژه تبلت هوآوی

قابلیت‌های محافظتی میت‌پد تی 10 به خصوص برای نگهداری از چشمان کودکان بسیار اهمیت دارد. این تبلت می‌تواند در صورت نزدیکی بیش از حد صفحه‌نمایش به صورت کودک اخطار بدهد که برای حفظ سلامت چشمان او بسیار حیاتی است.

هوآوی در تبلت Matepad T10 اهمیت ویژه‌ای برای کودکان قائل شده است به‌نحوی که بخشی نرم‌افزاری مخصوص کودکان در آن طراحی کرده است. اگر این تبلت را برای فرزندان خود تهیه می‌کنید، می‌توانید به کمک برنامه Kid’s Corner آن را تبدیل به ابزار آموزشی و سرگرمی مخصوص کودک کنید.

این نرم‌افزار کنترل زیادی بر روی نحوه دسترسی کودک به تبلت برای والدین ایجاد می‌کند. پس از اجرای این برنامه کودک دیگر به همه بخش‌های تبلت دسترسی ندارد و فقط می‌تواند از محتوای سالمی که شما برایش در نظر گرفته‌اید استفاده کند.

همچنین یک ابزار نقاشی مخصوص کودکان نیز در این برنامه وجود دارد که می تواند به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های فرزند شما تبدیل شود. امکان ضبط صدا و استفاده از دوربین نیز برای کودک در نظر گرفته شده که می‌تواند در مباحث آموزشی کمک زیادی به وی بکند.

نهایتا باید گفت که صفحه‌نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند و قابلیت‌های محافظتی بالای تبلت هوآوی Matepad T10، آن را تبدیل به انتخابی مناسب برای کار، تحصیل و سرگرمی کرده است. انتخابی که حالا با قیمتی بسیار مناسب اما در فرصتی کوتاه در اختیار کاربران قرار گرفته است. فروش ویژه تبلت هوآوی Matepad T10 را از دست ندهید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!