مانیتور HUAWEI MateView چگونه درک ما از ارتباط بی‌سیم را متحول می‌کند اخبار

مانیتور HUAWEI MateView چگونه درک ما از ارتباط بی‌سیم را متحول می‌کند

مانیتور هواوی میت ویو نه تنها از طراحی کاملاً انقلابی بهره می‌برد، بلکه دارای قابلیت‌های متعددی برای ارتباط هوشمند است که تعریف ما از متصل کردن مانیتور به وسایل مختلف را دگرگون می‌کند. قابلیت‌های ارتباطی مانیتور میت ویو هواوی در صنعت مانیتور بی سابقه بوده و درهای تازه‌ای را برای کار کردن آسان‌تر و کارآمدتر گشوده است.

با وجود اهمیت نوآوری، طی سال‌های اخیر نوآوری در دنیای مانیتورها همواره بر روی فناوری پنل مورد استفاده در آنها متمرکز بوده است و کمتر به قابلیت‌های کاربردی و طراحی توجه شده است. در این میان هوآوی با ورود به بازار مانیتور راه کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته و نوآوری‌های متعددی را ارائه کرده است. یکی از این نوآوری‌ها امکان انتقال بی‌سیم تصاویر است و می‌توان صفحه موبایل، تبلت یا لپ تاپ را در نهایت راحتی بر روی مانیتور نمایش داد.

یک مانیتور بزرگ در محیط کار می‌تواند برای هر کسی بسیار کاربردی باشد و فرقی نمی‌کند که از آن برای ویرایش ویدئو، طراحی یا هر کار دیگری استفاده کنید. با این حال متصل شدن به مانیتورها به صورت بی‌سیم یک فرآیند پیچیده با مشکلاتی چون ارتباط ناپایدار و تأخیر بالا است که مزایای آن را کمرنگ می‌کند. از طرف دیگر استفاده از کابل هم دشواری‌های خود را دارد.

مانیتور هواوی میت ویو

خوشبختانه هوآوی با مانیتور هوآوی میت ویو تمامی مشکلات یاد شده را برطرف کرده است و در اوج سادگی و کارآمدی می‌توان به صورت بی‌سیم به مانیتور متصل شد. هوآوی برای این کار از فناوری OneHop خود بهره گرفته است و حالا به آسانی می‌توان صفحه گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ را به دور از هرگونه دردسر به مانیتور منتقل کرد.

در وجود این راهکار نوآورانه کاربران می‌توانند به راحتی صفحه کامپیوتر خود را به مانیتور هواوی میت ویو منتقل کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. کاربران می‌توانند با انتخاب از بین حالت‌های Duplicate یاExtend Mode ، بیش از یک پنجره را در کنار هم اجرا کنند و سرعت انجام کارهای مختلف را بالا ببرند.

در صورتی هم که کاربر یک لپ تاپ MateBook داشته باشد، از مزایای بیشتری بهره‌مند می‌شود. برای نمونه در ویرایش ویدئو می‌توان خط زمانی را بر روی صفحه نمایش لپ تاپ قرار داد و از صفحه بزرگ مانیتور برای مشاهده پیش نمایش استفاده کرد. با این کار کاربر می‌تواند به طور هم زمان ویدئوها را ویراش کرده و نتیجه کار را مشاهده کند.

لازم به ذکر است انتقال بی‌سیم تصویر بر روی مانیتور هوآوی MateView نسبت به راهکارهای دیگر تأخیر بسیار پایینی دارد و موجب از دست رفتن مزایای این کار نمی‌شود. در وجود این قابلیت نوآورانه دیگر لازم نیست کاربر وقت خود را صرف سر و کله زدن با کابل‌ها کند و در عوض می‌تواند بر روی کار اصلی خود متمرکز شود.

مانیتور هواوی میت ویو قابلیت‌های ارتباطی دیگری چون درگاه USB-C با پشتیبانی از انتقال داده ها ها و شارژ معکوس دارد. کاربران می‌توانند تنها از طریق یک کابل USB-C لپ تاپ خود را به میت ویو متصل کنند تا هم زمان از شارژ معکوس 65 واتی برخوردار شوند. در وجود این قابلیت دیگر هرگز باتری لپ تاپ کاربر خالی نمی‌شود و نگرانی بابت اتمام شارژ باتری لپ تاپ حین متصل بودن به مانیتور نخواهند داشت.

مانیتور HUAWEI MateView با داشتن نسبت ابعاد 3:2 و نسبت پنل جلویی به بنده 94 درصد، برای تولید محتوا بسیار ایده آل است. برای نمونه کاربران هنگام کار با صفحه گسترده اکسل قادر به مشاهده اطلاعات بیشتری خواهند بود یا کار با تصاویر و ویدئوها بسیار آسان‌تر است. این در حالی است که مانیتورهای 16:9 4K  رایج معایب خود را دارند، برای نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین‌های DSLR با حاشیه‌های مشکی نمایش داده می‌شوند که مطمئناً نمی‌تواند مطلوب کاربران حرفه‌ای باشد.

محصولات انقلابی با نوآوری‌های متعدد را بشناسید تا بتوانید از مزایای نوآوری بهره‌مند شوید و توسط فناوری‌های مربوط به گذشته محدود نشوید. مانیتور HUAWEI MateView یک محصول انقلابی با نوآوری‌های متعدد است و می‌تواند کار کردن را بسیار آسان‌تر کند. این مانیتور در کنار طراحی چشم نواز و پنل بسیار باکیفیت، نوآوری‌های متعددی با خود دارد که در مانیتورهای دیگر یافت نمی‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!