هواوی از محصولات متنوع و جدیدی در رویداد خود رونمایی می‌کند؛ از مانیتور تا ساعت هوشمند اخبار

هواوی از محصولات متنوع و جدیدی در رویداد خود رونمایی می‌کند؛ از مانیتور تا ساعت هوشمند

هواوی در ماه‌های گذشته طیف گسترده‌ای از محصولات خود از جمله لپ‌تاپ، تلویزیون و ایرباد را به بازار فرستاده تا به همگان نشان دهد که دیگر تنها یک شرکت مخابراتی و تولید کننده گوشی‌های هوشمند نیست.

رویداد روز 29 اردیبهشت این شرکت را می‌توان قدمی مهم برای معرفی و شناساندن میزان تنوع دستگاه‌های هواوی به مشتریان دانست. در این مراسم که راس ساعت 14:30 دقیقه به وقت محلی چین (ساعت 11 به وقت ایران) برگزار خواهد شد، هواوی یک ایرباد جدید به نام FreeBuds 4 به ترکیب سری محبوب FreeBuds خود اضافه خواهد کرد.

FreeBuds 4 یک هدفون کاملاً بی‌سیم یا TWS است که امید دارد با ادامه دادن راه نسل‌های قبلی سری FreeBuds و ارائه کیفیت و مزیت‌های تکنولوژیک بهتر، موفقیت تجاری خوبی برای هواوی به ارمغان بیاورد.

رونمایی محصولات جدید هواوی

مورد انتظارترین محصول هواوی در این مراسم را می‌توان لپ‌تاپ‌های جدید سری MateBook به نام D16 دانست؛ MateBook D16 که دارای یک نمایشگر 16 اینچی و سخت‌افزاری قدرتمند خواهد بود، بیش از این برای بازار چین عرضه شده است و به نظر می‌رسد با ارائه قابلیت‌های جدید، آماده رقابت در بازار جهانی باشد.

هواوی همچنین یک غافل‌گیری جذاب نیز برای کاربران تدارک دیده است و می‌خواهد مانیتورهای جدید خود را تحت برند MateView به طرفداران معرفی کند. مانیتورهای جدید هواوی با نمایشگرهای 32 و 42 اینچی به بازار عرضه خواهند شد و از پنل‌های صفحه نمایش تخت و منحنی برخوردار خواهند بود.

هواوی مانند دیگر شرکت‌های مطرح تولید مانیتور، سعی کرده است تا به حوزه گیم نیز توجه خاصی نشان دهد؛ مانیتور گیمینگ هواوی دارای نسبت تصویر 21:9 خواهد بود و خواهد توانست محتوا را با رزولوشن + K3 یا 3440 در 1440 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. با استفاده از این نمایشگر گیمینگ و به کمک پشتیبانی آن از نرخ بروزرسانی 165 هرتز، هواوی تسلط شما بر تمام صحنه‌های بازی را تضمین می‌کند.

مراسم رونمایی محصولات جدید هواوی

هواوی همچنین یک مانیتور حرفه‌ای نیز برای تولید کنندگان محتوا و طراحان در نظر گرفته که به گواهی HDR400 دست پیدا کرده است و می‌تواند از رزولوشن K +4 نیز پشتیبانی کند. از دیگر خصوصیات این مانیتور می‌توان به نسبت صفحه نمایش به بدنه نزدیک به 100 درصد، نسبت تصویر 3:2 و عمق رنگ 10 بیتی اشاره کرد.

البته این تمام ماجرا نیست و غول چینی احتمالاً محصولات دیگری را نیز در لیست معرفی 29 اردیبهشت خود قرار داده است که این لیسا ساعت‌های هوشمند سری Watch 3، ساعت هوشمند مخصوص کودکان با نام  Watch 4Xو حتی ترازوهای دیجیتالی Huawei Body Fat scale 3Pro را شامل می‌شود.

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که هواوی چگونه می‌تواند با بزرگ‌تر کردن بازار رقابت و مشتریان هدف خود، ضمن جبران ضررهای اخیر تحمیل شده بر بخش گوشی‌های هوشمند، موفقیت تجاری خود را به عنوان یکی از غول‌های دنیای فناوری تداوم بخشد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!