تبلت‌های سری MatePad 2021 هواوی معرفی شدند؛ بهترین ترکیب برای انجام همه امور اخبار

تبلت‌های سری MatePad 2021 هواوی معرفی شدند؛ بهترین ترکیب برای انجام همه امور

هواوی در رویداد هارمونی خود علاوه بر رونمایی از این سیستم عامل و بسیاری از کاربردهای مبتنی بر آن، سه مدل تبلت جدید نیز به ترکیب سری میت ‌پد خود اضافه کرد تا بتواند به وسیله آن‌ها، قابلیت‌های سیستم عامل هارمونی را به نمایش بگذارد.

هواوی همچنین در سالیان اخیر سعی کرده طیف‌های مختلف و متنوعی از محصولات دیجیتال را به بازار بفرستد که این امر به دلیل قابلیت‌های یکپارچه HarmonyOS سرعت بیشتری گرفته است. از ساعت‌های هوشمند سری واچ 3، تلویزیون‌های هوشمند سری Vision S، مانیتورهای MateView و تبلت‌های MatePad می‌توان به عنوان بعضی از این دستگاه‌ها اشاره کرد. در ادامه به معرفی سه تبلت جدید هواوی می‌پردازیم.

تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 (2021)

این تبلت پرچم‌دار را می‌توان بهترین و قدرتمندترین دستگاه مجهز به هارمونی OS دانست. میت‌ پد پرو 2021 برای بخش سخت‌افزاری خود از تراشه Kirin 9000E بهره می‌برد و قادر است از بروزترین فناوری‌های ارتباطی مانند شبکه 5G و WiFi 6 استفاده کند. وجود Kirin 9000E به عنوان مغز پردازشی این دستگاه باعث می‌شود که سنگین‌ترین نرم‌افزارها و بازی‌ها با بهترین عملکرد روی این تبلت اجرا شوند.

تبلت MatePad pro 2021 یک پنل صفحه نمایش 12.6 اینچی دارد که با فناوری سخت OLED تولید شده است و می‌تواند 100 درصد پوشش فضای رنگی DCI-P3 و کنتراست بالا را در اختیار کاربران قرار دهد. در کنار موارد بالا، لبه‌های بسیار نازک، نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصدی و فناوری FullView، این تبلت را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طراحان تبدیل می‌کند.

تبلت های هواوی میت پد 2021

هواوی برای میت پد پرچم‌دار خود گواهی TÜV Rheinland Full Care Display 2.0 را نیز اتخاذ کرده است تا کاربران با خیال راحت و بدون نگرانی یا خستگی، چندین ساعت با نمایشگر آن کار کنند.

MatePad Pro 2021 یکی از زیباترین تبلت‌های موجود در بازار است و با داشتن ضخامت 6.7 میلی‌متری و وزن 609 گرم، می‌تواند چشمان بسیاری را به خود خیره و برای خرید متقاعد سازد. یک نسخه ویژه سبز رنگ میت پد 12.6 با استفاده از جنس بدنه چرم گیاهی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا یک تبلت خاص را از این هم خاص‌تر کند. نسخه استاندارد MatePad 12.6 نیز با رنگ خاکستری مات خود، حس لوکس بودن و جذابیت را با موفقیت به کاربران منتقل خواهد کرد.

خرید تبلت های هوآوی میت پد 2021

هواوی برای بهترین تبلت خود از نسخه 2.0 سیستم عامل هارمونی استفاده کرده است تا بتواند با افزایش بهره‌وری کار با تبلت‌های سری میت پد، آن‌ها را به یکی از گزینه‌های اصلی موجود در بازار تبدیل کند. در این نسخه کاربر همه امور خود را می‌تواند با تکیه بر هوش مصنوعی و امکانات دستگاه، در همان صفحه خانگی نیز انجام دهد ولی امکانات دستگاه بسیار فراتر از این صفحه است.

میت پد پرو 2021 می‌تواند جذاب‌ترین گزینه برای انجام امور مهندسی و طراحی باشد، زیرا از نسل دوم قلم M-Pencil پشتیبانی می‌کند و می‌تواند امکان استفاده از موس و صفحه کلید بی‌سیم را در اختیار کاربران قرار دهد.

قیمت تبلت های هوآوی میت پد 2021

هوای برای بخش صوتی میت پد پرو سنگ تمام گذاشته و از 8 بلندگوی باکیفیت و 4 میکروفون با قابلیت پشتیبانی و دریافت صدای شما تا فاصله 5 متر استفاده کرده است. این شرکت همچنین برخلاف بسیاری از رقبا که از بخش دوربین گوشی‌های خود غافل مانده‌اند، MatePad Pro 2021 را به یک ماژول دوربین سه‌گانه زیبا دارای دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسلی و لنز واید، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ToF مجهز کرده است. دوربین این دستگاه همچنین انبوهی از قابلیت‌های هوشمند را در کنار فیلمبرداری 4K ارائه می‌کند.

هواوی برای میت پد پرو 12.6 از یک باتری غول‌پیکر 10050 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است تا این دستگاه را به یکی از بهترین گزینه‌های بازار از این لحاظ تبدیل کند. این باتری می‌تواند علاوه بر کار کردن تا 24 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد، به کمک فناوری SuperChaege هواوی با توان 40 وات و در کمتر از یک ساعت و نیم شارژ شود. البته می‌توانید با قابلیت شارژ معکوس آن دستگاه‌های دیگر مانند ایربادز و ساعت هوشمند را با سرعت 10 وات، شارژ کنید.

تبلت هواوی MatePad Pro 10.8 (2021)

میت پد پرو 10.8 به عنوان دومین تبلت قدرتمند هواوی معرفی شده است و قادر است به وسیله یک نمایشگر IPS LCD با روشنایی بالا، تصاویر را با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل در اختیار کاربران قرار دهد. هواوی برای قدرت بخشیدن به بخش سخت‌افزاری این تبلت، تراشه اسنپدراگون 870 را انتخاب کرده است که قابلیت استفاده از Wi-Fi 6 را دارد.

عکس تبلت های هوآوی میت پد 2021

حال باید به این نکته اشاره کنیم جدا از  بحث سخت‌افزاری، میت پد پرو 10.8 چیزی از دیگر مدل پرو کم ندارد و مانند نسخه 12.6 اینچی، قادر است از نسل دوم قلم M-Pencil و ماوس و کیبورد بی‌سیم پشتیبانی کند.

تبلت هواوی  MatePad Pro 10.8 2021 دارای بدنه‌ای آلومینیومی است و با ضخامت 7.2 میلی‌‌متر و وزن تنها 460 گرم، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی که متناسب با شغل خود نیاز به جابه‌جایی زیاد دارند، محسوب می‎شود. دیگر تفاوت آن با نسخه 12.6 در بخش دوربین است که در پشت دستگاه از سنسور تکی 13 مگاپیکسلی استفاده شده است. هر دو تبلت دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارند.

در بخش حافظه، هواوی برای هر دو تبلت میت پد پروی خود از 8 گیگابایت حافظه رم بهره برده و برای ذخیره اطلاعات، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در اختیار کاربران قرار داده است. باید گفت که نسخه 10.8 نسبت برادر بزرگ‌تر خود، یک باتری کوچک‌تر 7250 میلی‌آمپرساعتی دارد که با فناوری SuperCharge 40 واتی قابل شارژ است.

تبلت هواوی MatePad 11 (2021)

حال نوبت آن رسیده است تا با ارزان‌ترین تبلت هواوی حاضر در رویداد هارمونی آشنا شویم. نمایشگر میت پد 11 با فناوری ساخت IPS LCD تولید شده و قادر است از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی پشتیبانی کند. این دستگاه 11 اینچی هم از سیستم عامل هارمونی استفاده می‌کند و از لحاظ نرم‌افزاری تقریباً با تبلت‌های سری میت پد پرو شباهت دارد.

از خصوصیات سخت‌افزاری MatePad 11 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 865، حافظه رم 6 گیگابایتی و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. درون نسخه 11 اینچی هم یک باتری 7250 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده که مانند دیگر تبلت‌های این لیست، از قابلیت شارژ سریع و شارژ معکوس برخوردار  است.

با توجه به رنج قیمتی این تبلت و پشتیبانی آن از قلم، موس و کیبورد هوشمند، باید گفت که میت پد 11 یکی از جذاب‌ترین تبلت‌های بازار است. این تبلت قابلیت‌های نرم‌افزاری گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از فناوری HUAWEI Share به میت‌ پد 11 کمک می‌کند تا با دیگر دستگاه‌های هماهنگ شود، انتقال سریع و بدون واسطه فایل را ارائه و از نرم‌افزارهای دستگاه دیگر بدون محدودیت استفاده کند.

در نهایت باید به قابلیت‌های نرم‌افزاری این تبلت‌ها از جمله پنل کنترل جدید، امکان نمایش اطلاعات بیشتر در صورت نگاه داشتن نشان‌گر ماوس روی آیکون برنامه و ویجت‌های خدماتی اشاره کرد که همگی به دلیل برخورداری از رابط کاربری سریع سیستم عامل هارمونی ممکن شده‌اند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!