مانیتور MateView GT هواوی؛ انتخابی ایده آل برای گیمرها اخبار

مانیتور MateView GT هواوی؛ انتخابی ایده آل برای گیمرها

هواوی امسال مانیتور MateView GT هواوی را برای گیمرها عرضه کرد که تعریفی نو از مانیتور گیمینگ به بازار ارائه کرده است. این مانیتور بزرگ 34 اینچی دارای پنل 3K با نرخ نوسازی 165 هرتز، ساندبار استریو و طراحی بسیار مجذوب‌کننده است.

پنل ایده آل برای گیمینگ

مانیتور MateView GT هواوی از یک پنل بسیار باکیفیت و سریع با وضوح تصویر 3K و رفرش ریت 165 هرتز با نسبت ابعاد 21:9 برخوردار است که گیمرها به بهترین نحو ممکن غرق در گیمینگ می‌سازد. نسبت ابعاد عریض میت ویو جی تی باعث می‌شود این مانیتور میدان دید گسترده‌تری برای گیمرها داشته باشد.

همچنین باید دقت داشت پنل بکار رفته در MateView GT با دلیل داشتن دینامیک رینج 4000:1 قادر به نمایش جزئیات بیشتری از صحنه بازی‌ها است و جزئیات صحنه‌های تاریک از دیده گیمرها پنهان نمی‌ماند. بیشینه شدت روشنایی 350 نیت نیز تضمین کننده شفافیت بالا در تمامی صحنه‌ها خواهد بود.

مانیتور میت ویو GT هواوی دقت رنگ بالایی هم دارد و قادر به نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ مختلف است. همچنین این مانیتور به لطف توانایی نمایش 90 درصد رنگ‌های فضای رنگی DCI-P3 و Delta E کمتر از 2، برای تماشای فیلم و سریال یا کارهای گرافیکی هم ایده آل است.

ساندبار حرفه‌ای

مانیتور MateView GT هواوی دارای یک ساندبار کاملاً حرفه‌ای با نورپردازی RGB بسیار زیبا است. این مانیتور ضمن بی‌نیاز کردن گیمرها از هدست برای گیمینگ، بسیار زیبا است و بر زیبایی سیستم گیمرها می‌افزاید.

به‌منظور تغییر شدت بلندی صدای ساندبار مانیتور MateView GT هواوی تنها کافی است انگشتتان را بر روی نوار RGB آن بکشید و به‌دلخواه جابجا کنید. نورپردازی RGB این مانیتور عملکردی تماشایی دارد و هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

گیمینگ تمام عیار

برخلاف بسیاری دیگر از مانیتورهای بازار، این مانیتور صرفاً پسوند گیمینگ را یدک نمی‌کشد و کاملاً برای گیمرها طراحی‌شده باشد.

هواوی در مانیتور MateView GT به‌طور ویژه‌ای بر روی نیازهای گیمرهای حرفه‌ای تمرکز کرده است و خبری از قابلیت‌های غیرکاربردی یا بدون استفاده نیست. این مانیتور از پنل مرغوب و شفاف با خمیدگی بالا برای خلق یک تجربه دل‌چسب تر، نسبت ابعاد ایده آل برای گیمینگ، طراحی جذاب، ساندبار حرفه‌ای با میکروفن داخلی برای بی‌نیاز کردن گیمرها از هدست، قابلیت‌های نرم‌افزاری برای برتری بخشیدن به گیمرها دربازی‌ها، پنل دوست دار چشم و درگاه‌های ارتباطی کامل بهره می‌برد و متفاوت از سایر مانیتورهای گیمینگ بازار است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!