قابلیت‌هایی که مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT را از رقبا متمایز می‌کند راهنمای خرید

قابلیت‌هایی که مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT را از رقبا متمایز می‌کند

مانیتور میت ویو جی تی هواوی را باید خون تازه‌ای در رگ‌های بازار مانیتورهای گیمینگ دانست، زیرا قابلیت های مانیتور MateView GT علاوه بر فراهم کردن تجربه بازی با نمایشگری بزرگ، باکیفیت و دارای بهترین ویژگی‌های مورد نیاز یک نمایشگر رده بالا، یک طراحی منحصر به فرد را با قیمتی مناسب ارائه داده که همین موضوع، نمایشگر Huawei MateView GT را از دیگر رقبای خود در حوزه گیمینگ متمایز کرده است.

در ادامه نکات کلیدی در خرید مانیتور گیمینگ هواوی میت ویو جی تی را مرور می‌کنیم؛ قابلیت‌های برجسته‌ای که بی‌شک MateView GT را از رقبا متمایز می‌کنند.

در انحنای تصویر غرق شوید

قابلیت های مانیتور MateView GT از نظر انحنای تصویر، آن را به یک مانیتور منحنی با شعاع 1500R بدل کرده است تا گیمرهای حرفه‌ای بتوانند در آن واحد همه اتفاقات بازی را زیر نظر داشته باشند. نمایشگر منحنی این مانیتور گیمینگ در اندازه 34 اینچ ساخته شده و از نسبت تصویر اولتراواید 21:9 برخوردار است؛ این نسبت تصویر میدان دید گسترده‌تری برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید در بازی‌های رقابتی، همواره یک قدم از رقبای خود پیش باشید.

قابلیت های مانیتور MateView GT

قابلیت های مانیتور MateView GT از نظر نرخ فریم اعجاب‌انگیز

نرخ فریم مناسب یکی از مهم‌ترین عوامل لذت بردن از یک بازی به شمار می‌آید و نقش مهمی در انتخاب یک مانیتور گیمینگ مناسب ایفا می‌کند. هواوی میت ویو جی تی قادر است تصاویر را با رزولوشن در 3440 در 1440 پیکسل به نمایش گذاشته و از نرخ بروزرسانی بالای 165 هرتز به همراه تاخیر بسیار پایین پشتیبانی نماید.

همه جزئیات را ببینید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام بازی یا تماشای فیلم، نتوانید تصاویر نشان داده شده در قسمت‌های تاریک را تشخیص دهید. قابلیت های مانیتور MateView GT این معضل را حل کرده زیرا با داشتن نسبت کنتراست 4000:1، رنگ مشکی بسیار عمیقی تولید می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر این مانیتور حداکثر نوردهی 350 نیت را برای کاربران ارائه کرده و از فناوری HDR 10 نیز پشتیبانی می‌نماید.

سمفونی رنگ‌ها

دامنه دینامیکی بالا و عمق رنگ 10 بیتی  باعث شده تا نمایشگر مانیتور گیمینگ هواوی میت ویو جی تی قادر باشد بیشتر از یک میلیارد رنگ مختلف را به صورت طبیعی‌ و زنده برای کاربران به نمایش دربیاورد. مانیتور MateView از 90 درصد گستره رنگی DCI-P3 پشتیبانی نموده و از این طریق به دقت رنگ Delta E < 2 دست یافته است. این بدان معنی است که رنگ‌ها همان‌طور که باید و کاملاً مطابق با واقعیت روی صفحه نمایش ظاهر خواهند شد.

قابلیت های مانیتور میت ویو جی تی هواوی

ساندبار زیبا و کاربردی

تجربه شنیداری همواره یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌های تجربه گیمینگ بوده و شرکت هواوی با درک درست این موضوع، یک ساندبار دارای اسپیکرهای دوگانه 5 واتی را یکی از قابلیت های مانیتور میت ویو جی تی هواوی در نظر گرفته است. این ساندبار به کمک این دو بلندگو و الگوریتم‌های صوتی هوشمند، بهترین صدای استریو را برای کاربر فراهم می‌آورد و علاوه بر این، با طراحی استوانه‌ای شکل و نورپردازی جذاب، هر سیستم گیمینگ را یک رتبه از لحاظ جذابیت ارتقا می‌دهد.‌

برای افزایش سریع صدا نیز تنها لازم است انگشت خود را روی سطح ساندبار حرکت دهید. هواوی روی ساندبار مانیتور گیمینگ MateView GT یک نمایشگر چند رنگ تعبیه کرده که حالت‌های نوری مختلفی دارد و شدت نور آن نیز با افزایش صدا، افزایش می‌یابد.

با میکروفون دوگانه شنیده می‌شوید

هواوی از سیستم میکروفون دوگانه هوشمند در مانیتور گیمینگ میت ویو جی تی استفاده کرده که قادر است صدای شما را از فاصله تا 4 متری و به صورت 360 درجه شنیده و تشخیص دهد. این سیستم هوشمند با روش‌های همچون حذف اکو و صداهای پس زمینه، صدای شما را تقویت می‌کند تا بتوانید با بیشترین دقت و در کمترین زمان از فرمان‌های صوتی برای کنترل مانیتور خود استفاده کنید.

فانوسی در تاریکی

یکی از بهترین قابلیت های مانیتور MateView GT را باید وجود ویژگی«Dark Field Control» در آن دانست. این ویژگی دردسر دیده نشدن درست صحنه‌های تاریک بازی را تا حد زیادی برطرف کرده و به شما اجازه می‌دهد روشنایی نمایشگر خود را برای دیدن هرچه بهتر این صحنه‌ها افزایش دهید. با داشتن یک مانیتور میت ویو جی تی کیلومترها از رقبای خود جلو خواهید بود، زیرا قبل از دیده شدن، آن‌ها را دیده و بدون درنگ از پیش رو خواهید داشت.

قابلیت های مانیتور میت ویو جی تی هوآوی

آماده برای همه بازی‌ها

یک مانیتور گیمینگ خوب باید بتواند انواع بازی‌های دارای درجات حرکت و گرافیک متفاوت را به خوبی برای کاربر به نمایش بگذارد. مانیتور هواوی میت ویو جی تی را باید یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه دانست، زیرا با یک دکمه فیزیکی 5 طرفه که زیر نمایشگر تعبیه شده، به آسانی بین حالت‌های مختلف بازی جابه‌جا می‌شود.

هواوی نمایشگر MateView GT را برای  8 حالت بازی مانند شوتر اول شخص، استراتژیک، MOBA و … به صورت پیش فرض بهینه‌سازی کرده و شما قادر خواهید بود به دکمه فیزیکی یاد شده، تنظیمات دلخواه خود را روی دیگر حالت‌های بازی نیز اعمال کنید.

گیم بیشتر، خستگی کمتر

نشستن مداوم روبروی یک مانیتور می‌تواند روی سلامتی چشم‌ها تاثیر بسیار منفی گذاشته، آن‌ها را خسته کرده و کار کردن و بازی را به جای تجربه‌ای لذت بخش، به اتفاقی خسته کننده تبدیل نماید. شرکت هواوی با واقف بودن به تاثیر بسیار زیاد مانیتور روی کیفیت کار و عملکرد تولیدکنندگان محتوای تصویری و گیمرها، نمایشگر مانیتور میت ویو جی تی را به فناوری‌های کاهش نور مضر آبی مجهز کرده و گواهی TÜV Rheinland را نیز برای آن دریافت کرده است. حال چشمان شما می‌توانند به رنگ‌های زیبا و تصاویر با کیفیت خیره شده و همیشه تحت مراقبت باشند.

ویژگی های مانیتور میت ویو جی تی هوآوی

پشتیبانی از هر نوع پورت

برای خرید یک مانیتور گیمینگ مناسب، در ابتدا به قابلیت‌هایی همچون نرخ بروزرسانی، رزولوشن و روشنایی توجه می‌کنیم؛ اما یک مانیتور خوب بدون فراهم کردن درگاه‌های ارتباطی متنوع، عملاً به درد نمی‌خورد. وجود امکان اتصالات زیاد را باید یکی از نقاط درخشش مانیتور Huawei MateView GT دانست؛ تنها کافی است که درپوش مغناطیسی پشت دستگاه را باز کنید تا درگاه تایپ C چندکاره این دستگاه را ببینید.

به کمک این درگاه و یک کابل USB-C می‌توانید داده‌ها را با سرعت بالا انتقال داده، تصاویر با رزولوشن تا 8K را روی نمایشگر خود ببینید و گوشی خود را شارژ کنید. علاوه بر این، دو درگاه HDMI، یک درگاه DisplayPort و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای این مانیتور در نظر گرفته شده تا هر محتوایی را از هر منبعی که می‌خواهید، به راحتی روی مانیتور قابل مشاهده باشد.

قابلیت های مانیتور MateView GT از نظر جادوی طراحی

ماینتور گیمینگ MateView GT را باید یکی از معدود محصولات رده بالای بازار دانست که از طراحی زیبایی نیز برخوردار است. پشت این دستگاه یک حلقه قابل مشاهده بوده که نقطه اتصال پایه به نمایشگر را دربر می‌گیرد. پایه دستگاه نیز برای امکان استفاده حداکثری کاربر از دستگاه ساخته شده و می‌تواند تا 110 میلی‌متر بالا برود.

برترین قابلیت های مانیتور میت ویو جی تی هوآوی

این پایه را همچنین می‌توان با توجه به موقعیت نشستن کاربر، در زاویه‌هایی بین منفی 5 تا 20 درجه تنظیم کرد. برای اتصال به دیوار نیز تنها کافی است پایه را از بدنه جدا کنیم.

جمع‌بندی

همه گیمرها به طور غریزی می‌دانند که یک مانیتور خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. مانیتور گیمینگ هواوی میت ویو جی تی نیز با نرخ بروزرسانی بالا و زمان پاسخگویی پایین، خواست گیمرها را در اولویت قرار داده و برای آن‌ها، به دوستی قابل اعتماد در اجرای بازی‌های سریع، پرهیجان و مملو از رنگ و تصاویر جذاب تبدیل می‌شود.

به این مورد باید وجود قابلیت های مانیتور MateView GT مانند Dark Field Control را نیز اضافه کرد که شما را به سمت پیروزی در مقابل حریفان هدایت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار را با قیمتی مناسب و طراحی زیبا در کنار سیستم گیمینگ خود داشته باشید، مانیتور MateView GT را فراموش نکنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!