6  دلیل برای آنکه هوآویnova 10 ، همان گوشی هوشمند پرچمدار  زیبا با دوربین سلفی عالی و سریعترین شارژی است که همه منتظرش بودیم! راهنمای خرید

6 دلیل برای آنکه هوآویnova 10 ، همان گوشی هوشمند پرچمدار زیبا با دوربین سلفی عالی و سریعترین شارژی است که همه منتظرش بودیم!

کمتر پیش می‌آید که گوشی هوشمند جدیدی را ببینیم که طراحی مد روز را با ویژگی‌های برتر ترکیب ‌کرده باشد. این اتفاق اخیراً با معرفی هوآوی  nova 10 به وقوع پیوسته است. ترکیب بدنه فوق العاده باریک در طراحی  و یک دوربین سلفی استثنایی 60 مگاپیکسلی فوق عریض، این گوشی را به یکی از  داغ‌ترین خبرهای تکنولوژی در حال حاضر تبدیل کرده است.

هوآوی nova 10 در دو رنگ نقره‌ای و مشکی ستاره‌ای هم اکنون در بازار ایران در دسترس قرار گرفته است.

نام nova از کلمه لاتین “novas” گرفته شده است، به این معنی که هر ستاره در حال طلوع برای درخشش متولد می‌شود. هر نسل از سری نوا هوآوی که بر اساس فناوری نوآورانه ایجاد شده است، تلاش می‌کند ایدئولوژی نوآورانه را تداعی کند که دارای طراحی جدید، دوربین‌های قدرتمند، عملکرد عالی و تجربه تعامل هوشمند است. با در نظر گرفتن این ایدئولوژی، عرضه سری جدید هوآوی nova 10 آغاز شد و این سری را وارد نسل دهم خود کرد. از جولای 2022،  بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان از سری nova 10 استفاده می‌کنند.

طراحی برجسته و ساخت برتر

هوآوی nova 10 سبک و فوق‌العاده باریک با وزن 168 گرم و 6.88 میلی‌متر و طراحی فوق‌العاده، احساس خوبی برای کاربر ایجاد می‌کنند. عناصر زیادی را در این گوشی مشاهده خواهید کرد که از سری نوای هوآوی الهام گرفته شده است. اما موارد بسیاری این گوشی را از پیشینیان خود متمایز می‌کند. یکی از جنبه کلیدی که نسل دهم نوا را به‌طور متمایزی زیبا می‌کند، رنگ کاملاً جدید نقره‌ای است. حلقه مدار ستاره‌ای دوربین‌ها نیز اصلاح شده است، کمی عریض تر و با آرایش جدیدی دوربین را در پایین حلقه قرار داده است. علاوه بر این، حلقه دوربین نسبت به نسل قبل، بیضی‌تر است و درخشندگی سه‌بعدی در آن دیده می‌شود. به غیر از رنگ نقره‌ای، می‌توانید nova 10 را در رنگ مشکی ستاره‌ای ممتاز و ظریف نیز تهیه کنید.

دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی فوق عریض برای ثبت عکس‌های سلفی خیره‌کننده

با هوآوی nova 10، سلفی‌های شما بهتر از همیشه خیره کننده می‌شوند. دوربین سلفی فوق عریض 60 مگاپیکسلی به لطف وضوح بالای خود می تواند جزئیات بیشتری را ثبت کند و حتی بیشتر پس زمینه را با فاصله کانونی فوق عریض خود تطبیق دهد. همچنین می‌توانید ویدیوهای سلفی Ultra-Wide 4K را با جزئیات واضح ضبط ‌کنید که سوژه‌ها، مناظر و پس‌زمینه‌های بیشتری را متناسب می‌کند. شما قادر خواهید بود همه دوستان خود را در سلفی های خود جای دهید و خود را از دردسر این که مجبور شوید از یک رهگذر بخواهید از شما عکس بگیرد،نجات دهید. دوربین این گوشی با استفاده از الگوریتم پرتره بافت با هوش مصنوعی اطمینان حاصل می‌کند که پرتره‌های سلفی شما با پوستی ظریف و درخشان ظاهر ‌شوند. علاوه بر این، HUAWEI nova 10 از یک سنسور رنگی در سطح پرچمدار استفاده می‌کند که به دوربین اجازه می دهد آنچه را که می بینید با دقت ثبت نماید. این دستگاه از طیف رنگ گسترده P3 پشتیبانی و بیش از 2000 رنگ را کالیبره می‌کند تا دقت رنگی پنج برابر بهتری را به ارمغان بیاورد.

سوپرشارژ 66 واتی هوآوی

آیا معمولاً وقتی سطح باتری گوشی شما به زیر 10 می‌رسد دچار اضطراب می‌شوید؟ با سوپرشارژر 66 واتی هوآوی در nova 10، این موضوع باید به بخشی از خاطرات تبدیل شود. این سوپرشارژر به معنای واقعی کلمه می‌تواند تنها در 38 دقیقه باتری گوشی را از صفر به 100 برساند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از بازی ها و فیلم های خود لذت ببرید.

عکاسی فوق‌العاده با لنز 50 مگاپیکسلی – خیره‌‌کننده تر از آنکه چشم‌ها ثبت می‌کنند

ماژول دوربین‌های پشتی nova 10 شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اولترا ویژن، دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی Ultra-Wide و یک دوربین سنجش عمق پرتره است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Ultra-Vision از یک سنسور 1/1.56 اینچی با فیلتر رنگی RYYB پرچمدار هوآوی استفاده می‌کند که پیکسل های سبز رنگ در سنسور را با پیکسل های زرد جایگزین می‌کند. این امر میزان دریافت نور را تا 40 درصد افزایش می‌دهد و عملکرد تصویربرداری را در عکاسی در نور کم برای گرفتن عکس‌های شب واضح با جزئیات غنی به طور موثر بهبود می‌بخشد.

nova 10 دارای عملکرد فیلمبرداری پرتره است که بوکه پرتره را از طریق تشخیص چهره پیشرفته و الگوریتم‌های پس‌زمینه طبیعی‌تر می‌کند. ویژگی Super Night Shot جزئیات بسیار خوبی را فراتر از درک چشم انسان در صحنه های تاریک به ارمغان می آورد. ویژگی دیگری به نام Follow Focus به شما امکان می دهد فوکوس را روی یک سوژه قفل کنید و دوربین به طور هوشمند سوژه انتخاب شده را دنبال می‌کند.

محتوای مورد علاقه خود را با شکوه تمام ببینید

HUAWEI nova 10 به صفحه نمایش منحنی 6.67 اینچی با فرکانس 120 هرتز مجهز شده است و از نرخ به روز رسانی صفحه نمایش تطبیقی ​​بین 60 هرتز و 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که تعادلی بین تجربه روان و عمر باتری طولانی ایجاد می‌نماید.

با سوپردیوایس هوآوی محدودیت‌ها را پشت سر بگذارید

به لطف ویژگی‌های Super Device، هوآوی منوهای مختلف را با یک بار کشیدن انگشت در کنترل پنل ادغام کرده است، کاربران می‌توانند کنترل پنل را کاوش کنند و به پخش صدا، تنظیمات Wi-Fi و بلوتوث دسترسی سریع داشته باشند به طوریکه گویی فقط یک دستگاه، چندین دستگاه را کنترل می‌کند.

برای مثال، کاربران می‌توانند روی نماد HUAWEI MatePad ضربه بزنند تا اتصال چند صفحه‌نمایش گوشی هوشمند و تبلت را فعال کنند. روی نماد HUAWEI MateBook برای اتصال چند صفحه‌نمایش با گوشی و رایانه شخصی ضربه بزنید یا روی نماد HUAWEI FreeBuds ضربه بزنید تا خروجی صدای آن‌ها را به‌طور یکپارچه به هدفون‌های هوآوی تغییر دهید.

با سیستم فایل توزیع شده، HUAWEI nova 10 قادر است به عنوان یک واحد ذخیره سازی خارجی متصل به صورت بی سیم برای رایانه شخصی عمل کند، به این معنا که کاربران می‌توانند راحت تر از همیشه به فایل های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. وقتی کاربران در حال تهیه پیش‌نویس ایمیل در رایانه شخصی هستند، می‌توانند فایل‌های گوشی هوشمند را به عنوان پیوست اضافه کنند یا وقتی تصویری را که دوست دارند هنگام مرور اینترنت در لپ‌تاپ ببینند، می‌توانند آن تصویر را مستقیماً در تلفن هوشمند نیز ذخیره کنند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!