6 مورد از مهمترین دلایل خرید تبلت هواوی MatePad T10 راهنمای خرید

6 مورد از مهمترین دلایل خرید تبلت هواوی MatePad T10

HUAWEI MatePad T10 یکی از تبلت های 10 اینچی اقتصادی و خوش قیمت هواوی است که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه به 6 مورد از مهمترین دلایل خرید تبلت هواوی MatePad T10 می‌پردازیم و  علاوه بر دلایل خرید تبلت T10 به شما می‌گوییم چرا این تبلت با وجود اقتصادی بودن توانسته به این حد از محبوبیت برسد و جزء پرفروش‌های بازار شناخته شود.

1. طراحی به سبک تبلت‌های رده بالا از مهمترین دلایل خرید تبلت هواوی MatePad T10

شاید از یک تبلت اقتصادی انتظار طراحی قدیمی یا ضخیم را داشته باشید اما MatePad T10 در این رده قیمتی طراحی بسیار بروزی دارد. این تبلت با داشتن حاشیه کم صفحه نمایش، رنگ جذاب، طراحی نسبتاً باریک و وزن پایین، یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره است. این تبلت در رنگ بسیار زیبا Deepsea Blue (آبی عمق دریا) عرضه می‌شود و تنها 450 گرم وزن دارد که برای یک تبلت 10 اینچی بسیار مناسب است.

طراحی تبلت MatePad T10 به گونه‌ای است که از کار کردن با آن خسته نمی‌شوید و نگه داشتن آن بسیار راحت است. این در حالی است که تبلت‌های دیگر این رده قیمتی طراحی بسیار قدیمی با بدنه نامرغوب و بی‌کیفیت دارند.

2. صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت از اصلی ترین دلایل خرید تبلت تی 10

تبلت MatePad T10 از یک صفحه نمایش 9.7 اینچی از نوع IPS بهره می‌برد. پنل های نوع IPS این تبلت به واسطه دقت رنگ بالا و زاویه دید گسترده یکی از دلایل خرید تبلت هوآوی MatePad T10 است. این ویژگی یک انتخاب عالی برای استفاده در لوازم هوشمند لمسی هستند.

با وجود طراحی باریک و سبک، این تبلت از صفحه نمایش بزرگ برای استفاده آسان بهره می‌برد و با راحتی بسیار بیشتری می‌توانید به تماشای فیلم، وب گردی یا کار با اپلیکیشن‌ها بپردازید. در وجود صفحه نمایش بزرگ انجام کارهایی چون وب گردی، تایپ کردن و انجام تکالیف درسی موجب خستگی چشم‌های شما نخواهد شد.

دلایل خرید تبلت هواوی MatePad T10

3. صدای استریو برای لذت دو چندان از دیگر دلایل خرید تبلت هوآوی T10

تبلت MatePad T10 هوآوی از یک جفت بلندگو بهره می‌برد تا در کنار ارائه صدای بلند و شفاف، شما را از صدای فراگیر بهره‌مند سازد. دو بلندگوی این تبلت به طرز ماهرانه‌ای در دو طرف آن تعبیه شده‌اند تا از هر جهت صدایی رسا و متقارن را بشنوید.

داشتن بلندگوی دوتایی، MatePad T10 یکی دیگر از دلایل خرید تبلت هوآوی MatePad T10 است. زیرا این ویژگی یک انتخاب عالی برای تماشای فیلم، دیدن ویدئوهای آموزشی، ویدئو کنفرانس و سرگرمی کودکان است. در این رده قیمتی به سختی می‌توان به بلندگوی استریو دست پیدا کرد. همچنین هواوی فناوری صوتی انحصاری HUAWEI Histen 6.1 را برای اعمال جلوه‌های صوتی ارائه می‌کند.

دلایل خرید تبلت هوآوی MatePad T10

4. سخت افزار پرقدرت از مهمترین دلایل خرید تبلت هواوی T10

تبلت میت پد تی 10 هواوی از چیپست اختصاصی Kirin 710A با 8 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali G51 بهره می‌برد که برای استفاده‌های روزمره بسیار سریع و قدرتمند است. یکی از از دلایل خرید تبلت هوآوی MatePad T10 این است که به واسطه چیپست قدرتمند آن، شما می‌توانید با این تبلت، روی اجرای بازی‌های محبوب حساب کنید. این در حالی است که اغلب تبلت‌های این رده قیمتی، دارای چیپست‌های قدیمی و ضعیف هستند که نمی‌توانند یک تجربه روان و بی‌نقص را فراهم کنند.

تبلت MatePad T10 هواوی دارای 2 گیگابایت حافظه رم و تا 32 گیگابایت حافظه داخلی است. کاربر می‌تواند برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی، یک کارت حافظه جانبی نیز نصب کند. همچنین این تبلت دارای یک باتری پرظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت است که ساعت‌ها شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند.

دلایل خرید تبلت T10

5. دوربین خوب پشتی و سلفی از دیگر دلایل خرید تبلت هوآوی T10

بدیهی است در این رده قیمتی نمی‌توان انتظار دوربین‌های خارق‌العاده را داشت اما MatePad T10 بهترین‌های ممکن را ارائه می‌کند. این تبلت دارای یک دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و توانایی ضبط ویدئو Full-HD است. همچنین یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری یا گرفتن سلفی در دسترس است. دوربین‌های تبلت MatePad T10 برای برآورده کردن حداقل نیازهای شما کاملاً مناسب هستند و کمبودی احساس نخواهید کرد.

دلایل خرید تبلت تی 10

6. رابط کاربری مفید EMUI 10.1 از اصلی ترین دلایل خرید تبلت T10

این تبلت با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 ارائه می‌شود که یکی از بهترین‌ها است. EMUI 10.1 قابلیت‌های انحصاری برای استفاده بهینه‌تر از صفحه نمایش تبلت‌ها دارد که از جمله آنها می‌توان امکان تقسیم کردن صفحه نمایش و اجرای همزمان دو نسخه از یک اپلیکیشن را برشمرد.

قابلیت‌های شخصی سازی EMUI 10.1 در هیچ رابط کاربری دیگری یافت نمی‌شود و در عین حال به شدت روان و سبک است. EMUI 10.1 تضمین می‌کند که بدون سخت‌افزارهای رده بالا و پرمصرف هم می‌توان یک تجربه روان و بی نقص از اندروید 10 داشت.

دلایل خرید تبلت هواوی T10

در این مطلب از مهترین دلایل خرید تبلت هواوی MatePad T10 نام بردیم. تبلت میت پد تی 10 هم اکنون در بازار کشورمان یافت می‌شود و شما می‌توانید این تبلت ارزشمند را با قیمتی مقرون به صرفه و با گارانتی معتبر خریداری کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!